Dels har jeg observeret forladte reder, som ikke er blevet genbrugt.
Dels har jeg prøvet at fjerne en tom rede. Jeg spredte materialet under den busk, reden var i. Det passede solsorteparret fint. Nu var der en tom beliggenhed og masser af materiale i nærheden, så de genopbyggede reden i en fart på nøjagtigt samme sted.
Så løsningen er fortsat ikke at fjerne reden. Man skal gøre den ubrugelig. Måske ved at fylde den op med jord?
Jeg var så heldig at finde en trolley til håndbaggage hos Kræftens bekæmpelses genbrug … sådan en manglede jeg
Den var godt nok mærket ‘‘Picnik trolley’’, men jeg lagde ikke så meget i det … den overholder de mål man må have med i flyveren.
Men nu har jeg åbnet det forreste rum …
Jeg har lige set billeder af en 2 værelses lejlighed på Amager - den var simpelthen så klam og ulækker, ikke mindst badeværelset (især toilettet)
Pris 3,2 millioner og den er blevet solgt
Når jeg tænker på, hvad @Osquary skal give for et lækkert hus, så står jeg helt af over den pris - havde det været en fin lejlighed, men jeg vil da næsten tro det koster mindst en million at få den i indflytningsklar stand.
Nogen mennesker må da have for mange penge
Det københavnske boligmarked har været vanvittigt i årevis. Jeg kan huske andelsboliger der nærmest kostede det samme som ejerboliger for omkring 15 år siden, og lejligheder med alenlange køer til åbent hus arrangementer og nærmest var handlet inden man havde nået at se den, fordi der røg penge under bordet. Det er ikke kønt. Selv private lejemål er vanvittige.
Sikke en måde at starte dagen på… Jeg står i mit køkken og er ved at lave kaffe og min daglige ostemad, da jeg ser min genbo åbne døren, steppe ud og banke sin dørmåtte, som han gør hver morgen. Men i dag har han ikke en trevl på kroppen
I går parkerede jeg på en parkeringsplads, hvor man måtte holde i 3 timer. Det kom jeg selvfølgelig til at overskride, og så sad der en lille, gul hilsen bag den højre vinduesvisker
Men det er på sin vis meget imponerende, at de åbenbart har haft helt styr på, at de skulle stå og observere min bil fra 1 til 4 minutter efter udløb. 17.04 - og bang, falder der en bøde på 995 kroner
Jeg forsøgte så at betale via deres website, som er den første løsning, de anfører. Her har de den frækhed at tillæge et administrationsgebyr på næsten 20 kroner. WTF? Skal man ligefrem give dem drikkepenge for at udstede deres såkaldte kontrolgebyr? Heldigvis kunne jeg undgå det ved at betale via banken.
Nej desværre. Han er over 70 og absolut ikke lige min type, så jeg ville rigtig gerne have været det syn foruden - især kl 5 om morgenen, hvor jeg stadig ikke var helt vågen
Det er så træls og ja, må sige de er på dupperne.
Det skulle vel ikke være en, der administreres af et privat selskab (Dem med sorte parkeringsskilte).
Var lige inde og se hvad parkeringsbøder koster, taksten viser at det var en såkaldt privat parkeringsplads.
Jo det gør han, men som regel har han da i det mindste underbukser på. Ikke at der syn er ret meget bedre, men det er dog lidt bedre end at vise det hele frem Oh well… han er en ganske rar mand ellers og det er også ham jeg sommetider servere et hjemmelavet måltid mad for, da han bor alene og mest lever af færdigretter fra Brugsen.