. o O (Tanker i februar)

Startrek. Bliver du ikke færdig med lige foreløbig. Der er 6 serier og sikkert også et par film på Netflix. Jeg er faldet i søvn til det mange gange :rock:

2 Synes om

Jeg tog @Eva_K med i IKEA- Det klarede hun fint. Måske var det fordi hun fik lov til at bruge mine penge, skal dog siges at jeg fik alle ting ned hjem som jeg betalte for.

Der er bare ingenting som retail therapy :joy:

2 Synes om

Ei, jeg vil også i Ikea og bruge dine penge…

Jeg har ondt i hoften, må jeg så godt? :grin:

Hmmm jeg har vist ikke lige nogle ting jeg mangler lige nu. Næste udskrivning bliver, forhåbentlig, mit nye køkken. Det må du så gerne betale bare jeg får det med hjem :wink:

1 Synes om

Jeg har strikket rigtig meget …rigtig meget :grin:
Men hækle har jeg bare aldrig kunne…
Og jeg har bare så gerne ville kunne hækle de der Bedstemorlapper og så lave tæpper…
Men hvis jeg ikke kan noget første gang jeg prøver…så siger jeg…det KAN jeg ikke…dumme mig
Men man bliver åbenbart mere tålmodig med alderen :crazy_face:

Nu har jeg lavet 6 lapper og Ronni siger…Sofie ville blive så glad for sådan et tæppe…nu må vi se :grin:
Men det er sjovt at hækle dem så måske det bliver til et tæppe…måske :grin:

8 Synes om

A post was split to a new topic: Obligatorisk mærkning af katte

Jeg har endelig en weekend, hvor jeg i princippet kunne sove lige indtil, at jeg ikke orkede mere … både lørdag og søndag!

Så jeg håber virkelig, at jeg sovet længere i morgen, for jeg er lige vågnet efter 6 timers konstant afbrudt søvn … vil ryggen ligge lige så stille og bare hvile lidt? Neeeej da! Den vil værke, murre og gøre opmærksom på sig selv konstant :s:

Nå - jeg kan da også bare køre til bageren, hente lidt luksus morgenmad, sætte det sidstnye afsnit Vikings på - og vente til planteskolen åbner :slight_smile:

Har et lækkert gavekort ud til den lokale planteskole - Skal ud og se om de har nogle af de klatreroser, som jeg ønsker mig, som barrods :slight_smile: for de plejer at have roser i MASSEVIS i en lækker lækker kvalitet :slight_smile:

1 Synes om

Jeg har trukket i et par tråde - og hørt at Eva umiddelbart er ok.
Har ikke talt med hende selv, men en der kender til Eva :wink:

14 Synes om

Utroligt som den unge kan sk*de
Jeg måtte køre i Aldi efter bleer, da Emma havde fået brugt alle de bleer som lå i pusletasken :rolleyes2:
Lige nu er der ro på … hun er ikke længere en lille baby som bare bliver liggende, nu kan hun sidde selv, kravle/krable sig fremad og rejse sig op ved møblerne :besvimer:

11 Synes om

Åh ja… Jeg er så glad for at vi er næsten færdig med bleer… Her bruges stadig sove ble men De bruges ikke til stort

Til gengæld savner jeg at de tog middagslur… Nøj man kan nå meget når de ikke hjælper

7 Synes om

Åh glæden ved at have kat! I går tog tykke her sig sammen til at skifte sengetøj - hvilke ikke er det nemmeste med voksende mave og kvalme. I dag kommer jeg op i soveværelset og så har nogen haft en l… på tværs, som selvfølgelig er smurt ud i min seng. Første gang nogensinde at det er der, hun er sluppet af med den, men alligevel :argh:

Godt hun også er en god puttemakker, når man går tidligt i seng.

3 Synes om

Jeg havde også skiftet sengetøj og gjort klart til Emma i går og lagt et vådliggerlagen, der hvor hun skulle ligge … hvilket hun også gjorde til ca. kl. 02 i nat, hvor hun vågnede, klar til fest :confounded:
Hun var vågen en times tid, hvorefter hun faldt i søvn i mine arme … og så vågnede vi begge tisvåde i morges :rolleyes2:

3 Synes om

har altså fået blæst nok til det næste års tid nu…

2 Synes om

Jeg må nok lige komme med et input.
Louise, jeg ved ikke, hvem du har kontaktet, men vedkommende kan ikke kende mig ret godt, da jeg går og døjer med forskelligt og absolut ikke er rask.
Det er nu ikke grunden til, at jeg ikke skriver mere, men jeg indså efterhånden, at mine indlæg var intetsigende og sagtens kunne undværes - hvilket jo også har vist sig at holde stik.
Men tak til Louise og Vipstøsen for at bekymre jer om mig.

8 Synes om

Du er ikke intet sigende…

2 Synes om

Først og fremmeste :kram: Ked af at høre du ikke er rask og døjer med ting. Håber det snart vender og du får det bedre! :hjerte:

Dernæst, jeg vil sige tydeligvis ikke intetsigende og sagtens kunne undværes, for så havde Louise ikke spurgt efter dig, og vi andre havde nok heller ikke reagere på at hun spurgte efter dig. Og der var 18 der har trykket på det indlæg hvor Louise skriver hun har været i kontakt med en der kender dig. Så vi er altså flere der har bemærket at du ikke har været synlig på kattegale og sætter pris på en opdatering. Og endnu bedre at høre fra dig selv! :smil:

11 Synes om

Kære @Eva jeg håber du snart får det bedre med dit helbred. :disappointed_relieved: har du det også træls psykisk? :confused: det hænger jo ofte sammen.
Jeg tænkte også på det, fordi jeg synes du underkender dig selv ved at sige de ting om dig selv. Jeg har altid syntes du havde sådan nogle søde og kærlige kommentarer. Jeg har holdt meget af dem. Ingen kan undværes, herinde vi supplerer alle med det vi kan og vil. Og som en skrev forleden så er det bare så umådelig kærligt det her forum, og det er du altså med til at gøre det til. :heart_eyes: god bedring! :revolving_hearts:

9 Synes om

@Eva Jeg er ked af at du ikke er rask

Jeg har blot hørt at du er blevet set på gaden, intet andet :wink:
Så intet om helbred etc.

Jeg beklager meget hvis jeg ahr trådt dig over tæerne, det var absolut ikke min hensigt.

2 Synes om

Vi skriver ikke alle lige meget heri de, jeg selv er en af dem med få indlæg, men vi er stadig alle lige herinde.
Personlig syntes jeg sine kommentar er så hjertevarme og jeg savner dem :heart::heart:
Rigtig god bedring :kram:

1 Synes om

Jeg bliver aldrig fan af Anicura…
Har lige hentet foder, fordi det var på min vej. En missemor kommer med en kat der skal klippes ned. Inden hun får set sig om er der bestilt det helt store blodpanel fordi “ det anbefaler vi alle at få set på en gang om året” :flushed:
Hun vil selvfølgelig være en god katteejer og siger ja tak.
For filan!