Eller importere der fra … hvilket min eksmand måtte sande
God vind til hende - efter at hun klarede den bøvlede rejse, skal alt andet nok også gå.
Hjemme igen - og damen gik direkte i tørfoderet
-indstillinger - forbindelse/ netværk (sandsynligvis).- Opret hotspot
Håber hun vedbliver med at have det godt
På vej hjem fra kiosken (hvor jeg skulle hente pakken) så jeg er hus med 4 store flotte birma eller ragdolls siddende i vinduerne
Er der en sted, hvor jeg kan se hvor der planlægges og holde katte udstillinger i 2023.
Vil gerne afsted, det var vanedannende og opleve det en gang
Med venlig hilsen
Jyrak
Til venstre kan du klikke på kommende udstillinger for at se hele året.
På Sjælland afholder DARAK og Racekatten også udstillinger.
Viking Cats holder en udstillling i Ribe i denne weekend og en i Ree Park d. 28.-29. oktober.
Slet ingen på Sjælland for Viking Cats i år ?
Det havde jeg da virkelig håbet på og regnet med.
Det er i støbeskeen - men kan ikke love noget.
I Ree Park? Niice, det lyder sjovt Også længe siden vi har haft i jylland med alt det corona osv.
Siden jeg nu har lavet en hel føljeton om Chili her, vil jeg da ikke snyde jer for at vide, at hun ser ud til at have det fint her til morgen. Hun har spist både vådt og tørt, og hun har tålmodigt som altid fået al sin medicin.
@_DK_Sugieh og @velfa den i ree park den vil jeg virkelig gerne,
har haft ree park på steder jeg gerne vil lige siden den kom, tænk sig og kunne stå to fluer med et smæk.
Og nu skal jeg ind og have læst hvad forskellen er på de 4 katte katte klubber / foreninger
Med venlig hilsen
Der var nu en Viking Cats udstilling i slutningen af marts sidste år i Givskud, og det er da i Jylland sidst keg chekkede, Så længere er det ikke siden.
To udstillinger i 2022 - en i Givskud og en i Haslev på Sjælland. En på hver side af broen som det plejer. Det var også derfor jeg regnede med en Sjælland udstillling i 2023 når vi startede året i Ribe.
Jeg kan i øvrigt se at den i Ree Park er listet som Regional Showet for Nord Europa, så det er noget større end de almindelige udstilling. Lidt ligesom Scandinavian Winner i Fife.
Det er et stor set up med efterfølgende galla dinner og uddeling af priser til sæsonens Regional WInners.
Spændende at se hvordan det bliver i Ree park, det er i hvertfald en interessant lokation også for alle dem som kommer fra udlandet.
nå…nu jamrede jeg til Teledum FØR jul …“der er vand i jeres kasser, indernedet og telefon virker ikke” …i dag har der været en tekniker …“der er vand i kasserne, den skal til kabel afdelingen” …der er ingen grænser for dumhed…
Vi skal lige huske tømmermændene
Med venlig hilsen
Øyvind er lige kommet hjem fra dyrlægen minus fem kindtænder (som de ville give mig med hjem i en fin lille æske , men det afslog jeg altså).
Han virker vældig frisk og har allerede spist sin første portion vådfoder, men desværre vil han meget gerne ud i haven, og det er nok ikke så smart at han får lov til det.
Jeg fik at vide at han kun måtte få vådfoder den næste uge, hvilket nok bliver lidt af en kamp, men den må vi jo så tage. Det vigtigste er at han bliver helt fin igen
Katja må altså ikke vokse mere…
Der plejer fint at kunne være 2 sække med flasker og så Katja i min cykel…
Idag var hun lidt mast
Der er ligefrem gået hul på hendes bukseknæ