Oktobers tanker

med mindre du vælger et tilbud fra tryg eller du har allered forsikring, så kommer det igen næste gang du logger på. har været der og er lige så arrigt over deres reklame.

Vil du uddybe hvorfor og hvad du syntes er forkert ??

Ting der fungerer ordentligt kan simpelthen ikke laves gratis. Det koster noget at drive server, udviklingsarbejde, service osv. Hvis ikke man tager noget for det, så skal pengene i stedet findes i den kasse, der egentlig er til at hjælpe herreløse katte med. Det synes jeg er en forkert fremgangsmetode. Og det koster nu engang noget at have levende dyr. Man bør kunne få råd til et engangsbeløb for registrering - jeg synes ikke engang at det andet er for dyrt. Men jeg vil ikke bombarderes med reklamer for Tryg eller afæskes forklaring på om min kat er forsikret eller acceptere tilbud fra Tryg - det er simpelthen en beskidt måde at gøre det på. Så jeg er desværre retur ved punktet, hvor jeg ikke er tilfreds med hverken den ene eller den anden løsning :frowning: VH
Susanne

3 Synes om

Så smid en donation til Inges når der registreres killinger, det kan “bøde” lidt på det?

Ja det koster at have et register, men syntes nu at den gratis er forbedret en del i forhold til hvordan den har været, men de penge går je fra kattene.
vi kan godt blive enige om at der gerne må betales et engangsbeløb for oprettelse i registeret, mn jeg tror desværre det vil betyde at flere vil undlade at lade deres katte registrere og min gisning er at det er derfor den stadig er gratis

Vi kunne ikke være mere enig, det er under lavmålet, hvilket han nok også fandt ud af med mine ret agresive mails.

1 Synes om

Jeg begynder lidt at tro, at jeg ikke skal skyde alt skylden på Hermanns internat for at han ikke er omregistreret til mig eller helt slettet så jeg kan oprette ham selv. De lyder godt nok efterhånden til at være nogle klaphatte.

2 Synes om

Så fik jeg brevstemt! :ok_hand:

4 Synes om

:tankekitty: Aslan bider hul i Simbas “lejlighed” papkasser…

Der er 3 papkasser der sidder sammen og som Simba hoppe op og ned i…

Jeg ved ikke lige hvad planen er for Aslan :grin:

3 Synes om

Så er det imorgen at Aslans klokker skal fjernes :smiley:

Håber på han bliver mindre “skitish” af det, han vil gerne snakke, men vil ikke helt alligevel :smiley:

1 Synes om

Åh håber så meget det går godt med Aslan i morgen :kryds:

Med venlig hilsen

2 Synes om

Som update til tidligere opslag, så var Aslans plan vidst at lave et vindue i Simbas kasser :grin:

9 Synes om

Ja efterår er nu også pænt, på en regnfuldt, grå dag



Nej kunne ikke få farverne rigtig frem

Med venlig hilsen

10 Synes om

Hvert årstid har sin charme og jeg elsker efterårets varme orange farver :heart:

6 Synes om

Så er Aslan afleveret hos dyrlægen, helt mærkelig at cykle med en kat, der ikke legede ambulance imens :grin:

Jeg har en ladcykel med kaleche på, og hvis Simba er med brokkes der højlydt over det :smiley:

9 Synes om

Vi er nu gået ind i oktobers sidste uge og jeg nyder stadig at sidde i havestuen om eftermiddagen. Temperaturen skal være på mindst 10 grader, og så skal solen være fremme, i hvert tilfælde noget af tiden…

Jeg er så glad for min havestue - og kattene er også vældig tilfredse…

7 Synes om

Så har vi været ude og se på nyt køkken til det nye hus og vi faldt sørme for det samme
overvejer om jeg skal lave en tråd om vores flytning.
Er det stemning for det og hvad skal jeg kalde den

12 Synes om

Ja da :grin:

1 Synes om

Ja tak! Jeg elsker når vi får lov til at følge med i den slags. Hilsen Ea bolignørd

Vores flytning til mindre hus - Var det bedste jeg lige kunne komme på. :smiley:

3 Synes om

Fra Stort til småt?

1 Synes om

Jeg kan godt mærke på Aslan han har fået en lang lur i løbet af dagen, han er SÅ legesyg her til aften og fuld af energi :smiley:

6 Synes om

Ja det vil være dejligt og følge

Med venlig hilsen