Det der er jo ingenting! ![]()
Prøv at komme hjem til dette…
Det er nogle dygtige katte du har ![]()
Ja @velfa katte er så dejlig og søde ![]()
Med venlig hilsen
Der er generelt kun Frederik, som laver ulykker.
Det er heldigt for ham, at han er en sød dreng, for ellers havde jeg kvalt ham for længe siden.
Jeg blev spurgt, om de måtte dele mit billede … Kodak Moments on Instagram: "Like two peas in a pod. 📸: @skattekattene"
#kodakmoments ![]()
Jeg kom ud på gåtur i går eftermiddag, viste godt det ikke vil blive en langt væk, så tog den med gå vende om, og når jeg er hjemme tage den samme flere gang, (værsgo og grin det er sund) ja ja blev til knap 1 1/2 time. Da jeg startede ud så jeg godt en rød kat midt på vejen, da jeg indhentet den, hoppede den op i digen og gemte sig på den anden side, da jeg kom til læbæltet, gik jeg ind og kaldte på den, den sagde lidt. Men det var ikke den mørke rød hankat som jeg så i foråret. Nå da jeg kom igen var den på vej over vejen, blev bange og løb ind i læbæltet. Men nu stod på en høj sted og kiggede efter mig. Vi snakkede sammen, den maiv og jeg svarede ja og nej. Nå den sattet sig på forhøjning ind i læbæltet i det høje græs i solen. Samme sted som beimis, jeg måtte ikke komme tætter på en 1 1/2 meter. Men den spandt .
Da jeg kom igen, lagde den ned og nød det med da jeg kom fik jeg en maiv med på vejen.
Den fik taget en blund akurat som beimis, da jeg viste nu gik jeg helt
hjem. Satte jeg mig på hug, så godt som jeg kan, så vi var i øjenhøjde, sagde tak som føleskab, og nu gik jeg hjem så nu passede jeg ikke på der kom nogle når den sov(ja grin bare af mig ). Den rejste sig , strak sig gik op på forhøjninger i digen kiggede efter mig, pludselig var den væk
Ja jeg gik og små vrælede indimellem. Den sad /lagde akurat som beimis og kiggede efter mig på . samme måde.
Ja jeg bliver stadig ramt, og gal over jeg ikke kan opføre mig voksen, men sådan er det jeg er, det må folk acceptere
Med venlig hilsen
Du er god nok som du er @Beimis - ingen grund til at lave om på dig selv ![]()
Hvis det er ikke at være voksen, så er vi vist mange der ikke er voksne, og personlig har jeg det fint med at være sådan! ![]()
![]()
Du lyder som en der er i kontakt med naturen ![]()
Hvis det er at blive voksen, så vil jeg nødig være voksen
Du er menskelig, kærlig og omsorgsfuld på godt og ondt ![]()
Katja er idag taget på Camp på Epos Efterskole for at se om det er noget for hende ![]()
Epos er en god efterskole.
Min Vinter gik på Østerskov, som er landets første rollespilsskole og en ‘søsterskole’ til Epos. ![]()
Nej vel @Eva, og helt ærlig vil jeg ikke, nu har jeg brugt mange år på og blive som jeg er ![]()
Ved jeg ikke om jeg er @MorTilKatja, men jeg bruger naturen meget, især for at hjælpe mig selv
Åh tak kan læse "vi " er flere det ikke er voksne
, men nu er jeg stolt af ikke og være voksen
Med venlig hilsen
Spændende
Jeg er spændt på pm Katja kan blive “godkendt” som 8. Klasse elev, da de ikke har en dicideret 8. Klasse, men kun 9. Og 10. Klasse ![]()
Du lyder som en der er født til at være heks (altså en god en) i stil med Danny Druehyld ![]()
Varmede risengrød til kæresten i dag, smed en stor klat smør i og godt med kanel på. Da han sætter sig for at spise den siger han så at jeg har glemt at hælde sukker på - lignede et stort spørgsmålstegn for jeg hælder altså ikke sukker på min risengrød… det viser sig så at man åbenbart selv skal blande kanel og sukker for at få kanelsukker ![]()
Det har jeg aldrig gjort i mine knap 30 år ![]()
Du må have en noget anderledes oplevelse af hvad kanel kan en din kæreste…
Har selv gjort den fejl 1 gang og der efter lærte jeg vigtigheden af sukker… Synes det bliver så tørt uden sukker og minder meget om bark (jeg har også været barn)
Jeg stoppede med at bruge kanelsukker da jeg flyttede hjemmefra, så nok derfor jeg ikke har lært det før nu ![]()
Bedre sent end aldrig ![]()
Jeg bliver så glad når jeg læser sådan et udsagn. Jeg har mestendels gået og “gemt” på en stor del af mig selv indtil jeg fik en åbenbaring/diagnose for nogen år siden. Jeg skal lige love for at jeg har udviklet mig og ikke længere er bange for at være mig udadtil.
Så du skal helt sikkert blive ved at være dig selv og udvikle dig derfra ![]()