@Skattekat - du kan sove når du bliver gammel og der er vel et par år til endnu ![]()
Jeg har været oppe i timevis og posten har først været her nu … ![]()
Så åbner jeg kassen og finder sammenkrøllet avis!
Det kan tænkes, jeg fremstår uoplyst, men vi har altså aviser her på Djævleøen …
Det var vel Jyllandsposten…?
![]()
Eller et helt lokal dagblad med en vittig pasnings vejledning… Anbefaler klart at du læser den grundig ![]()
![]()
![]()
ja men posten vidste du sov længe
Nej men jeg er jyde, og nægter og give penge for papir fnuller til opfylding, regnede med nedbrydning holdet ville have lidt og hygge sig med ![]()
Nix den er blevet for tynd til prisen, selv weekenderne får man ikke noget for pengene, så den bliver ikke købt længere. Nej den ene er en bil sektion, tro 3-4 sider om den helt nye porche, kiggede lige lidt på den, men tiltalte mig ikke lige. og noget om den bedste 4 hjuls trækkere, og så en tilbuds avis efterårsferien. Men ikke tilbud jeg blev fristet af.
du har så meget ret ![]()
Med venlig hilsen
Godt Aslan skal kastreres i næste uge, han kan snart spille Jingle Bells med de kugler ![]()
Jeg fik mine tre stik i dag, så nu er det overstået.
Indtil videre mærker jeg ikke noget ubehag - og sådan må det gerne fortsætte ![]()
Jeg er godtnok gammel - men jeg må indrømme at jeg aldrig har hørt om dem.
Er de danske?
Nogle af de første til at spille Heavy metal. I slutningen sf 70’erne. Og starten sf 80’erne. Samtidigt band med Iron Maiden og lignende
Det grå guld er samlet foran og på scenen ![]()
Frederik forstår slet ikke hvor der rygter kommer fra…
Han er bare en stakkels lille dreng, som hele tiden lider af akut opmærksomhedsmangel og nusseunderskud!
![]()
OK, det er forklaringen - Heavy Metal har aldrig sagt mig noget
Ja, jeg synes jo godt, man kan se på dem, at de nok har været med i nogle år. Ikke ligefrem Keith Richards, men visse spor har da sat sig ![]()
Anden dag i træk med is på forruden… er det allerede tid ![]()
@galath jeg tror nok de har drukket deres øl og taget deres stoffer, men de kunne stadig spille. I aften går turen endnu engang til Amager bio, hvor det brasilianske band Sepultura spiller. De er ikke helt så gamle som Saxon, men havde deres storhedstid i slut 90’erne ![]()
Ingen andre kan se ud som Keith - og stadig være i live…
![]()
@DorteH Det skulle da lige være Ozzy. Både Keith og Ozzy burde være døde, med tanke på det liv de har levet
Visuelt synes jeg faktisk Ozzy har klaret den bedst - mentalt derimod… not so much… ![]()
Men ja - at nogen af dem stadig er i live, er en medicinsk gåde… ![]()
Når jeg ser hans ansigt, kommer jeg altid til at tænke på shrunken heads ![]()