Oktober-tanker

Ingen problemer i dag. :slight_smile:

3 Synes om

Jeg har lige prøvet igen, men kan stadig ikke logge ind.
Har været i forbindelse med e-boks pr. telefon og fik at vide, hvad
jeg kunne prøve, men det hjælper heller ikke.
Så hvad gør jeg - bortset fra at opgive e-boks, men man har jo næsten ikke andre muligheder. :pouting_cat:

PS. Jeg fik adgang via en anden browser (Firefox) , så jeg burde måske skifte fra Edge, som jeg har nu.
Problemet er bare, at jeg bliver snotforvirret, når tingene ikke ser ud som de plejer :rolleyes:

4 Synes om

Sådan har jeg det også

2 Synes om

Måske nogen herinde synes det kunne være hyggeligt. Er i mange byer, kan jeg se :smil:

Nordisk Film

10 Synes om

Et af dagens temaer i Tv2 Østjylland

7 Synes om

Pigerne elskede suppen :yum: … men jeg har så megen suppe tilbage, at jeg kan åbne et suppekøkken :surrender:
Og ingen plads i fryseren …

9 Synes om

Så ved du godt, hvad du skal have de næste dage :wink:

2 Synes om

Ja, men uanset hvor godt den smager, er det lidt træls med suppe 5-6 dage i træk :surrender:
Det er jo så moderne med deleøkonomi, så måske skal jeg lede efter plads i en nabos fryser …

4 Synes om

Tæller Alsted som nabo - vi et jo ret liberale med definitionen herude i udkantsdanmark…? :thinking::sunglasses:

5 Synes om

Det er måske liiige at strække den … det er lidt langt for spontant at tage suppe ud af fryseren :wink:
Siden pigerne kunne lide den, ville det jo være nem aftensmad når jeg f.eks. har dem på overnatning … der er kartofler i suppen, men da de sjovt nok elsker kartofler begge to, kogte jeg nogle ved siden af og ristede baconterninger som man kunne vælge at komme i suppen … så var der også noget at tygge på :ok:

6 Synes om

Hittemissen vækker mig konsekvent mellem 3 og 4 hver nat. Gab. Man skulle tro, at han var lidt bedre til døgnrytmen, nu hvor han er 3.5 år. Det er han vel teknisk set også, bare sin egen døgnrytme :joy:

8 Synes om

Troede jeg skulle tidligt i seng i aften. Det skal jeg så ikke, for en flok unge mennesker har besluttet at holde koncert for fuld skrue over på den anden side af vejen på Brugsens P-plads. Hvis de så endda spillede musik der var til at holde ud at lytte til
I’m too old for this shit… :olding:

8 Synes om

Kæft, hvor kan man hurtigt blive træt af nogle mennesker!!!

Jeg blev for knap 2 år siden lokket til at blive kasserer i grundejerforeningen - på et tidspunkt, hvor jeg havde nedjusteret mit frivillige arbejde gevaldigt, så jeg forstår mig ikke rigtigt…

Desværre indeholder grundejerforeningen en del “hanelefanter” (mænd, der føler behov for at puste sig op for at vise deres værd og vigtighed) - herunder desværre den nuværende formand, men det er en anden historie.

Jeg er pt. kasserer. I den egenskab sendte jeg fra den officielle mail i maj måned en email til 99% af grundejerforeningens medlemmer (1 medlem har bedt om fritagelse for digital post) med referat af ordinær generalforsamling og opkrævning af kontingent. Langt de fleste har betalt deres kontingent “nogenlunde til tiden”, men forleden sendte jeg en pæn reminder til de sidste.

Hanelefant, der ikke er i bestyrelsen vil godt vide, hvorfra og hvornår den opkrævning er sendt og hvorfor den ikke er sendt som en vedhæftet fil ligesom (“se vedhæftede”) og hvis jeg bare sender kontonummeret, betalingen skal foretages til, skal han nok sørge for det.

Jeg svarer så, at den er sendt fra den officielle mail den og den dato og at kontonummeret fremgår både af den originale opkrævning og af min mail fra forleden (plus at kontonummeret nok aldrig har været anderledes, da det er en gammel girokonto).

Derefter får jeg at vide, at så er det derfor, han aldrig har set opkrævningen, for min mail af 6. maj har han aldrig set. Desværre for ham kan jeg i løbet af 3 splitsekunder give ham et screenshot af, at han klager over indholdet i det vedhæftede referat…

Jesus H. Christ!!! Si’r det bare!

15 Synes om

Arj, beklager at jeg griner. Men det er SÅ genkendeligt! :face_with_peeking_eye::grimacing::joy:

5 Synes om

Grin du bare løs, for jeg er helt enig :slight_smile: De fjolser glemmer bare, at jeg er ALT for gammel til at lade mig påvirke af den slags pjat.

Og så har de ikke forstået, at jeg træder tilbage fra alle poster i bestyrelsen til næste generalforsamling. Jeg gider ikke!

9 Synes om

Hvis det ikke var fordi man gik så meget op i det, var der ikke mange folk til foreningens bestyrelse

Det er tit en utaknemmelig job

Mange glemmer
Det er frivilligt
Det er ulønnet
Man ikke ikke professionelle
Man bruger sin fritid på det
Man har stadigvæk en liv ved siden af
Mand, kone, børn, familie, husdyr. Hjem, andre fritidsaktiviteter
Der skal passet og holdes
Samt søvn
Og selv omsorg

4 Synes om

I dag er en af de dage…

I dag mistede jeg næsten den blodsukker dims der sidder på min arm…
Ældsetbarnet mistede det velcro der skulle bestytte hendes brækkede fingre
Diverse ting er fundet i vandskålen eller i ældstebarnet seng efter et bad i vandskålen…
Vi elsker dig du sære, skøre og seriøst aktive prima donna Idgi… du gør på ingen måde vores liv kedelig og vi griner så ofte

19 Synes om

Af alle hjem i verden, er jeg taknemmelig for hun endte i jeres :joy::heart:

7 Synes om

Er maden dukket op til de to små :smil:

Den gave regn er helt vild :star_struck:

Det er en oplevelse der hår helt ind under hudrn selv på mig så langt væk fra selve udstillingen
Bliver helt rørt på jeres vegne :heart: :face_holding_back_tears: :smiling_face_with_tear:
Stort tillykke

2 Synes om