Problemet her er dog, at den slet ikke kører … men det må komme an på en prøve, om den kommer til det igen.
Prøv at skille pumpen så meget ad du kan, måske sidder der kattehår og fylder
Og efter et par timer i et syrebad, uden at der kom liv i den, har jeg erklæret den afgået ved døden
Jeg har også kun haft den siden august, så den burde næppe have nået at kalke SÅ meget til på den korte tid
Øv - så hurtigt skulle den jo ikke dø. Jeg nåede ikke at bruge den mere end et par uger, så det skulle heller ikke være derfor. Det mest irriterende er, at man ikke kan få en ny pumpe. Men heldigvis er fontænen ikke så vanvittigt dyr, hvis du vil have en ny.
skud i tågen…det er vel ikke så’n en med usb kabel til strøm… ie 5 v. ? …for så kunne den jo testes med enhver powerbank/usb stik…whatever
Det er det og jeg har testet … der er ikke noget liv
Jeg har en pumpe fra et lille havespringvand, der er gået i stykker, så de kan stadig få iltet vand at drikke …
Hvis det er den store 3 l fontæne, kan du altså godt købe en ny pumpe til den.
Jeg har den fontæne, købt hos Zooplus.dk og jeg købte ny pumpe og filtre til den her i sommer, samme sted.
Tak … jeg er slet ikke nået så langt
Men det må jeg huske, næste gang jeg bestiller fra ZooPlus
Ja, det kan jeg se, at man kan nu. Da pumpen på min blå version gik i stykker, kunne jeg ikke få en ny pumpe. Det kan man også nu. Til gengæld er pumpen næsten lige så dyr som en helt ny fontæne alt inklusive. Men det er vel også pumpen, der koster pengene - og ekstra plastik kan man jo ikke bruge til så meget
Ih, det skal blive så godt at komme i en udstillingshal igen om et par uger til MinVenKattens hobbyudstilling
Jeg har endda fået lov at have stand, så jeg forhåbentlig kan få solgt nogle af alle de ting, jeg havde lavet i forventning om, at Racekattens udstilling blev til noget. We like!
Den extra pumpe koster 39,95 kr og fontæne 169 kr der er da lidt forskel .
Skønt! I min sommerferie fandt jeg endelig nogle jeans som både sidder godt og efter første brug viste sig at være behagelige at have på, så jeg fortrød selvfølgelig at jeg kun købte et par, når de nu var i flere forskellige farver
Men heldigvis gad min storesøster og niece tage omkring Kolding, købe to par og sende dem op til mig, så jeg kan smide nogle af de gamle trælse ud
Det kan godt være, jeg siger Dopey er knap så klog (og tro mig - jeg har ret ). Men af en eller anden grund har han haft et meget tæt forhold til et af mine billeder i soveværelset, lige siden det blev hængt op. Det er blevet nærstuderet i en grad, som jeg aldrig har set en kat studere noget før.
Og fordi jeg er igang med at ommøblere/modernisere mit soveværelse, er der nogen, der har FLYTTET DET!!! Heldigvis var det ikke kommet så langt væk, men nu har han problemet med, at man ikke kan balancere på toppen af min pc-skærm, så han kan ikke komme tæt nok på
Det billede, der nu hænger, hvor yndlingsbilledet før hang, er bare ikke godt nok, synes han
Temael for ugens kattebillede er "Blade" - i enhver forstand og afskygning.
Det er synd for ham … flyt det tilbage!
Jam’n, jam’n - hans billede passer bare bedre i størrelsen på den anden væg!
Ifølge hvem?
Sjovt nok koster pumpen på den tyske side næsten 125 kroner. Jeg ved ikke, hvorfor der er så stor forskel. Måske er det usb-adapteren? Pumpen på den danske side ser ud til at være med almindeligt stik?
ZooPlus har 10% på alle varer i dag ml. 12:00 - 13:00 (kode 10PRC-ALT - min. bestilling 599,-) så jeg har bestilt en ny pumpe og filtre
Om pumpen har det ene eller det andet stik, har vel ikke nogen betydning …