Oktober-tanker

Tusind tak, søde Rita :hjerte: Kan kun være enig, det kravler virkeligt ind under huden :hjerte:

2 Synes om

Ikke endnu, men det er jo også weekend :smiley:

1 Synes om

Så har jeg lagt mig i stuen med tæppe
Var lige oppe
Så var der katte rock koncert
Mig ud
Intet
Men efter 3 -4 min kom hun
kalder
Hun er driv våd fuld af græs
Vil kun side og vaske sig
Umiddelbart intet sket
Men hun bliver inde i nat

Nu er hun lige list i stuen til mig
Og det så og hørte jeg ikke
Godnat :godnat:

7 Synes om

Weekenden sluttede med bestyrelsesmøde i Grundejerforeningen, hvor formanden trådte tilbage med øjeblikkelig virkning, fordi han ikke kunne få sin vilje mht. nye vedtægter og en fastlagt rykkerprocedure (både han og jeg havde i forvejen besluttet at træde tilbage ved førstkommende generalforsamling og jeg synes ikke, den nuværende bestyrelse skal beslutte noget, som andre så skal efterleve - og hvis vi selv betaler kontingentet til tiden, kan vi jo ikke efterprøve om de gør det).

Nu, hvor han ikke fik sin vilje, har han besluttet, at fremover skal vedtægterne efterleves til punkt og prikke, og hvis ikke bestyrelsen gør det, vil han sagsøge dem! Samtidig læser han faktisk vedtægterne som en vis mand læser biblen :joy:

Og så undrede det tredje bestyrelsesmedlem sig over, at jeg ikke kunne drømme om at melde mig som formand :rofl: :stuck_out_tongue_winking_eye:

Jeg tænker, at den generalforsamling bliver Slangerupmesterskabet i langpisseri! Og indledningen på endnu en række år, hvor jeg ikke deltager i den.

10 Synes om

Der er/har været problemer med e-boks, jeg ved min sagsbehandler har sendt noget til mig ( det samme er sendt 3 gange), og der er ikke kommet noget endnu

5 Synes om

Så er maden kommet @Beimis

4 Synes om

Lørdag aften opdagede jeg at jeg manglede et nøgle garn til det igangværende projekt - jeg ledte hele huset igennem, det kunne jo være en af kattene var løbet med det, men væk var det :uha:

Det gik så op for mig, at det var det, jeg havde hæklet på, mens bilen fik vinterdæk på og jeg kunne huske jeg havde taget det lidt filtrede nøgle garn op, for at få projektet op af posen det var i…

Medarbejderen ude ved Toyota grinte både da jeg ringede og spurgte om de mon havde fundet det, og da jeg svingede forbi på hjemvejen, så han var underholdt og jeg var glad :tihi:

18 Synes om

Nu med elgkød i fryseren :drooling_face: Ulla blev et øjeblik en sabeltiger, da hun fik et bette stykke :smile:

13 Synes om

Årh! Jeg er misundelig!! :heart_eyes:

3 Synes om

Det er tidlig morgen, og jeg syntes lige, der stod englekød! :uha:

11 Synes om

Det gad jeg godt vide hvordan smager. :grin:

2 Synes om

Nu (endelig) med fysisk Dankort igen

13 Synes om

Yeah!! Jeg har nu for første gang i 3,5 uge været i bad uden at skulle støvsuge mit gulv tre gange for vand bagefter :jubiii:

Første skridt var at få risten af, dernæst har jeg i en uges tid arbejdet på at få løsnet det sand, der sad rundt om vandlåsen og holdt den fast. Det lykkedes så i dag at få låget op, og efter at have støvsuget vandlåsen, kunne jeg endelig få et normalt bad :smiley:

11 Synes om

Ups :klappe:

11 Synes om

Åh den var,virkelig god :joy:

2 Synes om

Godt vi ingen hundelem har eller får, når vi får vores nye hund

3 Synes om

Lyder klogt. :grin:

2 Synes om

Jeg tror det er første gang i godt 2 uger, jeg har været hjemmefra i +8 timer og jeg skal da lige love for, at jeg har en lille klister kat ved min side nu :hjerte:

8 Synes om

Besøg af cookie igen :flushed:
Men jeg kan ikke kalde ham til mig

6 Synes om

Jeg skulle have haft fri kl 17 i dag, men har vundet en lukkevagt fordi der mangler en (vi må ikke være alene i butikken). Det er fint nok. Jeg har lidt svært ved de korte dage anyways.

7 Synes om