Ja det var det jeg var bange for det var dem med clips du ville have, det er meget sjældent jeg har set dem, men hovedet er stadig sat i blød, og tænker hvad de kaldes
Med venlig hilsen
Ja det var det jeg var bange for det var dem med clips du ville have, det er meget sjældent jeg har set dem, men hovedet er stadig sat i blød, og tænker hvad de kaldes
Med venlig hilsen
Hvor er den debat indlæg/ læserbrev godt skrevet
![]()
Med venlig hilsen
Hvis du søger på vanteholder, kommer der i hvert flere danske sider frem. Så er spørgsmålet blot om du synes de er pæne nok. Jeg har selv nogle med sort elastiksnor imellem, og har brugt dem til mange ting. Vidste slet ikke de kunne fås så pæne som det du og I andre har delt her inde. Av min pengepung. ![]()
Fornuftigt ![]()
For en gangs skyld var jeg blevet helt færdig med alle bibliotek bøger. Havde mulighed for at blive kørt med og få dem bytte med en pose der var til mig. Hvor er det dejligt der står en pose med bøger, selv og jeg slet ikke får læst i nogle i dag ![]()
Med venlig hilsen
Katja i den hvide trøje:
Godt skrevet, men det er nu horribelt at blive soteret fra og stempelt på den måde ![]()
Stort tillykke med både kørekort og bil, det er en stor dag og en lækker frihed at få ![]()
Tak for jeres ihærdighed med at finde cardigan clips. Jeg kigger på links og ser, om noget af det kan bruges ![]()
Er du gal den killing kan pive højt…
“Miiiiiiiv.”
“Ja jeg ved det godt Aslan, rolig nu, jeg skal lige på wc først.”
Jeg sætter mig ud for at tisse, Simba skulle åbenbart også tisse, så vi tager lige en fælles tisser ![]()
Så rejser jeg mig op
“Miiiiiiiiiiiv”
“Ja ja, jeg er på vej”
Får banet mig vej ud i køkkenet under høje piv.
“Miiiiiv miiiiv miiiiv”
Simba tager den stille måde, med begge forpoter på køkkenbordet.
Jeg prøver at spørge Simba om han ikke kan lærer Aslan at tigge på den stille måde
“Miiiiv”
“Ja ja, jeg skal jo lige have kontaktlinser i, så jeg kan se noget”
“Miiiiiiiiiiiv”
“Årh hold da op, får du aldrig noget at spise?”
“Miiiiiiiiiiiiv”
“Nå nå, okay” ![]()
Jeg får fundet vådfoder frem og delt det i 2 skåle og får givet det.
Og der spindes om kap ![]()
Her til morgen var jeg lidt træt og lavede et stort miiiiiiv af Aslan efter et af hans store miv…
Stakkels Aslan så helt forkert ud i hovedet og kom med et forsigtigt og lavt miiiv ![]()
Heldigvis var det hele glemt, da vådfodet blev sat ned ![]()
Som ejer af en meget verbal race kan jeg fortælle dig, at jo mere du selv taler til din kat, jo mere svarer den. Så hvis du opelsker det der miiiiiv, kan du godt regne med, at der bliver mere af det i fremtiden - meget mere! ![]()
Min anden kat Simba går og snakker, men Aslan snakker ikke han skriger ![]()
Han mener at han ALDRIG får noget at spise, og det er SÅ synd for ham ![]()
Han lyder som en dejlig lille dramaqueen. ![]()
Som ejer af en “dramaqueen” race, så aftager det sjældent med alderen.
Man lærer at leve med det og de fleste af ens kommentarer til disse katte er: “Nej, du er ikke ved at dø!”
![]()
@Velfa - er det samme lille udsultede stakkel der forsøger at gøre opmærksom på, at han er sulten, ved at flænse en toiletrulle til atomer?
![]()
@Skattekat tja du gik en helt anden aflægger fra i år, med flot rod net allerede. Jeg vurderede jeg ikke ville have den større, hvis jeg skulle sende den
@DorteH vil du samle en håndfuld pære til @Skattekat .
Også håber jeg posen kommer så sent at du er oppe, for tro ikke brevet tåler og blive presset igemmem en postkasse.
Så vil nogle
for @Skattekat står tidlig op
Med venlig hilsen
Prøver du at ødelægge min nattesøvn?! ![]()
@Skattekat - sørger Kodak og Æseldyret ikke for, at du ikke ligger og snuer den halve dag væk ?
![]()
De gør hvad de kan … ![]()
Ah nattesøvn og nattesøvn, når posten kommer, nej det gør jeg ikke
, men de tider posten kommer på er det mere formiddags luren de kan forstyrre i, eller middags luren ![]()
Med venlig hilsen
Det er endnu værre, hvis jeg også skal undvære de to lure … ![]()