Hvor bliver det spændende. Tillykke. ![]()
Jeg stemmer også for Åge. ![]()
Grrr! Jeg har fået ny mobil (iPhone) med opdateret IOS og det sammenarbejder slet ikke med forummet her. Jeg bliver konstant logget ud og kæmper for at oprette indlæg, som jeg ikke kan få at se mens jeg skriver. Eller kan få lov til at rette i uden at blive smidt af. Det er virkelig træls.
Ih hvor spændende, ham glæder vi og til at se med øjne og hænder ![]()
![]()
Jeg stemmer også helt klart for Åge, jeg er nemlig også gammel nok ![]()
Og så har vi jo en Stewart som også hedder Aage, så Åge og Aage ![]()
![]()
Stort tillykke med den lille nye beboere
![]()
Aj, har du Devon Rex ![]()
Jeg har i mange år haft lyst til at få en Devon, synes de er SÅ nuttede ![]()
Det er “sjovt” med killingekøberbesøg - man (i hvert fald jeg) styrter rundt i flere timer for at få huset til at se præsentabelt ud for en køber, der ikke engang er her en time, før hun kører hjem igen ![]()
Men hey - så kan jeg i hvert fald selv nyde resultatet og
for, at hun vender tilbage og gerne vil have Halfpint ![]()
Der er lidt ET phone home over dem ![]()
Søndagsplanerne var at få ssmlet vores nu skænk. Vi får tømt den gamle reol og pakket kassen. Så kommer vores nabo, hvis vi ville have de planter i deres forhave, så er det det nu, for der kommer en og rydder bedet.
Vi får gravet planterne op og får selvfølgelig også snakket en del, bla at vi overvejer at fjerne vores kastanje træ.
Kort efter vi havde lagt os til en morfar, einger det på døren igen. Naboen siger vi har en ung mand der gerne vil fjerne træet og vi slynde os at sige tusind tak.
To en halv time senere, med hjælp fra vores ny naboer og 3 af deres familiemedlemmer, samt Alan og hans kammerat, der lige kom forbi
De er simpelthen så sjove. Næsten lige så aktive og nysgerrige som siatalerne, men med ret små stemmer når de snakker og et mindre drama gen.
Sikke dejlige naboer ![]()
Åh ja, de flyttede ind 1. September. Vi kan ikke ønske os bedre
@Eva_K har vist nogle problemer i samme retning. Der er desværre ikke noget, jeg kan gøre ved det. Men hvis det er den nyeste IOS, der giver problemer, vil jeg tro, at forumkoderne på et tidspunkt får rettet det til, så de kan tale ordentligt sammen ![]()
Tak
Det håber vi.
I mellemtiden vil jeg sørge for ikke at opdatere min iPad. ![]()
Apropos kandidattesten. Jeg plejer godt nok at sige, at til kommunalvalg stemmer jeg ikke partipolitisk men udelukkende efter politisk fælles grund…men jeg synes nummer 2 her stikker ret kraftigt ud ![]()
Men jeg er da heldigvis stadig mest enig med den kandidat jeg stemmer på ![]()
Og så håber jeg, sådan helt utopisk, at størstedelen af de siddende politikere ryger direkte ud og vi får nogle nye, og mere professionelle, ind på de forskellige pladser. Men med tidligere års resultater in mente tvivler jeg, vælgere i Randers kan tilsyneladende se en politiker blive korsfæstet sort på hvidt med pålidelige kilder mandag aften og tirsdag morgen i stemmeboksen sætte det “sædvanlige” kryds ved vedkommende som om intet er sket.
…man bliver så træt…
Randers har i forvejen så mange belastende tituleringer klistret på os, vi kunne godt undvære det med at vores byråd opfører sig som en børnehave…
Jeg ved godt (lokal)politik handler meget om forlig og studehandler, men jeg synes efterhånden ikke der er ret mange hverken lokalt eller på borgen der kan sige sig fri for en stor balje af nepotisme.
Jeg er så hamrende træt af gang på gang at se, en kandidat eller parti jeg har stemt på, pludselig glemme det de så brændende gik til valg på.
Bevares jeg stemmer, men min tillid til politikere kan ligge et meget lille sted.
Vores siddende, socialdemokratiske borgmester, mestrede for fire år siden at kuppe sig til posten - før stemmerne overhovedet var i nærheden af at være talt op, ved at hive fat i de fleste blå og love dem at stemme for mange af deres valgløfter, hvis de pegede på ham som borgmester med det samme. Jeg har aldrig set noget lignende og jeg græmmedes for dem der havde stemt på ham for hans valgløfter ![]()
Kunne ikke være mere enig
Det er vist helt normalt - mine “match” var også en blanding af primært SF og Konservative, samt diverse partier i alle retninger…
Fra svinehund til Røde Allan:




