Oktober-tanker

Dog ikke :laughing:

4 Synes om

Mange beskeder pÄ markedsplace annoncer ryger i ens spam mappe, efter de lavede Êndringer. Det opdagende jeg da jeg sidst lavede nye annoncer

4 Synes om

God bedring til Mille :kram:

1 Synes om

10 Synes om

Jeg er enig - med vejret disse dage er det virkelig blevet efterÄr - trods relativt hÞje temperaturer

5 Synes om

Er 150kr. for meget for 2kg Royal Canin (uÄbnet og med fin holdbarhed) ? :thinking:

3 Synes om

Det vil jeg ikke syntes

3 Synes om

Nej, men desvÊrre er der nogle, der tror de kan fÄ det forÊret, ikke mindst h is de ved man har vundet det.

Havde pÄ et tidspunkt noget til salg, hvor der blev spurgt til hvad jeg havde givet for det. Jeg oplyste tilbudsprisen, men fik straks svar tilbage, er det hcad du har betalt for det, :argh:

4 Synes om

PrĂŠcis.
Ærten har vundet noget, som jeg desvĂŠrre ikke bruger, og hvad sĂŠtter man lige af pris pĂ„ noget, man har vundet? Det er svĂŠrt, synes jeg.

Ps. Hvis nogen mangler noget, sÄ kommer jeg til Ølstykke :wink: Skriv en PB :smiley:

2 Synes om

Hvad varighed er det

1 Synes om

Nej, det er ikke for meget. Nogle sĂŠlger det faktisk dyrere end det.

2 Synes om

Tak skal du have :slight_smile:

1 Synes om

Hvordan gÄr det med Mille :smil:

3 Synes om

Jeg er glad og virkelig trÊt af det pÄ samme tid. Jeg har fÄet det fineste kradsetrÊ i dag, med de forkerte kÞjer :pensive: Jeg har tjekket det ikke er min fejl, men jeg havde sÄdan set frem til at skulle til at samle
 bare Þv!
Jeg kan komme her til, men misserne har godkendt det de nu kan :smiling_face_with_three_hearts: der er kommet to platforme i stedet for tre dobbelte kĂžjer.

11 Synes om

En af mine kolleger bad mig tidligere idag vise hende, hvordan man kunne fÄ ChatGPT til at skrive en tale - sÄ det gjorde vi lige og hun var vildt imponeret.

Personligt tror jeg ikke, jeg havde kunnet lÊse den tale hÞjt for bare grin. Den var simpelthen sÄ sjov!

Alene indledningen (og ja, det er kollega, der kaldte hende rÞvirriterende - den slags finder ChatGPT ikke pÄ :slight_smile: )

" NĂ„r man har en lillesĂžster som dig, lĂŠrer man tidligt i livet, at tĂ„lmodighed virkelig er en dyd. Og jeg mĂ„ indrĂžmme – jeg har ikke altid haft nok af den. Du har nemlig altid vĂŠret sĂ„dan en rĂžvirriterende lillesĂžster, der bĂ„de skulle hĂžres, ses og helst ogsĂ„ have det sidste ord. Faktisk har du haft sĂ„ mange sidste ord, at man kunne fylde et helt leksikon med dem. Et hĂžjrĂžstet et, forstĂ„s – for du hĂžrer jo altid lyd pĂ„ fuld styrke pĂ„ din telefon, som om hele kvarteret har brug for at hĂžre med pĂ„ dine YouTube-klip og podcasts."

Eller: “Du diskuterer som en midaldrende udgave af en teenager med dĂ„rligt wi-fi.”

8 Synes om

Øv Þv Þv :frowning: Hvad siger Rufi?

3 Synes om

Det ved jeg ikke endnu, men forestiller mig ikke det giver andre problemer end ekstra ventetid :wink:
Hele bestillingsprocessen har vĂŠret sĂ„ fin :+1:t2: Jeg tror bare ikke den der har pakket har tĂŠnkt over det var “custom made” :wink:

4 Synes om

Det lyder meget sandsynligt, ja (desvĂŠrre) :slight_smile:
Jeg hÄber, at resten af dit trÊ kommer hurtigt :crossed_fingers: Men hvad med det, du ikke skal bruge? Kommer de mÄske til SW?

3 Synes om

Pas, jeg skrev til dem sÄ snart jeg opdagede det, men har ikke hÞrt endnu. SÄ ved ikke hvad de kommer med af forslag endnu :slightly_smiling_face:

3 Synes om

Jeg har vÊret til rygtrÊning i dag, efter at have vÊret syg hele sidste uge 
 var faktisk fÞrste gang ude af huset igen i gÄr, for et kort smut til kÞbmanden.
Rygholdet havde vikar pĂ„ 
 Ă©n af de der unge gutter, der vil det hele pĂ„ den œ tid og jeg kan i hvert fald mĂŠrke at der er noget at arbejde pĂ„ med min lĂŠnd :surrender:
Men jeg kan stadig holde ‘‘planken’’ i 3x45 sekunder 
 :rock:

9 Synes om