. o O (Hvordan er det nu med katte og tomatplanter? Skal finde ud af om min nye plante skal stå til øst eller vest…
Ajj hvor ærgeligt, skal vi så have dit tuderi igen fordi du savner arbejdet :engel2::engel2:
Kæft, hvor er jeg træt af EDB-systemer, der ikke virker :eksplosion:
For 3 uger siden kunne man kun anmelde til Erhvervsstyrelsen, hvis man var virkelig heldig og solen stod i en bestemt vinkel og det ikke blæste (eller hvad kriterierne nu én gang var for at få skidtet til at virke). Eneste meddelelse var, at “de bagvedliggende systemer er ustabile”. Ja, det skal jeg da lige love for!!
Tirsdag, onsdag og torsdag i denne uge har der været samme meddelelse, når jeg forsøger at logge ind og lige pt. står den bare og drejer om sin egen akse uden at lave en dyt!
Og forlænger de så fristen for at anmelde med det antal dage, man ikke kan komme ind? Nope - man kan sende ind til dem og betale 160 kroner i ekstra gebyr for at de så laver anmeldelsen manuelt i stedet…
Man kan blive så træt, kan man :S
Ja, det er noget skidt
o O Har været en tur på stranden med Oskar og Lule, tog et lille stykke drivtømmer med hjem til misserne, Zambezi ligger godt trykket og venter på at det går til angreb, mens Betty nyder alle de fremmede dufte, hvem der er tøsedrengen/kyllingen her i huset, tjaaaaa :klapper: O o
Nu er killingerne færdigvaccinerede.
Alfus er høretestet, kastreret, chippet og tatoveret.
Han er klar til at flytte hjemmefra
Han bliver så svær at undvære, lille søde Alfus som er så tillidsfuld og glad for alle.
Jeg kommer sådan til at savne den lille rod.
[QUOTE=Sannela;883950]Ved du hvor det bliver sendt fra?? Kan ikke lige finde det…
Her tænker jeg på told m.m.[/QUOTE]
Jeg kan ikke huske det, beklager. Men jeg tror fra EU, for der kom ikke ekstra omkostninger på
.oO Nå… så blev bagvæggen bag reolen grundmalet - havde totalt glemt, hvor besværligt det egentlig er!
.oO Reolen er hjemmebygget, fordi vi ikke kan finde noget der ellers passer - og det betyder at væggen er lig reolens ryg…
.oo Og når man så insisterer på at væggen skal have en farve, og reolen en anden, så begynder det hele at blive en anelse besværligt!
.oO Mangler sog det sidste fag - men det må vente til min topprofessionelle edderkoppefanger kommer på besøg næste gang… jeg skal IKKE ligge og rode inde i det rum!
.oO Og så har jeg også lidt brug for en med nogle muskler, som kan hjælpe med at flytte tobaksskabet
Skal “bare lige” have opsat alle kilder korret (kun 13 styks), på magisk vis have skåret knap 3000 tegn af opgave, og så skal det hele læses igennem for stave- og formuleringsbøffer - og så tror jeg sq jeg er færdig
[QUOTE=Tea;883922]Neeej, det var ikke pænt gjort, Ann!!
Jeg kunne jo bruge en milliard kroner derinde! Og jeg har slet ikke vægplads!
Puha… Må hellere bare nøjes med at bogmærke siden, til jeg en dag får bedre råd. :)[/QUOTE]
Sorry…
Ja de har meget… jeg endte der i sin tid, fordi jeg ledte efter en helt bestemt katteplakat af Steinlen:
Men de har masser af kattebilleder af alle slags…
De er giftige - men nu har jeg haft tomaturskov på altanen to år i træk og ingen af mine tre kræ rører dem selvom de gladeligt gnasker i blomsterne der står omkring dem. Mistænker lidt at det er fordi tomatplanterne har en meget skarp lugt som kattene ikke kan lide - jeg kan heller ikke lide den for den sidder godt fast i huden når man har været ved at nippe topskud og sidegrene af
[QUOTE=Ann R;884064]
Men de har masser af kattebilleder af alla slags…
http://www.allposters.com/-st/Cats-Decorative-Art-Posters_c56507_.htm[/QUOTE]
Årh! Farligt link!!! Der kunne jeg godt finde noget at købe! Hvad koster porto?
Nogen der har tønden fra Petfun, der kan svare mig på om det der gulvtæppelign. skal være “loft” i tønden eller “gulv” under puderne??
Min logik siger mig, at det er loft…men jeg bliver da helt i tvivl!!
Man er vel blondine!!
Fatter ikke, at zooplus har kunne få alt det ned i én kasse. Og hvor er det dumt. Nu er vores kattebakker sikkert gået i stykker når de kommer
[QUOTE=Vivi_Fletcher;883996]Blev mobbet af min dyrlæge i går …
Han spurgte om jeg kendte sygdommen “kalkben” (eller noget i den stil). Jeg hoppede lige i fælden og troede det var en kattesygdom, men han konstatede så at det nok ikke var den jeg led af.
Bare fordi man har hvide ben
Det er jo altså ikke min fejl, at sommeren ikke har indbudt til shorts[/QUOTE]
En af synsmændende spurgte hvad jeg lavede på arbejde når jeg var kommet så’n til skade. Jeg gloede på ham uforstående, hvorefter han sagde: Ja, du har jo begge ben i gips. :høhø:
Jeg har lige opdaget at de har en dansk side nu - fordi jeg søgte efter et forsendelses-link til dig.
Så - her er omkostningerne:
Kommer an på størrelsen på kassen De har nogen på størrelse med skibskister
Nu må klokken godt snart blive fire!
Jeg var anstandsdame til Nickis dimissionsfest i nat og var først hjemme halv seks.
Jeg var den eneste mor til stede, de andre vogtere (som de kaldte sig) var 4 fædre. Da jeg kom spurgte de om jeg ville have en rom og cola, og så var stilen lissom lagt :høhø: Jo mere de fik at drikke, jo mere sjofle blev de at høre på
Nå, men det var skide hyggeligt og ungerne havde et brag af en fest
Jeg stod op og sendte Debbie og Joey i skole (puha, hvor havde jeg det dårligt lige dér) og så gik jeg i seng igen og sov til kl. 11 og nu sidder jeg på arbejdet og venter på at jeg kan komme hjem
[QUOTE=Ann R;884077]Jeg har lige opdaget at de har en dansk side nu - fordi jeg søgte efter et forsendelses-link til dig.
Så - her er omkostningerne:
http://www.allposters.dk/gallery.asp?CID=4C485C4B8D1C4E8AA558A4FF1A005231&subject=shipping&startat=/help/shipping.asp[/QUOTE]
Åh de er dejlig billige, tak Der er mange flotte ting
Tak ingrid, der er godt nok også mange fine ting! Kan godt forstå du ikke tør gå ind på den
Nu er min lillebror her snart…
Ham og en ven har cyklet her op fra Fredericia, der er ca 200 km. De startede igår eftermiddags, havde slet ikke regnet med han var her så hurtigt.