O O Tanker i juni 2026 O o

Har lige kigget på vejrudsigten for Reykjavik den kommende tid … ingen grund til at fylde kufferten med shorts, selv om 10-12 grader føles varmere på Island, end her i DK

8 Synes om

Ja, det er ikke ligefrem til at juble over :frowning:

5 Synes om

Det vigtigste er, at der (indtil videre) ikke skal være regnvejr på lørdag, hvor jeg skal til udendørs koncert :kryds:

8 Synes om

En anden ting jeg er nervøs for er, at ansatte hos Icelandair ̶s̶t̶r̶e̶j̶k̶e̶r̶ (nåh nej, det ville jo være ulovligt, da der ikke har været varslet strejke … :cool:) melder sig syge i hobetal og at Icelandair derfor har svært ved at bemande deres flyvere og må aflyse flere afgange hver dag … det må bare ikke ske :bebe:

7 Synes om

Jeg tror Delle har en eller anden form for forståelse af konceptet “søndag på sofaen”.

I går, da jeg skulle på arbejde og satte mig i sofaen med min morgenmad, kravlede hun op på skødet af mig og blev enormt fornærmet over at jeg skulle på arbejde. Selvom det skal jeg jo hveranden søndag.

Så hun tager revanche i dag, hvor jeg har fri. Og endda med så stort et behov, at hun har tilladt at jeg børster og kæmmer hende. Hun spinder, men fortæller mig samtidig, at hun ikke er helt tilfreds med det, har nappet ud efter gummibørste og kam… Og min hånd, men som vanligt uden at bide til, og alt imens hun spændt og blinkede af mig, så måske var det egentlig meget rart. Men vi tager pauser. Og så håber på et tidspunkt at hun vender sig, så vi kan få den anden side også…

For det er tiltrængt:

7 Synes om

Jeg, der aldrig vinder noget … og standen SKAL være sat op inden fredag . Som om jeg ikke er stresset nok i forvejen, at blive klar til at rejse på torsdag … :surrender:

Men jeg har booket standen fra onsdag, så må jeg hænge noget tøj op og så fylde mere på, når jeg er hjemme igen.

9 Synes om

Nu skal jeg for første gang i mange år have lavet en klage til zooplus, så jeg håber, jeg er lige så heldig som folk generelt rapporterer.

Jeg havde bestilt 48 dåser af Gourmet Gold Feine Pastete og fik 48 dåser af Gourmet Gold Paté. Jeg skulle hilse fra Banshee og sige, at det er IKKE det samme!!!

10 Synes om

De plejer at være gode til at bytte om eller give nedslag. Jeg har lige fået en kasse med vådfoder og tænker at kassen havde fået en slag, så flere poser var poppet åben. 11 poser tabt, fik 15,- euro retur. Det var en god nok deal.

6 Synes om

Det var jeg - 100% refusion plus eftersendelse af det rigtige produkt :smiley:

12 Synes om

Jeg har fundet en Dragt jeg gerne vil hækle og troede jeg havde garnet på lager, men nej mangler selvfølglig 25 g :surrender:

Nå jeg opdager så at forhandleren af garnet har åbent så man kan handle fysisk onsdag og fredag, og det er jo onsdag idag og så langt er der ikke fra Randers til Hadsund… Så nu har jeg lokket manden med til, at når han har fri, så triller vi op og finder garn til projektet og noget aftensmad :tihi:

10 Synes om

Jeg fik lokket @BAB med for at hjælpe mig med at sætte standen op :ok:
Og de første 2 ting er allerede solgt … :jubiii:

15 Synes om

At jeg så kom hjem med 850 g garn til det allerede fyldte lager er noget helt andet :see_no_evil:
Men der var nogle flotte farver, der kunne blive til nogle fine ting :ups:

10 Synes om

Jeg har undret mig en uges tid over, at Tikka har brugt unormalt mange timer på en spisebordsstol længst væk fra stuen i dagtimerne, først hertil morgen faldt Femøren, hun er begyndt at holde sig i nærheden af den del af huset tømrerne arbejder på, så mens Masso sover i nærheden af mig og følger mig rundt, holder hun vagt, hvor de arbejder og sikre sig de ikke pludselig når hele vejen gennem muren :hjerte:

Taget i betragtning, hvor meget det larmer at få udskiftet flere meter bundbjælke i sådan et bindingsværk, og der pludselig er lyden af mennesker de ikke kan se, der bruger gæstetoilettet i bryggerset så syntes jeg godt nok vi har de dygtigste og modigste katte man kunne ønske sig :hjerte:

15 Synes om

Den 1.del af rejsen er startet … sidder i tog på vej mod Kbh. :metro:

17 Synes om

God tur! :blush: Håber det forløber godt!

6 Synes om

Jeg kommet ud til min gate og har købt mig en kop kaffe :kaffe:
Men flyveren letter først kl. 14, så nu skal jeg bare vente … :roll_eyes:

10 Synes om

Lol, vinduespudseren spurgte om jeg var dansk. Og da jeg sagde ja, spurgte han om hvorfor jeg så hedder Tanja :rofl:

Måtte fortælle ham det er et normalt dansk navn, han siger så det også er Balkansk :smiley:

8 Synes om

Rigtig god tur :blush:

5 Synes om

Jeg håber, I kan se denne video :blush:

9 Synes om

Det er et generelt slavisk navn, så hele Østeuropa og Rusland bruger det

7 Synes om