.o0(tanker i april)

Det er sådan noget vores hjælpetjeneste ved The Voice of Pets er til.
Peter er super dygtig, har uddannelse som dyrevelfærdskonsulent og tager sig af mangt og meget.
Jeg tænke at det ikke skader at tage en snak med ham, og høre hvad han tænker.
Tvop ligger godt nok i Århus, men Peter kører derhen hvor det er nødvendigt.

https://thevoiceofpets.dk/blogs/kaeledyr-i-nod/nodhjaelp-til-kaeledyr

11 Synes om

He he det gør jeg også :wink:

Jeg har købt sådan en bold der kan trille rundt selv. Indtil videre synes Alvin den er underholdende at kikke på, hvis jeg/vi er heldige, opdager han ideen i at lege med den. Han kan nemlig godt kede sig lidt, lidt for ofte. Og han er på det sidste blevet glad for bolde, så tænkte den her måske kunne være et hit.

Trixie Rollo bold med motor og LED

Er i øvrigtig lidt imponeret over forsendelsetiden denne gang, jeg bestilte kattemad og legetøj hos zooplus onsdag efter kl. 18, og modtog det for en times tid siden. :thumbup: Der stod ellers det tidligst ville komme lørdag.

Brugte mine point på en gang tørret kaninøre, og købte også denne her:

Fugl til dørramme

4 Synes om

Nøøøjh hvor lækkert at Ikea endelig har fået lavet nogle andre afhentnings steder for indrømmet vi kører næsten aldrig længere end til Vrå :joy: og Aalborg næsten aldrig og slet ikke kun for evt at handle et sted .

Der er bestilt materialer til ny killingegård top inspireret her inde fra (vitrinelåger fra Ikea) til afhentning i Hjørring. At de så manglede en låge som kommer med posten i næste uge er så det - men vi er nu top klar til de 7 banditter snart vil ud af fødekassen.

4 Synes om

Ude i vores have nu :slight_smile:
Dem kan jeg godt lide :heart:

19 Synes om

De er godt nok også fine :hjerte:

1 Synes om

Nej, Øyvind, man gør ikke en kattebakke ren ved at skrabe halvdelen af gruset ud på gulvet. Og det er heller ikke sådan man bliver populær hos sit menneske :hmpf:

7 Synes om

Altså så længe det kun er kattegrus, så vil jeg være okay tilfreds :joy: Natten til i går, var der røget mere end bare grus ud, hvilket jeg opdagede ved at jeg trådte på det da jeg var på vej på badeværelset :smirk:

Men selvfølgelig det var i det mindste en hård klump og ikke ligesom når man kommer træt hjem og overser en kold og klam hårbolle :joy:

5 Synes om

… eller kommer til at træde på en hovedløs mus midt om natten, fordi man ikke lige synes man behøver tænde lyset, for at finde på wc :brakkesig:

3 Synes om

Fordelen ved at Jeppe er indekat, ellers havde han med garanti afleveret dem i sengen, ligesom hans legetøj :joy:

1 Synes om

Så blev begge ponyer trimmet, og er faktisk ved at være helt sej til det med venstrehånd. Det har altid været let når det gøres med den højre, men når man skifer side og ordner hove så er det bare som om alt bliver lidt klodset med den venstrehånd og den store fil. :upside_down_face: Men det kørte bare faktisk ret let denne gang, men øjjjjj jeg mærker altså hurtigt jeg ikke plejer at stå i lige de stillinger det kræves at trimme hove. Er helt færdig bare efter Fie og Asti :joy:

6 Synes om

Yep. Vaffel har mere end en gang afleveret en mus på min pude - mens jeg brugte den - en af dem var levende :s:

3 Synes om

Øv vi ikke engang kan rejse på ferie :smirk: Ellers lækker mail at modtage i dette skønne vejr.

billede

4 Synes om

Wow - man bliver jo helt misundelig! Bedre end min mail med penge - der var 84 kroner, til gengæld var det ægte penge fra Dantoto :wink: :horse_racing::horse: :hyp:
VH
Susanne

3 Synes om

Asani går rundt og lyder som en killing lige for øjeblikket. Når han siger noget, bliver det bare til små, høje mivs. Det har været hårdt for halsen med den operation - eller rettere det udstyr, der er brugt ved operationen.

4 Synes om

Puhh det må godt nok være en klam oplevelse at vågne til :nauseated_face:

Sådan en var vi lige ved at købe i dag…en lyserød mælkebøtte. :slight_smile:
Vi gjorde det ikke og nu ærgrer vi os…
Syntes det er sjovt med sådan nogle …skæve nogen.
Vi har brogetbladede skvadderkål og brogetbladede jordbær.
Hvorfor tog vi dog ikke den der mælkebøtte…nå, men nu ved vi da hvor vi kan købe den :grinning:

10 Synes om

Lad mig sige det på den måde: Man kan godt nok komme meget hurtigt ud af sengen, i sådan en situation :surrender:

2 Synes om

man bør ikke ha’ en pose røde dreamies til at stå ved siden af en pose finsk lakrids fra rema…

6 Synes om

Nu ikke så sart - snacks er vel snacks :slem:
VH
Susanne