YEAH endelig bliver jeg rig! Er dog noget betænkelig ved at oplyse min besættelse…
"Kære Facebook-bruger:
Som en del af Facebook Corporate sociale ansvar midt i Corona Virus (Covid-19) Pandemic, din Facebook-konto er blevet udvalgt af Chan Zuckerberg Initiative til at modtage et beløb på $220,000.00USD (To hundrede og tyve tusinde America Dollar).
Chan Zuckerberg Initiativet er den vigtigste platform, hvorigennem Facebook grundlægger (Mark Zuckerberg) investerer i filantropiske aktiviteter. Facebook fremhæver på human capital development, Education & Technology, Videnskabelig innovation, lige økonomiske muligheder for alle og social retfærdighed.
Du er råd til at udfylde følgende oplysninger for at behandle dit krav.
Disse oplysninger skal sendes til Facebook Corporate sociale ansvar Kontakt adresse [[email protected]]
Med hensyn til Facebooks politik om beskyttelse af personlige oplysninger er du fra råd til at holde dine gevinster fortrolige, indtil dine krav er modtaget.
Særlig tak.
Præsidentens kontor
Administrerende direktør for Facebook
Mr Mark Zuckerberg [email protected]"
Begge de to pumper jeg har, er med USB stik. Adaptoren er den samme, som fulgte med fontænen da jeg købte den.
Men jeg kan se, at de skriver at vi kan vælge almindeligt stik, eller USB stik. Fordi de gamle modeller var med almindeligt stik.
Men jeg har fået med USB begge gange hos .dk . Så jeg ved heller ikke, hvorfor tyskerne vil have mere for varen. Det plejer at være omvendt .
Ja, det skriver de, men jeg fik ingen valgmulighed da jeg lagde den i kurven og som sagt, det har ikke den store betydning for mig, om jeg får den ene, eller den anden slags
Så får Hunter’s Point en sidste chance …
de er dem med bedst udvalg og pris, og mange jeg møder taler så godt om dem. I foråret skuffede de godt nok fælt med et nyt sæt jagttøj.
men så får de chancen for nu, at bevise det var en “fodfejl” og at chefen ved lidt mere om, hvad hans lagerfolk laver nu … for sidst var der KUN dårlige undskyldninger og tydeligvis en chef uden føling for sit firma
Men nu ser vi, om hans firma gør det bedre denne gang med et sæt nye bukser, støvler og strømper …
jeg ventet i spænding på, om de lever op til deres ellers gode ry eller om der er noget i min mistanke om, at de “små” ordre ikke prioriteres
Hvis nu han faktisk samler sig sammen og lever op til egne ord, kunne det jo være jeg vender tilbage igen, når jakken skal skiftes ud For den side har bare virkelig meget lækkert jagttøj, også ud over str “fotomodel”, som mange ellers kun fører i dametøj. Så jeg krydser virkelig fingre. Gad godt få lidt tiltro til den webshop.
Jeg er nødt til at udvikle en billigere smag for kaffe, den kaffe jeg drikker (rød Amora - fås kun i Netto) er kommet til at koste 43,95 kr. for 500g.
Dengang jeg begyndte at drikke den herhjemme (ude i byen drikker jeg hvad som helst), var det et af de billige kaffemærker
Nja … det er da ikke hurtighed og hastighed de skal have skyld for indtil videre ift at skynde sig med at få pakke tingene.
jow jow, jeg er sikkert bare godt vant. De fleste webshops jeg handler på, de pakker bare som regel varerne førstkommende arbejdsdag efter ordren er modtaget. Altså når de påstår det er på lager.
Men det kan jo være at deres lagersystem stadig (her 6 mdr siden de sidst brugte det som undskyldning), stadig ikke er ajour efter lagerflytning
… men jeg er nok bare for godt vant andre steder på nettet oh well, dagen er jo da heller omme endnu.
Så lykkedes det alligevel at få en influenzavaccination
“Du blev så en af de sidste, der fik lov at få den uden at være i risikogruppen,” sagde sygeplejersken. Hun sagde også, at jeg ikke behøvede at være bekymret for, at jeg har taget den for næsen af en person i risikogruppen. “Vi har masser af vacciner. Det er bare nogen, der er gået i panik inde i Sundhedsstyrelsen.”
Så jeg har god samvittighed og ser med langt større sindsro vinteren i møde nu
Nå - jeg må konstatere at hunter’s point ikke fremover får en krone herfra igen. Det var sidste chance …
De lover selv 1-3 dages levering. Der var på ingen af produkterne skrevet om længere levering.
Bestilling tirsdag. Fredag eftermiddag er det stadig ikke sendt og jeg har ikke modtaget besked om længere levering af den ene eller anden grund!
Jeg ved ikke hvordan de vil trylle mine varer frem inden for den lovede leveringsfrist.
Skuffet - nja jeg var nok bare naiv ved at håbe på er bedre forløb end i foråret!
Og min mistanke styrkes i, at enten prioriterer de kun meget høje ordre på over 3000,- - eller også er det falske positive anmeldelser de strør om sig på trustpilot!
Jeg kommer i hvert fald aldrig til at anbefale dem fremover - tværtimod! Det bliver de sidste af mine penge de får, de har jo åbenbart rigeligt når en ordre på godt 2000,- ikke er vigtig nok at få sendt afsted!
Som jeg vist har skrevet før, har jeg kun gode erfaringer med dem - men de ligger 1 år tilbage, og de er måske blevet ramt af deres egen succes…
Faktisk har jeg netop valgt at handle hos https://netnaturshop.dk/ - de havde bedre priser på lige netop de produkter, jeg skulle bruge - og det har so far været en god oplevelse.