O O Tanker i juni 2026 O o

Sådan … du har fortjent at forkæle dig selv :blush:

Jeg har lige solgt mit fejlkøb - routeren som ikke var til SIM-kort - og med en lille fortjeneste :ok:

14 Synes om

Også når det kun er 5 uger siden jeg købte en jakke derinde?

11 Synes om

Så har det jo været på sidste måneds budget … :dans:

12 Synes om

15 Synes om

Min Facebook er fuldstændig åndsvag her, men det ser ud til at jeg godt kan komme ind alle mulige andre steder. Fungerer FB hos jer andre?

3 Synes om

Det er privat - Apcoa.

3 Synes om

Nope.

3 Synes om

Der poppede lige en nyhed ind om at der vist både er Facebook, Messenger og Insta.
Mit brokker sig også

4 Synes om
4 Synes om

Ja, jeg kører lige en opdatering på computeren kiggede nyheder imens på tlf, der skriver de også nu at der er nedbrud på både FB og Messenger

4 Synes om

Jo jo, men det er stadig 1500 i alt.

Hånden på hjertet, kattene havde sparet en del op, så de har betalt frakken…
I må bare ikke sige det til dem…

12 Synes om

Det har lige været mors dag … fik du noget der? :venter:

6 Synes om

Næ, du siger noget :+1: :thinking:

4 Synes om

Skulle egentlig forstille at rydde op, men Toth har en sjette sans for hvornår jeg har ting at ordne og har indtaget mig til sin sene eftermiddagslur :sweat_smile:

Det er da en gyldig årsag til ikke at lave noget, ik’? :hoho:

11 Synes om

… og så opdagede jeg lige at strømforsyningen til routeren lå herhjemme :surrender:
Det er godt at bo i et lille samfund … jeg drønede ned til købmanden og fik lov til at flå kassen op igen og putte strømforsyningen i :ok:
Fortjenesten var nok røget, hvis den skulle eftersendes + dårlig anmeldelse på dba :flushed:

14 Synes om

Jeg blev hacket på facebook af en instagram profil med et meget mærkeligt navn. Jeg blev suspenderet i 180 dage og kunne kun få min profil igen hvis jeg gik gennem min instagram profil og sådan en har jeg ikke eller også skulle jeg gå til en advokat i det land jeg bor i ellers ville min facebook profil blive deaktiveret efter de 180 dage. Så det er flere måneder siden jeg har haft en facebook profil.

6 Synes om

Jeg afprøvede ikke facebook, men ingen af os kunne komme på messinger

2 Synes om

Jeg var her kl 8 ved og gøre skuffen under ovnen i komfuret rent
Hvem tror i der går ind bag ved , får hovedet sat igemmem den større hul i skabet
Der blev lavet til opvasken maskinen ledningen

Nu skal komfuret løftes ud. Men kan ikke for den der sider med hovedet i skabet

:besvimer:

Hun er lige kommet ud

Hjælp modtages med stort tak
Til rengøring
Samlingen af hylder
Og oprydning

10 Synes om

Hun lyder som en festlig hjælper, men kan godt se at der må påregnes mere tid med hendes hjælp.
Kan der sættes en plade i med mindre hul, så hun ikke kan få hovedet igennem

5 Synes om

Nej det kan der ikke

Jeg skal bare huske
Skuffen under ovn må ikke åbnes uden hun er lukket fra

5 Synes om