. o O (Tanker i februar)

Han er dresseret til begge dele - både det med navnet og fremkaldelse af forargelse for at komme ind under huden på dig :slight_smile: GODT det ikke lykkedes :wink:
VH
Susanne

2 Synes om

Jeg ved det - og alene af den grund ville det aldrig lykkes. Jeg forstår ikke den metode. På mig virker den aldeles frastødende, men den må jo virke på nogen. Generelt er jeg bare for høflig i den slags situationer - hvilket også er årsagen til, at jeg aldrig svarer på opringninger, når jeg ikke kender nummeret. Altså bortset fra i dag … :roll_eyes:

Men jeg fik da sagt til ham, at jeg godt kunne høre, han forsøgte at give mig dårlig samvittighed, men at det ikke ændrede på noget.

1 Synes om

De træner dem sgu’ godt - alternativt kloner dem, for “ham” har jeg også haft fornøjelsen af… :face_with_raised_eyebrow:

Jeg sku’ så ikke købe medlemsskab, men støtte en konkret sag - og som jeg forsøgte at forklare den ihærdige unge mand, så betød deres hvervningsstrategi, at de gik glip af en sponsor, now and forever. :-1:

1 Synes om

Kunne ikke lige finde Mister da jeg kom hjem - indtil jeg kom i tanke om den tændte gulvvarme på badeværelset :slight_smile:

Sådan er det hver gang jeg skruer op for gulvvarmen - typisk når jeg vasker noget der skal tørre på badeværelset - jeg kan ikke finde den ene eller begge katte, indtil jeg ser at døren til badeværelset er skubbet op - så faldet tiøren :smiley:

5 Synes om

Jeg hører heldigvis yderst sjældent fra den slags - på grund af natjob er min telefon jo ofte gemt væk eller slukket. En gang har jeg dog faktisk bare “sprunget på den” fordi jeg alligevel havde tænkt på det kort tid inden, lidt tilfældigt. Det betyder at jeg i stedet for at skulle huske at betale kontingent til Diabetesforeningen en gang om året i stedet betaler kr. 50,- hver måned automatisk. For det syntes jeg var passende i min situation. Alle andre? F*ck off rent ud sagt :slem:
VH
Susanne

1 Synes om

Du er ikke forpligtet til at høre på noget som helst andre har at sige i telefonen. Sig kort og kontant Nej tak! og læg på. Alternativt kan man jo lade idioten tale ud og og bede ham gentage i en uendelighed, fordi man lige blev optaget af noget andet undervejs og ikke hørte efter/ikke forstod. Eller man kan anvende “Det bruger vi ikke”-taktikken :wink: At spille idiot kan sikkert vise sig ganske underholdende :muhaha:

Jeg anser telefonen som noget helt privat og enhver der ringer uindbudt for at sælge mig noget, manipulere mig mv. er nøjagtigt lige så uvelkomne i telefonen som de er i mit private hjem. Du er i din fulde ret til at smække røret på /døren i. Det er dit hjem han invaderer!

6 Synes om

Husk nu at vi kun er i februar måned og lad være med at give dig selv dårlig samvittighed over at haven ikke bliver plejet. Der kunne være sne og frost derude, og det kan alt sammen vente til foråret kommer :slight_smile: Haver skal se frygtelige ud på denne årstid :regler:

3 Synes om

Folk brokker sig jævnligt over at jeg ikke er til at ringe op, og det er sikkert også rigtigt for med natjob er telefonen nødt til at være stille i dagevis i træk nogle gange. Nu har jeg så lige kvindet mig op og ringet tilbage til hele 3 - men er der nogen, der vil tale med mig derude…:venter: Det er sandelig ikke let at være mig :never:

2 Synes om

åhh nej stakkels stakkels forkvinde… (sarkasme… aner ikke hvad det er)

Tak, fordi du prøver at dulme min samvittighed :heart: Problemet er jo bare, at hvor sne og frost ville have dæmpet den fart, hvormed ukrudtet vokser og breder sig, så virker det vejr, vi har, åbenbart som ren substral. Hvis ikke det var, fordi det er alt for vådt og blødt udenfor, så skulle græsset også klippes :s:

1 Synes om

Så fik jeg lige ødelagt min dag godt og grundigt. Desværre på grund af egen dumhed, og det er altså bare nemmere, når man kan bebrejde andre, at det går alt :venter:

Jeg købte en bog i Føtex i Faaborg, og da jeg kom hjem kunne jeg ikke finde den. Jeg tror, jeg har lagt den i vognen sammen med min taske, og så har jeg bare løftet tasken ud uden at være opmærksom på bogen :doh:

Jeg snakkede med en rigtig sød pige i telefonen, og hun ville se efter den og ringe til mig, hvis den blev indleveret, eller de fandt den i en vogn.

1 Synes om

Jeg har så meget tandpine at jeg kunne tude (det kommer heldigvis i bølger med de slemme smerter, med kun noget træls murren konstant), desværre kan tandlægerne ikke finde ud af hvor det er (har været der både igår og idag), så det eneste vi kan gøre pt er at lade det skride lidt længere frem over weekenden, og håbe på at det kan ses på røntgen på mandag :argh:

1 Synes om

Der findes en lidelse, jeg ikke husker navnet på, som er en nerve i ansigtet, der bliver inflammeret. Måske er der andre, der har hørt om den, og som kan huske navnet? Min far har haft den, og smerterne kom netop i bølger - som små udladninger, sagde han. Han troede, han havde tandpine, men tandlægen kunne ikke se, at der var noget i vejen. Så der gik lidt tid, før de fandt ud af, hvad der var i vejen. Blot en tanke, siden du siger, tandlægen ikke kan se noget.

Jeg har haft sådan en tand. Viste sig at være en revne under en plombe.
Det kostede en rodbehandling men jeg blev smertefri.
Håber de finder en billigere årsag for dig!

Mhhm, jeg kan da prøve at google det :slight_smile:

Jeg havde det også for en håndfuld år siden (kom lige op til påsken, av av), og pt har de skiftet en plombe uden held, og startet på en rodbehandling ved en anden, men jeg kunne mærke noget inden de overhovedet nåede ned under plastfyldningen i den, så de tror ikke på det er den. Så nu er der ikke andet for end at vente, suk (og AV!)

syns der er noget der hedder ansigts neuralgi …mener jeg at huske fra en gammel bog

Trigeminal neuralgi. Smertefuld bitch rent ud sagt…!
VH
Susanne

1 Synes om

Trigeminusneuralgi hedder det vist på dansk. Det har haft min far i tårer mere end en gang, indtil han fik medicin, der kunne tage smerterne.

Umiddelbart lyder det ikke til at være det - heldigvis. Men denne passer (som en af de få ting de beskriver på siden her)

  • Bouts of pain lasting from a few seconds to several minutes

Du skal have fat i Gabapentin (eller Lyrica), som begge kan tage neurogene smerter … begge kræver dog en tur til lægen (Lyrica skal man tage i en periode før de virker ordentlig, så det er kun hvis du regner med, at skal have ondt i lang tid :wink: )