. o O (Tanker i februar)

Det er jo ikke sikkert, det er det. Det slog mig bare, da @Eva_K nævnte, at smerterne kom i bølger, og at hun var ved at tude over dem. Men det kan vel være et besøg hos lægen værd, hvis ikke tandlægerne kan finde noget på mandag.

Jeg tænker ikke kun på trigenius smerter også på tandpine … Gabapentin virker på begge :wink:

1 Synes om

Åh altså, nogle gange er det svært at have adgang til 3 streamingtjenester… hvad i alverden skal jeg vælge at sove til i aften?

På den mere seriøse side: gode forslag modtages (kan godt lide serierne downton abbey, the americans, sex Education og elementary og selvfølgelig game og thrones). Any suggestions?

1 Synes om

Hvilke har du adgang til @Trine? Viaplay måske?

@Vipstosen Viaplay, Netflix og HBO :blush: Så man skulle jo synes, jeg burde kunne finde noget :smile:

@Trine, har du set “3 billboards outside Ebbing Missouri”?

Harry Bosch serien er heller ikke dårlig

… og walking dead-serien. Se den for hvad der sker når folk bliver pressede, se bort fra zombi-delen. Der er dele af den der er højaktuel pga corona-virussen… fordi folk bliver presset og opfører sig knap så pænt

Jeg har lige set The Last Czar! Super spændende, hvis man er til den slags dokumentar blandet med fiktion.

1 Synes om

Startrek. Bliver du ikke færdig med lige foreløbig. Der er 6 serier og sikkert også et par film på Netflix. Jeg er faldet i søvn til det mange gange :rock:

2 Synes om

Jeg tog @Eva_K med i IKEA- Det klarede hun fint. Måske var det fordi hun fik lov til at bruge mine penge, skal dog siges at jeg fik alle ting ned hjem som jeg betalte for.

Der er bare ingenting som retail therapy :joy:

2 Synes om

Ei, jeg vil også i Ikea og bruge dine penge…

Jeg har ondt i hoften, må jeg så godt? :grin:

Hmmm jeg har vist ikke lige nogle ting jeg mangler lige nu. Næste udskrivning bliver, forhåbentlig, mit nye køkken. Det må du så gerne betale bare jeg får det med hjem :wink:

1 Synes om

Jeg har strikket rigtig meget …rigtig meget :grin:
Men hækle har jeg bare aldrig kunne…
Og jeg har bare så gerne ville kunne hækle de der Bedstemorlapper og så lave tæpper…
Men hvis jeg ikke kan noget første gang jeg prøver…så siger jeg…det KAN jeg ikke…dumme mig
Men man bliver åbenbart mere tålmodig med alderen :crazy_face:

Nu har jeg lavet 6 lapper og Ronni siger…Sofie ville blive så glad for sådan et tæppe…nu må vi se :grin:
Men det er sjovt at hækle dem så måske det bliver til et tæppe…måske :grin:

8 Synes om

A post was split to a new topic: Obligatorisk mærkning af katte

Jeg har endelig en weekend, hvor jeg i princippet kunne sove lige indtil, at jeg ikke orkede mere … både lørdag og søndag!

Så jeg håber virkelig, at jeg sovet længere i morgen, for jeg er lige vågnet efter 6 timers konstant afbrudt søvn … vil ryggen ligge lige så stille og bare hvile lidt? Neeeej da! Den vil værke, murre og gøre opmærksom på sig selv konstant :s:

Nå - jeg kan da også bare køre til bageren, hente lidt luksus morgenmad, sætte det sidstnye afsnit Vikings på - og vente til planteskolen åbner :slight_smile:

Har et lækkert gavekort ud til den lokale planteskole - Skal ud og se om de har nogle af de klatreroser, som jeg ønsker mig, som barrods :slight_smile: for de plejer at have roser i MASSEVIS i en lækker lækker kvalitet :slight_smile:

1 Synes om

Jeg har trukket i et par tråde - og hørt at Eva umiddelbart er ok.
Har ikke talt med hende selv, men en der kender til Eva :wink:

14 Synes om

Utroligt som den unge kan sk*de
Jeg måtte køre i Aldi efter bleer, da Emma havde fået brugt alle de bleer som lå i pusletasken :rolleyes2:
Lige nu er der ro på … hun er ikke længere en lille baby som bare bliver liggende, nu kan hun sidde selv, kravle/krable sig fremad og rejse sig op ved møblerne :besvimer:

11 Synes om

Åh ja… Jeg er så glad for at vi er næsten færdig med bleer… Her bruges stadig sove ble men De bruges ikke til stort

Til gengæld savner jeg at de tog middagslur… Nøj man kan nå meget når de ikke hjælper

7 Synes om

Åh glæden ved at have kat! I går tog tykke her sig sammen til at skifte sengetøj - hvilke ikke er det nemmeste med voksende mave og kvalme. I dag kommer jeg op i soveværelset og så har nogen haft en l… på tværs, som selvfølgelig er smurt ud i min seng. Første gang nogensinde at det er der, hun er sluppet af med den, men alligevel :argh:

Godt hun også er en god puttemakker, når man går tidligt i seng.

3 Synes om

Jeg havde også skiftet sengetøj og gjort klart til Emma i går og lagt et vådliggerlagen, der hvor hun skulle ligge … hvilket hun også gjorde til ca. kl. 02 i nat, hvor hun vågnede, klar til fest :confounded:
Hun var vågen en times tid, hvorefter hun faldt i søvn i mine arme … og så vågnede vi begge tisvåde i morges :rolleyes2:

3 Synes om

har altså fået blæst nok til det næste års tid nu…

2 Synes om