De er vel blevet “balsameret” med det indtag de har haft sig ![]()
Donkey er helt eminent dygtig til at fange fluer og det er jeg sådan set glad for … det går bare lidt (meget
) hårdt ud over de ting det måtte stå i vejen ![]()
Dagslys er mangelvare i mit lille hus, så stort set alle mine potteplanter er placeret i vindueskarme … og fluer søger sjovt nok meget mod vinduerne ![]()
Dit job er at sidde stille og gøre dig lille, så sker der ikke dig noget ![]()
![]()
Det er ikke så meget min egen sikkerhed der bekymrer mig, men jeg er ret øm overfor mine planter …
Så har jeg gjort min borgerpligt - jeg har været henne og brevstemme ![]()
Jeg fornemmer det med det råd jeg gav dig til aflægger med stor potte er lige meget, den er delt i så mange stykker, du kan nøjes med mini potter til gengæld 6- 8 stykker ![]()
Med venlig hilsen
Det råd du gav mig, at stille den et lyst sted hvor nedrivningsholdet ikke kan komme til den, kan jeg i hvert fald ikke bruge til så meget … det sted findes ikke her i huset ![]()
…havde brug for lidt overspring også faldt jeg over den her. Jeg er helt smadret, synes lydsporet er megagodt I Love Cats❤️ on Instagram: "- 😂😂 - Double tap❤️ - Follow us @cats_are_too_wild - Follow us @catlife1212 - Follow us @love.cat121220 - @catsdrip 🎥 - Follow us if you will se funny videos every day🤣❤️ - Follow us if you are a true cat lover😻❤️ #cat #funny #smart #catfunny #inspiration #omg #amazing #fypage #wildlife #fun #wild #catsofinstagram #catlovers #catstagram #catworld #thebest #kitty #kitten #kittycat #kittens_of_world #kittenlove #love #catlife #kittys #mostloved #cute #cutie #cutecats #cutecat #cutiepie"
Jeg er SÅ træt af vejarbejde. Lige nu er de ved at skifte kloakledningen ud og jeg ved godt det er nødvendigt og en god ting og alting. Men nøj hvor er jeg træt af deres stamper, kæmpe tromle og den store gravemaskine på larvefødder, lige udenfor mine vinduer. Det er lige så mit hus ryster indimellem. Jeg klare det nok, men for stakkels Vaffel er det tortur. Han er så bange for de lyde at han gemmer sig hele dagen og først kommer frem, længe efter arbejderne er gået hjem og selv der er han nervøs og vil helst ligge hos mig hele tiden. Det er så synd for ham og der er ingenting jeg kan gøre. Og det vare nok et par uger endnu, inden de er kommet så langt forbi mit hus, at han ikke længere taget notits af det. Jeg bliver hjemme mest muligt, så han i det mindste ikke skal være alene men kan høre at jeg er her hele tiden.
Hold da k… der er omstændig at melde fraflytning til el selskabet ![]()
Øv da, vil de ikke godtage jeres fraflytning?
Skal du ikke bare gøre det på deres hjemmeside
Jo da jeg ringede ind, de ville have jeg skulle oplyse om ny ejer ville fortsætte med strøm hos dem eller anden leverandør. Indrømmer der blev jeg sur, da det ikke vedkommer mig, men det er heldigvis i orden nu
Åh ja… Det handler vel om at de vil være sikker på at el der skulle blive bruge bliver betalt for…
Ja jeg tænker, det kan da hverken være din opgave eller problem. Du fraflytter og lukker for din strøm. Ny ejer åbner op for strømmen, hos hvem de nu vil have som udbyder.
navn, mail og tlf skal oplyses på ny ejer og hvis han ikke selv aktivt går ind og vælger forsyningsselvskab, ja så overtager Vestforsyning automatisk leveringen.
Nemlig og efter hvad vi fik oplyst ved huset vi har købt, hvis vi ikkke aktivt vælger ande leverandør end nuværende ejer, ja så får vi leveret fra samme sted.
Jeg kan kun huske at jeg selv har frameldt her i forbindelsen med genhusningen, og det gjorde jeg udelukket fordi jeg ikke ville risikere at jeg pludselig skulle betale for den strøm håndværkerne havde brugt.
Men ellers har jeg jo bare overtaget det firma der var, nok fordi det har været lejeboliger jeg har boet i. Men ligegyldig hvad, så må jeg indrømme at jeg ikke mener at man bør være ansvarlig for at til- eller framelde andre til elselskaber.
så skal du måske ind og se Roger Waters …?
@Jim Det skal jeg. Har billet til om mandagen. Glæder mig til at høre alle de gamle Pink Floyd numre ![]()
Kan harekillinger der ikke er større end en hermelin kanin overleve vinteren? ![]()
Vi har to i gårdspladsen og jeg er sikker på de plejer at være væsentlig større på den her tid af året…