. o O (Tanker i august)

Selv om I har været rigtig gode til at poste billeder af jeres sommerkatte, vil jeg alligevel gøre opmærksom på, at vi snart nærmer os afslutningen på konkurrencen. Hvis du ikke allerede har tilmeldt 2 billeder, kan du nå det i en lille uges tid endnu:

5 Synes om

Vi har en pindsvinerede i stalden - har hørt dem noget tid, men hidtil kun set pindsvine-mor.
Meget passende viste 2 unger sig i dag, netop på store-pindsvine-tælle-dag… :hedgehog: :heart:

Fik ikke taget billeder, men et videoklip - ved så ikke lige om jeg kan lægge det op, den er for stor til at kopiere herind… :thinking:

9 Synes om

Video kan ikke sættes direkte ind :slight_smile:

Det skal fx lægges på YouTube og linkes. Jeg kan sagtens gøre det for der, hvis du sender filen på mail.

Mente ellers jeg havde gjort det engang - men det må jeg ha’ drømt… :wink:
Den er stjernesød, så det må du meget gerne - smider du en mailadresse? :+1:

Så er Agnetes babyer klar til at skulle på efterskole imorgen…

Katja har fundet hjem til hver og en :heart:

5 Synes om

Folketællingen er hermed opjusteret - pt. 2 unger stadig i stalden, og 2 på gårdspladsen… :hedgehog::heart::+1:
Og så har de besøgt kattemaden jeg satte ud tidligere.

11 Synes om

Så fik jeg også øje på vores fine store pindsvin. Det kommer forbi her på sin aftenrute, og får typisk en håndfuld tørkost når jeg ser den. Denne gang opdagede jeg den først, da den gik lige ved siden af mig, for stod stille og var optaget af at skrive en sms til genboen om, at nu var deres gamle Bøvle dukket op. Men Bøvle ville ikke dele, så han knurrede :tihi: Han havde været væk i to dage nemlig (også derfor han lige dik lidt, de er en småbørnsfamilie, der for længst er gået i seng :hoho: )

14 Synes om

Så er det idag turen går til Fynshav på Als, hvor jeg skal sige farvel til Katja når hun skal starte på efterskole :sob::see_no_evil::slight_smile:

6 Synes om

Det bliver dejligt trist. Dejligt for Katja og trist for dig :slight_smile: Men du får også lejlighed til at være den stolte mor - det er da også noget :rock:

4 Synes om

Nå lige pludselig var der nogle skole agurker der var blevet lige lidt for store, de blev syltet som agurker i tykke skiver,
Ja og fik lavet for meget lage, det bliver gemt, og brugt senere, ja jeg er nærrig på nogle måder :see_no_evil:

Med venlig hilsen

6 Synes om

Så må vi se hvornår jeg ser hende igen…

Alle elever går lige taget billede ved start :smiley:

12 Synes om

Igår spurgte jeg Katja om hun havde lavet videre på min tatovering, det havde hun :smiley:

Efter megen diskussion om hale og øjne, slettede hun halen og jeg valgte uden øjne, da Alternativet var et underligt øje i munden og/eller et firkantet øje i panden :rofl::see_no_evil:

Jeg sagde at så får jeg bare tatovøren til at tegne øjne, men så sagde hun at så var det jo ikke hendes tegning…

Nå men den hvide dims i øverste hjørne er knoglen :smiley:

Så det ender nok med at blive denne udgave jeg får :smiley:

6 Synes om

Nogle der ved hvor man kan købe sådan en plante henne? :smiling_face_with_three_hearts:

Billedet har jeg fået sendt, og fået ok til og låne
Med venlig hilsen

9 Synes om

Oplevede noget mystisk i dag.

Var ude at hygge med familen da jeg pludselig bliver ringet op på FaceTime af et nummer jeg ikke kender - tager den da jeg tænker det måske er min veninde der ringet fra et andet nummer, men det er en ældre herre der toner frem på skærmen så skynder mig at lægge på. Han ringer kort efter igen med alm. opkald og får kæresten til at tage telefonen og han siger manden må have fået forkert nummer, hvortil manden svarer “men det står her” - han fik ikke spurgt hvor det stod før manden lagde på og det gør mig faktisk lidt utryg at jeg ikke ved hvor “her” er :confounded:

Har så vidt jeg ved ikke nogle annoncer nogle steder og mit nummer står ikke på de sociale medier eller krak… det eneste jeg kan komme på er de job ansøgninger jeg her sendt, men så burde manden jo vide hvem han skal snakke med eller de boligsider jeg har givet mit nummer for at få adgang til tilstandsrapporter o.s.v., men så FaceTimer man vel ikke og eller blot siger “ hej, det er xx” i telefonen :face_with_peeking_eye::thinking:

4 Synes om

Her kan være i en sms hvor en har skrevet et enkelt nummer forkert :slight_smile:

Simba jeg ved godt jeg er din, jeg behøver ikke flere mærker efter dig :roll_eyes: :grin:

Fik et ny (nederst) til samlingen i går, da han kom til at kradse mig da han hoppede ned fra mig ben

3 Synes om

Han trænger vist til at få klippet klør

1 Synes om

Jeg får på nærmest ugentlig basis mails, der absolut intet har med mig at gøre, pga. at nogen har opgivet en forkert mailadresse et eller andet sted, så tænker som @MorTilKatja foreslår også at det bare kan tilskrives at der er opgivet forkert tlf. nr…

3 Synes om

Nej, det er når han sætter af, der tager han naturligt kløerne frem :slight_smile:

1 Synes om

Jeg er allerede blevet mindet om, hvorfor jeg aldrig skulle have langhårskat(te) igen … jeg skulle jo betale ågerpris for en pose killingefoder i forbindelse med købet af Dimmalimm, så hun fik det vante foder i starten.
Problemet er bare, hun spiser stort set ikke noget af det foder, men sluger vådfoder som om der ikke var en dag i morgen, og det reagerer hendes lille mave på … langhårskat + løs mave = snasket bagparti :rolleyes2:
Ikke nok med det … hun kom direkte fra bakken og op i mors seng :cool:
#degratisglæder

9 Synes om