Det har hun Jeg er bare en spade til de lydbøger, men hun vil helt sikkert også kunne tale mig i søvn
Efter x antal gratis prøveperioder ved diverse udbydere, er det stadig aldrig lykkedes mig at høre mere end indledning og max 1/2 kapitel af en bog
Nyt emne, hvor alle kan være med Stjernestunder
liggende i sofaen falder jeg også hen- men knus elsker lydbøger on the go. især når jeg er huslig. Så kan jeg både “læse” og lave kedelige ting.
Madlavning, vasketøj, have … u name it
I toget, i bilen
Og med hørebøffer fungerer bedst, det giver en… tættere … oplevelse
Det kan jeg ikke for så hører jeg ikke ordentlig efter Bøger skal være af papir
så gammel er jeg altså
Jeg plejer at lave noget imens jeg hører lydbog, fx spille nintendo
Sådan havde jeg det i mange år. Kindles var djævelens opfindelse - bøger skal være af papir! Men så sad jeg ved siden af en dame på et amerikansk indenrigsfly for… 10 år siden måske? Længe siden! Spurgte til sidst om hun var glad for den - og DET var hun! Da vi kom af flyet i den anden ende kørte vi direkte hen og købte en kindle til mig, for jeg havde meget længe tygget på det, men kunne ikke rigtigt komme udover tanken om papir Jeg eeeeelsker den! Sled den første op og er nu på nummer to, og elsker den stadig! Men derfra og til lydbøger! Nope, der må jeg melde pas. Jeg absolut hader det. Har hentet flere prøver, har hadet hver eneste af dem. Bøger behøver ikke være på papir, men så skal de i hvert fald være på min Kindle, der ligner papir
VH
Susanne
EDIT: Første Kindle var i oktober 2011 Nogle af de bedste dollars jeg nogensinde har givet ud
Jeg hører lydbog (og podcasts) når jeg kører i bus til/fra arbejde. Har lige over en time hver vej, og ville nok kede mig ihjel uden.
Hvis jeg skulle sidde og kigge ned i en bog, ville jeg blive frygtelig køresyg. Så det er skønt at sidde og få fortalt historier, mens jeg kigger på det fine landskab undervejs.
Jeg har forsøgt mig med en lydbog engang og jeg glemte at høre efter…
Jeg læser mest bøger på min iPad, købt i Kindle store
Jeg er godt nok blevet bidt at lydbøger, høre det både når jeg køre bil, sidder ved symaskinen eller laver andet. får dog ikke noget ud af det hvis jeg sidder og skal læse på computer eller andet
Jeg hører mange podcast og lydbøger.
Jeg elsker at gå og lytte til det når jeg gør rent eller er i haven.
Min ergoterapeut har et par gange foreslået lydbøger. Næste gang hun gør det, klapper jeg nok bare til hende Hun har også lokket mig til at hente et par mindfulness apps
Det er om muligt endnu værre at lytte til! De fik chancen et par gange, men jeg var ved at slå knude på mig selv, så de blev slettet.
Ligge helt stille med min Kindle og selv læse, evt sammen med en kat. Det duer…
Det vigtigste er jo at finde det der fungere for en selv. vi er heldigvis forskellige
Jeg har lyttet til et par podcast og må tilstå, i mine øre er det godt nok noget af det værste at lytte til
Mindfuldness får jeg stress af
Enig. Nogle kan lide at få læst op, andre ikke.
Jeg elsker at læse selv, men jeg elsker også at få læst højt. Så jeg synes det er skide hyggeligt, når Rune læser højt for ungerne
Det her skrev jeg for knap en måned siden, men kom fra det og få bestilt, flere gang, jo nu skulle jeg, men der kom noget andet i vejen. I fredags var jeg pludselig i rema, der lagde en pose med 10 klemmer og sat ned af 3 omgange,
Fik kigget lidt mere der var lidt flere poser. Nu fik jeg så 60 klemmer i stedet for 20 til samme pris, også har jeg ikke engang porto med. Og ja jeg købte dem, så har lager.
For engang skyld heldigt med og vente med og købe
Med venlig hilsen
De burde få en rigtig god løn udbetalt, næste måned
Med venlig hilsen
Kl 11.00 skal Simba til dyrlæge idag.
for det bare er en lille ting for Simba
Med venlig hilsen