Ja hvis de har nogle gode forældre burde de kunne det ![]()
Det er sjældent så “let” hvis ungerne er født sent på året ![]()
Vi skal også til koncert med Roger Waters…jeg glæder mig.
Jeg eeeeeeeeeelsker jo Pink Floyd´s musik, det har jeg gjort siden jeg købte en LP med dem i ´68.
Orv, hvor er I heldige! Jeg er vokset op med Pink Floyd og Roger Waters og er nærmest grøn af misundelse. ![]()
ville gerne, men det ville blive et logistisk mareridt
Der er ikke udsolgt endnu og han spiller 2 dage. 17. Og 18. April 2023. Billetter fåes via ticketmaster🎸
Harerne praktiserer ikke yngelpleje i nævneværdig grad - indtil ungerne er ca. 4 uger, kommer hunnen forbi en gang i døgnet så de kan die, ellers er de overladt til sig selv.
Det er ikke usædvanligt, at der fødes unger helt hen i oktober, så som udgangspunkt bør de kunne - der er jo masser af føde og det er fortsat lunt.
Tænker faktisk de er bedre stillet, end dem der fødes allerede i februar…
![]()
EDIT: Ved ikke hvor stor en hermelin kanin er - men mit bedste gæt er, at den er større end en 4-ugers harekilling…
![]()
Ok, jeg troede ikke de kom så sent
Så går det nok, her er jo som du siger rigeligt med mad.
Jeg tager light modellen af Roger/Pink Floyd i aften har vagt til Brit Floyd her i Roskilde
God fornøjelse:guitar:![]()
Så kan han berette for Simba, hvad der er sket sådan her:
(246) The Snip - Simon’s Cat | SHORTS #81 - YouTube
Ja så længe de kan komme til mad og har er fornuftigt tørt skjul, så burde de sagtens blive store og stærke inden vinteren for alvor sætter ind i december ![]()
Mine forældre havde i den tidlige sommer en harekilling boende i et læbælte ud til have . Nu har de fået en ny, den er heller ikke meget større end en hermelin.
Men med en god græsplæne (og køkkenhave
) at spise af, så klarer den nemt vinteren, for den har et godt læhegn at bo i som giver ly for vind og regn ![]()
De er om sig de harer med at sætte mere end et hold killinger i verden per sommer ![]()
Asani og jeg har lige delt nogle æbleskiver. Det skøre dyr er næsten lige så tosset med æbleskiver som med rejer. Det endte alligevel med, han blev mæt og efterlod to små bidder på tallerknen. Nu tror jeg, han er gået hen i sengen for at slå mave og sove til middag ![]()
Jeg har lavet noget i dag, som ikke var nemt, ingen plads, skulle kravle sig frem, og jeg er øm de mærkeligste steder, det var ikke lys, uden det jeg selv holdt. Jeg føler jeg klør over alt.
Den ene ende af skunk er støvsuget, uheldig vis den mindste stykke,
har truet, med det længe, der der har været noget der fra jule ting der er gået i stykker, og skulle, for ved ikke hvilken gang der ind, og flytte en millimeter med en hane, med varme rør
Med nu er det gjort
Med venlig hilsen
Jamen du godeste @Beimis , når man hører om alle dine gøremål
skulle man tro, at dit døgn består af 36 timer ![]()
Sætter du dig nogensinde og slapper af ?
Nedrivningsholdet …
https://www.instagram.com/p/CjU_xfZLnwA/
Nej det gør den ikke, men ville gerne så jeg kunne komme foran ![]()
Med venlig hilsen
Jeg var i Korup (mener jeg byen hed, den ligger ved Odense) på et steakhouse for at fejre svigermors fødselsdag.
På vej derhen fra Fredericia, ser jeg så en lade med store bogstaver på:
HADER JYDER
Jeg skreg af grin, og sagde til Katja på bagsædet (som havde hovedet i telefonen) at der er nogen der hader mig og hende, de hader ikke far, for han er fynbo…
Mmh var hendes svar
![]()
AAAAAAAAAARRRRRRRRRRRRRGH! Farcen om Katteregisteret fortsætter. Jeg svarede pænt IKKE LIGE NU på en stribe ungdyr, sidst jeg loggede ind. Så nu popper de allesammen op IGEN - allesammen!!! - nu hvor jeg vil ejerskifte en af dem! De gemmer helt tydeligt det man oplyser, og der er ingen mulighed for at komme udenom at oplyse kattens status! Kors hvor det er noget bondefangeri! Nøj hvor er jeg vred. De har ikke svaret på min ret sure henvendelse, og jeg er bare færdig med det elendige register nu! Jeg er IKKE tilfreds med Inges Kattehjems register - jeg synes det er forkert, når ting er fuldstændigt gratis. Men her betaler man så i dyre domme, og pludselig ender man med at få proppet Tryg Forsikring ned i halsen, og man tvinges til at aflevere oplysninger, der ikke vedkommer Kattegisteret og helt tydeligt gemmes uden at jeg har givet lov!! Det er bare ikke OK - ØV!
Morgensur hilsen
Susanne