[QUOTE=StinePigen;627780]arj lige nu er jeg træt og ligner noget katten har slæbt med ind
Men det er klippet kort (et par cm under ørerne) med skråt pandehår og masser af etager :høhø: Så der er røget omkring 20-25cm, puha hvor har det lettet!
Jeg har meget tykt og tungt hår, så det er slet ikke til at holde ud at have det langt om sommeren :S[/QUOTE]
Men iiih, jeg vil se!!
Ærlig talt trænger jeg til inspiration, for jeg vil så gerne også have kort hår! - Men kan bare ikke finde en frisure, jeg tror vil klæde mig. :S
.oO (Glææææææder mig til ny pc i morgen! - så kan jeg slippe af med det gamle hakkebræt, jeg har lånt i firmaet, selvom den selvfølgelig har været helt fin når man er uden sin elskede pc … - men altså, ny pc, det hitter :-))
. o O (Føler trang til at slå på nogen - eller det, der er værre :mad: :lynogtorden: :grrrr: )
. o O (Sidder her for hermetisk lukkede vinduer og døre og er alligevel ved at blive blæst tværs igennem lejligheden af lydbølgerne fra et eller andet udendørs arrangement :gal:)
Den jeg sidder med (bærbar), er ganske vist købt for 2 år siden, men med det for øje, at den skulle kunne gøre det ud for en stationær de næste mange år.
Den har specifikationer derefter og f.eks. 17" skærm - altså ikke videre bærbar. :høhø:
Så jo, den holder da! (Også til mine spil ) Men nøj, hvor kan det mærkes at den har 2 år på bagen! :S
Hold op, hvor kan der sidde meget støv og mange (katte!)hår i blæseren!
De dage vi (trods alt) har haft i år, hvor vi er nået omkring de 25 grader, stiger den simpelthen af! :surrender1:
Så selvom jeg stadig er glad for min computer, og værdsætter at jeg i sin tid gav lidt ekstra for den, er jeg i den grad ked af at den ikke kan holde en ordentlig temperatur. (Gode råd modtages gerne på pb! :høhø:)
Så igen; gid det var mig, der fik ny pc! misundelig
[QUOTE=Tea;627888]Gid det var mig, der fik ny pc!!
Den jeg sidder med (bærbar), er ganske vist købt for 2 år siden, men med det for øje, at den skulle kunne gøre det ud for en stationær de næste mange år.
Den har specifikationer derefter og f.eks. 17" skærm - altså ikke videre bærbar. :høhø:
Så jo, den holder da! (Også til mine spil ) Men nøj, hvor kan det mærkes at den har 2 år på bagen! :S
Hold op, hvor kan der sidde meget støv og mange (katte!)hår i blæseren!
De dage vi (trods alt) har haft i år, hvor vi er nået omkring de 25 grader, stiger den simpelthen af! :surrender1:
Så selvom jeg stadig er glad for min computer, og værdsætter at jeg i sin tid gav lidt ekstra for den, er jeg i den grad ked af at den ikke kan holde en ordentlig temperatur. (Gode råd modtages gerne på pb! :høhø:)
Så igen; gid det var mig, der fik ny pc! misundelig[/QUOTE]
Tea, min ‘gamle’ nåede at blive 2 år og 3 måneder - så døde den … det viste sig at være grafikkortet, der var stået af, og da det kostede ca. 3000 kr. at fikse, kunne det bare ikke betale sig i forhold til at købe en ny. Den gamle - og min tidligere - var hp’er, men der er altså pænt mange problemer med dem, så denne gang har jeg valgt en Sony, også en 17 tommer, som dælendytme bare har at holde længere end 2 år og nogle måneder!!!
[QUOTE=Camischa;627894]Tea, min ‘gamle’ nåede at blive 2 år og 3 måneder - så døde den … det viste sig at være grafikkortet, der var stået af, og da det kostede ca. 3000 kr. at fikse, kunne det bare ikke betale sig i forhold til at købe en ny. Den gamle - og min tidligere - var hp’er, men der er altså pænt mange problemer med dem, så denne gang har jeg valgt en Sony, også en 17 tommer, som dælendytme bare har at holde længere end 2 år og nogle måneder!!!
Jeg har haft nogle mere-eller-mindre-IT-kyndige indover, og det eneste problem vi kan finde, er at samtlige dele af computeren ligger på 85-95 grader, når vi nu har lidt sommervejr. :S
(Alt andet ser ud til at fungere som det skal.)
Jeg fatter ingenting hvad IT angår, men 90 grader lyder ikke godt. :S
[QUOTE=Kandborg;627931]
. o O (Er man ond hvis man håber der ikke kommer til at ske noget på arbejde? )[/QUOTE]
Det kommer jo an på hvad man arbejder med… er man bedemand er det nok mere ondt at ønske man får travlt…