Oktobers tanker

Levering mellem kl. 8-17…… det må vel nærmest være en helgardering :woozy_face:

3 Synes om

Det lyder som Ikea, hvis man altså er villig til at betale ekstra for det ikke hedder 08.00 til 21.00 :joy:

1 Synes om

Men nu har jeg fået min fryser :slight_smile: Så mangler vi bare at få skudt svinet, der skal deri :smiley:

7 Synes om

Vildsvin?

Nej bare et svin :smile:

1 Synes om

Aslan er blevet bedre til at miave istedet for at pive, men er du gal en drama queen :grin:

6 Synes om

Komfuret fyldt med gryder med 20 kg rødbeder der skal koges og syltes, der venter lige så stor portion igen, hvis ikke mere, og imens det koger, må jeg heller skille kloak i bryggers den står op når vaskemaskine køre, have håber en gang kloak rens kunne klare det, det kunne det ikke, ja den går tur i dag røg vist i kloaken

Med venlig hilsen

3 Synes om

Ja nu er de kogt, mangler bare og smuttet dem, og skrære dem, men valgte og gå i have, og få en lige så stor portion rødbeder mere op, de er lige sat over nu…men der er lige så stor en potion mere :blegne: :besvimer:, det havde jeg ikke lige regnet med. Ja ja vi kommer da ikke til og mangle rødbeder midt vinter i år

Med venlig hilsen

2 Synes om

13 indlæg blev skilt fra til et nyt emne: Ws 2022

Jeg har aldrig brugt en sygeforsikring før, og ved ikke om det er noget jeg kommer til, kommer jo an på hvad Simba fejler med haleroden…

Men hvordan og hvorledes foregår det typisk med betaling og forsikring?

Betaler man selv først og så får pengene, eller kører det direkte over forsikring?

1 Synes om

Jeg har ikke livsforsikring og ansvars, men har sygeforsikring:

Jeg havde Emina hos dyrekassen, og der betalte jeg først hos dyrlægen, og dyrlægen sendte derefter regningen direkte ind til dyrekasse, og så fik jeg pengene efter de havde kikket på det.

1 Synes om

Kan se det er både sygeforsikring og genoptræning jeg har :slight_smile:

Må lige hører dyrlægen ad på mandag :slight_smile:

1 Synes om

Jeg tror, det afhænger meget af dyrlægen, hvordan man gør. Da jeg var i Odense, skulle jeg selv betale regningen og sende den til forsikringen. I Glamsbjerg sender de regningen til forsikringen og modtager forsikringssummen, hvorefter de sender opkrævning på restbeløbet til mig.

4 Synes om

Jeg har flyttet indlæg om WS til en tråd i kategorien om udstillinger.

4 Synes om

Hos min dyrlæge handler det om beløb. Hvis beløbet er flere tusinde, så sender de det automatisk ind. Hvis beløbet ikke er så stort, så skal man selv bede om det, og så koster det et gebyr.

4 Synes om

Jeg må huske at nævne det for dyrlægen imorgen :slight_smile:

Min datter har oprettet en YouTubekanal hvor hun læser op fra især Lovecrafts historier. Nu er jeg jo forudindtaget, men jeg synes hun har en virkelig god stemme til det :grin:

10 Synes om

Hvor har din datter en dejligt "blød"stemmet til det :blush:, hende kan du være meget stolt af

Med venlig hilsen

1 Synes om

Jeg er meget stolt af hende. Hun har så mange talenter. Du skulle bare se de historier hun selv skriver. Jeg har foreslået at hun læser sine egne værker op, men det vil hun ikke. Endnu i hvert fald :blush:

3 Synes om