.o0(tanker i april)

Hvad er chancen for at man kan undvære sådan en fyr i sin have…

https://www.ebay.de/itm/Katze-MARZ-43-cm-23-kg-engl-Sandstein-Steinguss-frostfest/174152941253?_trkparms=aid%3D1110006%26algo%3DHOMESPLICE.SIM%26ao%3D1%26asc%3D226428%26meid%3D0530f2047a54445795a31d502fb9d5ab%26pid%3D100005%26rk%3D5%26rkt%3D12%26mehot%3Dpf%26sd%3D174152937780%26itm%3D174152941253%26pmt%3D1%26noa%3D0%26pg%3D2047675%26algv%3DSimplAMLv5PairwiseWebWithBBEV2bDemotion&_trksid=p2047675.c100005.m1851

11 Synes om

Den er da et must at have i sin have :tihi:

1 Synes om

Jeg har gået sammen med en træningsmakker fra scleroseholdet, rundt om Rønnebæk Sø … men da vi vendte tilbage, ventede hendes mand med kaffe og æblekage, så jeg ved ikke helt hvordan kalorieregnskabet står efter dagen :ups:

18 Synes om

Jeg mødte min nye nabo i dag, hun kører op til sit hus, der hvor vi var i gang med at samle op grenene fra lindetræerne.
Hun har kat … jeg tror vi bliver venner

16 Synes om

Har lige modtaget en mail fra Bauhaus om, at min ordre er afsendt. Ja, det ved jeg godt - jeg modtog den i torsdags :rolleyes:

4 Synes om

Great minds think alike… :sunglasses: :smile_cat:

3 Synes om

En morgen kl 7 fik jeg en mail fra GLS om, at de havde stillet en pakke til mig ‘i dag kl 13.10’ :gruble: Der var jeg alligevel imponeret :hoho:

… Jeg havde så fået pakken dagen før kl 13.10 :tihi:

3 Synes om

Jeg fik engang en parkeringsbøde, der var dateret til dagen efter, men selskabet var ikke modtageligt, selv om jeg hævdede, at jeg ikke havde tænkt mig at parkere der på det pågældende klokkeslæt :roll_eyes:

5 Synes om

Men er den overhoved gyldig når der er skrevet forkert dato eller klokkeslet? :gruble: Spørgsmålet er nok, om man orker tage kampen…

2 Synes om

Jeg har besøg af en lille blåmejseunge ude i syrenen. Jeg tror, den er større end sin mor, og alligevel skal den mades :slight_smile:

7 Synes om

Rune har slået trimmebordet op som ekstra bord ved computeren. Der er dog ikke meget ekstra plads for Muffe er flyttet ind :lol:

7 Synes om

Nu har jeg et hav af gange fået denne besked når jeg skriver Hvad læser du, og det er da virkelig belastende og jeg forstår ikke hvad der står.

Google translate siger:

Højst 3 på hinanden følgende svar er tilladt. Rediger dit tidligere svar, eller vent, til nogen svarer dig.

1 Synes om

Sikke da noget bøvl, men tak .

Udviklerne bag platformen har bare nogle holdninger til, hvad der er “god debatskik”, omend det er første gang de ligefrem blokerer for hvad der ikke lever op til disse - de plejer at nøjes med at henstille… :wink:

2 Synes om

Ved ikke lige om den hører til her eller corona tanker …

Jeg er blevet afhængig af dalgona iskaffe :crazy_face::crazy_face:

Afhængighed hører vel til i ‘‘Syge tanker’’ … :gruble:

3 Synes om

Husk at deltage i ugens konkurrence? :smil:

1 Synes om

Nu har jeg oversat den, Pia - og ændret indstillingen til 10. Så må vi se, hvor lang tid der går, før du bliver blokeret igen :slight_smile:

4 Synes om

I øvrigt - hvis I ser engelske tekster eller tekster, der ikke helt passer med virkeligheden, må I gerne sige det. Så kan vi oversætte og tilpasse. Vi har bare ikke overblik over alle de tekster, der ligger i systemet. Hver eneste lille tekststreng skal oversættes for sig selv, og nogle gange er der tekststrenge inde i tekststrenge etc. Det kan man ikke oversætte uden at kende konteksten.

Så Lykke og jeg forsøgte fra begyndelsen at sikre, at det væsentligste var oversat, og så må vi tage resten hen ad vejen. Jeg er i øvrigt ikke sikker på andet, end at noget af det også kan blive overskrevet, når der er opdateringer til forum.

Så altså - sig gerne til, hvis I støder på uoversatte tekster.

7 Synes om