Effektivt, jeg bestilte ved zooplus tirsdag eftermiddag og nu har kattene allerede hver deres foderautomat
Og Mille har selvfølglig vist os, at hun godt kan fiske tørfoder fra Tikkas automat, når Tikka spiser - den eneste der ikke rigtig er interesseret i det tørfoder dyrlægen gerne vil have hende til at spise er Tikka
Heldigvis er vådfoderet godkendt, så det spiser damen da
Gode fif tak for dem - jeg var i sin tid længe om at opdage bagcoveret fandtes
Tikka er omtrent halv størrelse af Mille, så Mille har allerede luret, at når vi nu er så dumme at have bagcover på, så kan hun da bare stille sig lige bagved Tikka og stikke en pote ind forbi og fiske lidt tørfoder ud Så jeg gætter på, at Tikka nok ender med at få hendes automat tilbage op på spisebordet, når hun først har fundet ud af, at hun får alt mad i den
Høhø, Maine Coon klubben sælger frontstykker lavet til at forhindre netop det Købte et frontstykke af dem på sidste udstilling. Det virker godt herhjemme. Bor du i nærheden af Ølstykke er der show der i weekenden
Tak for tippet
Tror dog jeg springer Ølstykke over, og satser på maden snart mister nyhedsværdien for Mille, der er lidt langt fra Randers
Men så lidt, som Tikka spiser fra automaten, fordi hun er fornærmet over ikke at få sin normale vådfoder i sin normale skål, er det primært når vi tager skålen ud til hende hun spiser
Altså jeg bor jo i Egå, og vi besøger forholdsvis ofte www.kattekreds-randers.dk for månedlige foredrag om kat, så kan da sagtens købe en til dig? Var lige forbi og sætte bur-ting op her til aften og så at de har 3 styk liggende
Jeg har lige taget TV2’s kandidattest og den er lidt sjov Jeg har aldrig stemt konservativt til noget som helst valg, men resultatet viser, hvor stor forskellen er på kandidater til kommunalvalg og til folketingsvalg
Hvilke kommunal bestyrelsen er pipet om noget seriøst de sidste 4 år, stiller de om igen
Mener jeg det er seriøst og kæmper de for folk der bor i kommunen
Vi kører til Sverige tirsdag … efter en lillebror til flokken!
Ice mangler i høj grad en at bøvle med og de andre er meget voksne og kedelige. Muffin har vi på lånt tid. Jeg ved det godt, men er samtidig i total fornægtelse. Han er 10 og har været indlagt med bugspytkirtel og galde betændelse. Vi kan ikke trappe ham ned i medrol uden han bliver dårlig, så han får en hel hver dag.
Jeg mangler virkelig en udstillings kat. Muffin skal ikke stresses med det mere, Ice og Ripley HADER det og John er allergisk. Snot og udstilling dont mix.
Så sparegrisen er blevet rystet og så får vi en krøllebølle mere til flokken.
Skal nok lave et opslag med ham når vi kommer hjem og får nogle ordentlige billeder af ham.
Han hedder forøvrigt Coconut Seagull. Hans mor er også en seagull.Længere historie… Men på svensk er en måge en mås. Og opdrætter skrev at nu var der måsunger. Jeg finder det lidt for sjovt, så gammel er jeg.
Vi skal have en Cocosmås. Så er spørgsmålet om han skal hedde Mås-Mås , Måsen eller Åge . Åge fordi vi har en John, så John og Åge for dem der er så gamle .