Enig, har lige været på legebesøg hos nogle som ikke har kat vi fandt.
1x pindsvinlort
5x fugleklatter
Og noget andet jeg ikke nåede at se hvad var før far tog skovlen og kastede det i hækken.
Enig, har lige været på legebesøg hos nogle som ikke har kat vi fandt.
1x pindsvinlort
5x fugleklatter
Og noget andet jeg ikke nåede at se hvad var før far tog skovlen og kastede det i hækken.
Lige om lidt er der dømt sengetid til mig. Kan godt mærke jeg har været oppe siden kl 3:30, men sådan er vilkårene somme tider, når man har morgenvagten. Til gengæld var det en supergod vagt, hvor alting lykkedes, så det er det hele værd
Kan det være rigtigt? Er blæsten løjet af? Det er næsten det værste vejr, jeg kender - det er så enerverende, når det varer så lang tid. Ikke et øjebliks ro.
Vinden skifter rigtig meget retning, i dag og i morgen, hvor den skal rundt og være både østenvind, nordenvind og syndenvind … temperaturen tager jo så også lige et lille dyk ned i den forbindelse (østenvinde er kold om vinteren!).
Men så kommer blæsten tilbage igen op ad lørdag og endnu mere søndag og mandag, når vinden igen er i en fast (syd)vestlig retning.
Suk!
helt enig!
Havde håbet at gøre indhegning af haven færdig (det jeg kan) her i weekenden. Det bliver vist bare til en hyggeweekend på langs af sofaen med katte og hund i stedet
Stakkels Mister er lidt forkølet…
Han kan godt lugte maden, men spiser ikke så meget, men nok til at jeg ikke er voldsomt bekymret.
I nat kom han op og lå i sengen hele natten - det har han aldrig gjort før. Og jeg måtte nusse ham
Ikke at jeg ikke må nusse ham normalt, men halve timer og mere er uden for normalen…
Og selvfølgelig skulle han ligge nærmest midt på sengen - og jeg har en 140 seng. Så jeg blev skubbet godt til siden go på skrå - ville jo også gerne kunne nå ham…
Nu er han kravlet ind i sengen igen, det går han tit efterhånden, når sengen ikke er redt. Når først jeg får redt den og lagt sengetæppe på er den ikke så interessant.
Nå, håber forkølelsen ikke bliver mere end den er nu - han har trods alt haft lungebetændelse en gang i sit liv, det behøver han ikke igen. Dengang var han godt ok skidt…
Jeg havde så mange haveplaner for vinterferien. Det bliver ikke til noget. Selv om det vist stadig ikke blæser så meget her, så er skyerne trukket sammen, og det er gråt i gråt - jeg antager, det begynder at regne inden længe.
og dermed kommer regnen tilbage…
Jeg vil hellere have den lidt koldere vinter østenvind og så, vanligvis lidt mere sol, end jeg vil have de mildere og vådere vestenvinde.
Der er det smukkeste solskin her og næsten ingen vind - godt nok en dejlig forandring fra de seneste dages rusk og regn.
så absolut enig.
Ja, det ændrede sig også her igen, så solen skinner lidt. Men der er stadig mange skyer - og nu har jeg planlagt noget andet end have i dag.
Nu må vi se - hvis det stadig er godt i eftermiddag, kan det da godt være, jeg lige kan komme ud at gøre noget ved det tilgroede rosenbed.
God bedring til Mister
Han er ikke mere syg end at han absolut kan krybe i flyverskjul når jeg finder støvsugermonsteret frem
Jeg tror der bare skal et par dage til for at han er på højkant igen…
Har du ikke haft ham forbi dyrlægen og fået tjekket ham?
Ikke lige nu - overvejer det dog.
Bortset fra at han nyser og spiser lidt mindre er han som han plejer.
Øjne er pæne, aktivitet ift Stine stort set uændret.
Nysene begyndte først igår.
Det lørdag aften er ovre, tænker jeg.
Ældste nevø har jo lige været her i to dage, hvor Mister primært har holdt sig i soveværelset - sådanne nogle børn er jo farlige
Bare rolig - jeg holder nøje øje med ham
Jeg har forresten fundet ud af at Dyrlægen i Trige er blevet solgt til to yngre dyrlæger - Svend Erik Garbus og Thomas Jessen.
De kommer begge fra et dyrehospital ved Randers, og har ansat en helt ung, nyuddannet kvindelig dyrlæge.
Efter hvad jeg kan forstå på de lokale dyreejere så er de dygtige og rare mennesker - så tænker at de skal prøves af ved næste sundhedstjek (hvis ikke før)
Jeg troede det var @Lykke da jeg så billedet …
OMG!
Jeg plejer aldrig at tage telefonen, når jeg ikke kan se, hvem det er. Så hvorfor gjorde jeg det nu i dag? Det var en sælger fra Anima, og til sidst var vi meget tæt på at komme op at skændes, fordi han ikke ville acceptere, at han ikke lige skulle skynde sig at oprette mig som medlem og lave en BS-indbetaling med det samme.
Nu var jeg ikke lige på nippet til at melde mig ind i Anima alligevel - jeg er ikke dyreaktivist. Men det er da helt sikkert, at jeg aldrig gør det nu. Og så sagde han mit navn i omegnen af 150 gange i løbet af samtalen. Som var lang, for han speedsnakkede sig igennem et langt foredrag, der havde til hensigt at gøre mig så forarget, at jeg straks sprang til, når han tilbød mig et medlemskab.
Havde det været mig, havde jeg bare lagt på, midt i hans talestrøm. Ikke om jeg vil finde mig i den slags