Ja, men det var jo fra i morgen af og der er jo killinger på vej som du skulle tage imod plus måske små myggelarver…hvad siger du til det :høhø:
Altid - Bare jeg må få dem med hjem
oO Jeg kan vist godt skyde en hvid pil efter jagt i morgen tidlig… også selvom det bare skulle have været med kameraet endda… det her møgvejr ødelægger totalt den sidste dag i bukkejagten
. o 0 ( Har ondt i maven )
oO Forstår ikke folks behov for at være direkte ondskabsfulde og trang til at hade og nedgøre andre :S :?
. o O( Så kom Brixx endelig hjem igen
)
. o O( Hvor er jeg elendig til det der med at finde det helt rigtige stamnavn :S)
Så er man sg* også kværulant, der søger et skænderi:tihi: - jaja, bare fordi man løber tør for argumenter i en debat, man selv har startet uden at vide, hvad man taler om, så er det nemmere at bebrejde sine kritikere, at de søger skænderiet:dokdok: Søforklaringer og ansvarsforflygtigelse kalder jeg det:høhø:
[QUOTE=Tea;637055]Det føles nemlig SÅ godt, at donere blod! Både for samvittigheden, men synes også at jeg føler mig helt lettere og friskere bagefter.
[/QUOTE]
Hm - modtageren af mit ville næppe føle sig friskere - alt for mange kemikalier.
Men jeg er meget taknemmelig for dem, der donerer - jeg har været i en situation, hvor jeg fik hældt 5 portioner indenbords. Det var en ret modbydelig oplevelse (nærmest som når folk fortæller om bevidsthedsudvidende stof-eksperimenter) - men det har været medvirkende til at få mig væk fra farezonen.
Så - tak!
Har været hjemme fra job i går og i dag med hold i ryggen men bliver nødt til at tage derover et par timer i morgen og få ryddet mit skrivebord samt sætte ferie svar på min mail. Hader at være “syg” lige op til afholdelse af ferie
:?:?
. o O ( Nøj, hvor går nogle folk mig på nerverne!! :S )
.oO Jesper har købt 2 knallerter til os 2 Suzuki dm 50’ere. Den ene skal bare liiiige samles.
.oO Nøj, det var sjovt at køre på den. Bare ærgerligt, de skal stå ude ved svigermor. Men her ville de altså blive hapset på ingen tid
Anede det nok - Nu, hvor mine faste vildmisser (hannerne) er kastreret, kommer et par fertile ejerkatte, æder deres mad og prøver at jage dem på porten.
Har ikke haft kattejammer og slåskampe her før nu :S
. o 0 ( Total underholdende at se vores kammerat løbe rundt i lejligheden efter Mojo, fordi hun har taget en tøjklemme, som hun nægter at afleverer til ham. Kan virkelig ikke forstå, at han ikke nyder, at hun hjælper ham med at hænge vasketøj op )
.oO( :S
)
:juhu::juhu::juhu::juhu::juhu:
. o 0 at sidde her og vide NOGET, uden at kunne sige det er …
:klapper::klapper:
:klapper:
. o 0 at sidde her og vide NOGET, uden at kunne sige det er …
:klapper::klapper:
:klapper:[/QUOTE]
. o O ()
. o O (Tænk, klokken er 10 og jeg har allerede været i bad og støvsuget/ryddet op… Hvad nu? der er - heldigvis - 3 1/2 time til arbejde…)
. o O (Sidste arbejdsdag i Noa Noa i morgen men når jeg får fri skal jeg på banegården og hente en GOD veninde jeg ikke har set i… et halv år tror jeg, og så skal der råhygges og snakkes
)
:juhu::juhu::juhu::juhu:
. o 0 Nabo kommer hjem i morgen…
. o 0 det var såmænd ikke andet…
. o 0 men jeg GLÆDER MIG !!!
…jeg ved også noget ikke mange gør
oO det gør jeg også