Oktober-tanker

Home sweet home.

Dejligt at være hjemme igen og misserne nyder det også. Beier har sprintet rundt som en skoldet skid, mens vi har båret ind fra camperen.

Lidt efter vi er færdige med at slæbe det vigtigste ind, ringer telefonen. Det er vores nabo: der står en orange kat og hyler ved vores bil, jeg tror det er jeres.
Jeg spørger, er du sikker ?
Hans svare, ja for den har inge hale.
Jeg skynder mig derover. Og jo der står Milo og kalder, da han forsøger at rende forbi mig, når jeg at fange ham og får ham båret hjem.

Den møgkat, har luret at åbne netdøren :argh:

9 Synes om

VI har hentet alle vores præmier ind, fra de to shows.
Nogle har ønsket en samlet status, så satte alle præmier op ved godt vi har fået nogle flotte præmier, men nu de er sat op samlet, så er vi blæst helt bag over. Det er for vildt.

Mulder - 2CACC, 2CACJ, BIV, 4NOM, 4BIS, 4BIC, BOB3, BOB1, 2BOB2
Kaiya - 4CACJ, 4NOM, 1BIS
Beier - 4
CACC, 2BIV, 3NOM, 2BIS
Vanda - 4
CAGCIB, 2* BIV, 3NOM
MILO - 1
CAGCIB, 3CACS, 2NOM

15 Synes om

:argh: Missernes vådfoder fra zooplus er forsvundet

7 Synes om

Uh har opdaget jeg har en mønt med Frederik på, og opdagede det er en tronskifte-mønt, for Margrethe er på den anden side…

Her er den sammen med en alm Margrethe-20’er

7 Synes om

Åååååh hvor har jeg oplevet det der mange gange. Håber det bliver løst hurtigt. :troste:

2 Synes om

Asani har kastet op 3 gange de seneste 2 dage. Jeg trøster mig med, at han stadig gerne spiser - også næsten lige efter, og han hver gang har haft mad i maven. Så forhåbentlig handler det bare om, at han som sædvanlig har forædt sig - selv om det er usædvanligt, at han gør det flere gange om dagen.

10 Synes om

:kryds: for det bare er noget kortvarigt og harmløst.

4 Synes om

Jeg har fået mig en dymo, sådan en har jeg ville have i årevis. Nu har jeg så lige brugt den for første gang, og må sige at jeg er noget skuffet. Jeg synes slet ikke det står tydeligt nok, jeg husker det tydeligere, men det er unægtelig mange år siden at jeg har brugt en. Andre der har erfaring med dymo’er, og kan sige om det burde være tydeligere, eller det bare er sådan det er?

2 Synes om

Der ligner en af de gamle modeller.
Vi har haft en i flere år og den har altid leveret et pænt resultat, men nu kniber det med at finde nyt tape til den. Menvtror også den er +20år

3 Synes om

Ja jeg valgte med vilje den model, fordi jeg ville have det så gammeldags som jeg kunne, og var i tvivl om den slags du har, var anderledes i udtrykket. Har du noget tekst jeg må se?

Kan du i øvrigt læse teksten på det jeg har lagt op?

1 Synes om

God bedring til Asani :klappekat:

Håber han er meget bedre :smil:

2 Synes om

Så har jeg også prøvet det, havde vagt til Carsten Eskelund, der var en del der kom for sent, men der var sgu også nogle der kom ret meget for tidligt… De ville gerne høre Poul Krebs, og dato var god nok - årstallet not so much, så jeg ved nu at han spiller på Gimle til næste år… De gad sjovt nok ikke at vente :smile:

12 Synes om

Ingen ballade overhovedet! Returlabel og de sender køjerne med det samme :slightly_smiling_face::+1:t2: Det var nøjagtig som jeg troede, den der havde pakket, havde ikke været helt udhvilet :wink:

13 Synes om

Jeg ville egentlig heller ikke have forventet andet fra dem, men det er altid dejligt at blive bekræftet :slight_smile:

5 Synes om

Husk at deltage … der må være en masse, jeres englebasser aaaaldrig har gjort :innocent:

8 Synes om

Øj det må være surt, at have set så meget forkert :smile:

4 Synes om

Er der andre herinde der har problemer med at logge på deres e-boks ?

2 Synes om

Betyder det ja eller nej FF ?

2 Synes om

Jeg loggede på for en 20 min siden uden problemer

3 Synes om

Emma skal til gymnastik i aften og jeg har forberedt mad til os alle sammen, når vi kommer hjem igen … vi skal have suppe
Spændende, om pigerne kan lide den, eller om de må gå sultne i seng … jeg har holdt igen med chilien :hot_pepper:

5 Synes om