Oktobers tanker

Livet er nu ikke så ring’ endda. Vaffel har det godt og er helt sig selv igen. Han leger, spiser som en tærsker og lige nu putter han under dynen som han plejer. Hvis noget, så virker han faktisk gladere end før, så mon ikke det har været en lettelse for ham, at komme af med de dårlige tænder. En af tænderne var knækket og der sad en stump dybt nede, som hun selvfølgelig fjernede.

Heldigvis har jeg haft fri fra arbejde de sidste par dage og skal først arbejde igen i morgen eftermiddag. Så nu har jeg været ude af handle til de næste mange dage og kan bare sidde og slappe helt af. Det er lidt tiltrængt synes jeg. Og pyt med hvad det kostede at få hans tænder fixet. Det er kun penge og kan slet ikke sammenlignes med Vaffels velbefindende. Jeg er bare glad for jeg uden videre kunne bede dem om at fixe hvad der skulle fixes, uden at bekymre mig om jeg havde pengene eller ej. Der er over ½ år til min planlagte tur til Australien, så - alt efter priserne på EL og gas - får jeg nok sparet sammen til det alligevel. Og ellers gør jeg ikke, men det er også i orden. Det allervigtigste er at Vaffel nu ikke længere har dårlige tænder og er frisk og rask :smiling_face_with_three_hearts:

18 Synes om

Vi er halvgående, er der mon ikke flere der skal have et foto med? :blush:
Ugens konkurrence

1 Synes om

Åh der hvor vi skal have fra, de har stader to steder, vi venter til de er helt færdige, så vi får begge slags, da vi har fået og vide den ene lidt kraftig.
Sidste år var den ene slags så smagsfuld, man ligende en tegneserie mand der havde fået ren kaffebønner, lidt ala det her :uha:
Må indrømme den brugt jeg en del af i bagværk

------‐-------

Med venlig hilsen

2 Synes om

Så vræler :smiling_face_with_tear: jeg nu på den gode måde :klappekat: :hjertekat:. Og det varmer og høre Vaffel, er helt oven på og har det endnu bedre end før.

Med venlig hilsen

2 Synes om

Dem på Gøgevej var ikke meget forhandlingsvenlige, så vi er gået videre med Lundgårdsparken 2 inde i Struer

3 Synes om

Har du set Gøgevej i tingbogen? Huset er belånt over udbudsprisen. Så ethvert afslag er rigtige penge, som sælgeren selv skal indbetale ekstraordinært til kreditforeningen.

Det er der vist ikke nogen løsning på. Når priserne falder i den kommende tid, vil huset blive mere og mere usælgeligt.

3 Synes om

Ja vi har set det, men må også tilstå at det er ikke mit problem, havde de invisteret pengene i huset var det noget helt andet, men der er kun isat nye vinduer og døre samt lavet badeværelse.
Jeg ved det lyder kynisk, men der er del der skal gøres, alene det at få fjernet røglugten er en stor opgave, vinduerne var meget gule af røg

4 Synes om

første honning fra 21 (Harrild hede)havde for højt vandindhold, så den gik i gæring …den blev til mjød …den mørke er fra Randbøl 21 og den lyse Randbøl 22 - mjøden har gæret med et par appelsiner og en håndfuld stjerneanis

7 Synes om

Valgkamp = gigantisk overforbrug af flyers, badges, balloner og ikke mindst plakater… Det er simpelthen øjenbæ, forældet og med tanke på de selv samme politikeres brøler om klima så bliver jeg træt med træt på.

12 Synes om

Det var også det første jeg sagde til Knud.
Det burde være forbudt :face_with_symbols_over_mouth:

5 Synes om

Mon alle de plakater flytter en eneste stemme - jeg tror det ikke :thumbdown:

Og så er partierne som regel ikke lige så hurtige til at få dem pillet ned, som til at få dem sat op :grrr:

4 Synes om

Jeg kender to der bruger de valg plakater til og sættet krydset efter, den sidst de ser, inden de går ind i valg lokale får krydset, hvis de er i tvivl. Om der er godt eller skidt tjjjjaaa :woman_shrugging:.

Åh tak :tak: @jim, nu er det virkeligt nemt og ser forskel,

Det er slet ikke kynisk, mener jeg ikke, fordi de har valgt og låne penge i huset, men ikke lavet den, det mere værd, er der, og kun deres problem.

Med venlig hilsen

1 Synes om

Ikke bare er det øjenbæ, det er også distraherende for trafikanter…

2 Synes om

Jeg ved ikke, hvordan man undersøger den slags, men det har man gjort, og de virker. Og hvem vil så være den første til at vælge ikke at blive set. Ikke at jeg er uenig i det, I har skrevet i øvrigt. Men det ville nok kræve et decideret forbud, hvis de skulle holde op. Og eftersom det er dem (politikerne) selv, der skal lave sådan et, sker det jo nok ikke …

8 Synes om

Nogle der kan hjælpe med pletter at en strikket cardigan?

Hende på ældre centret, den sidste strikket trøje hun strikkede, hun kan ikke huske hvad hun stikkede det i men der mohair i, om også uld?

Jeg fik trøje med hjem, da de ikke vasker hjemme strikkede ting. Jeg tør ikke vaske den i maskine så bliver hånden, men hvad gør jeg ved pletterne, og kanten rundt ved halsen, for inden, samt ved håndled

Vil så gerne hjælpe hende med og vaske den, men uden og ødelægge den
Med venlig hilsen

I får lige en billed af hvordan ærmerne er lavet, jeg syndes det er så flot

3 Synes om

Hvis det er hudfedt som sidder i halsudskæring/ved håndled, så ville jeg bruge enten bodyshampoo eller alm. hårshampoo :wink:

1 Synes om

Åh tro jeg i hals kant, men håndled er nok fra kaffe, tak :tak: vil prøve det i halskant

Med venlig hilsen

1 Synes om

En video med rigtig mange katte dejlige billeder :blush:

Med venlig hilsen

7 Synes om

Eeek Aslan har lopper, heldigvis ikke ret mange…

Men Simba er loppefri, så har ringet til en veninde og hun kommer forbi senere med noget loppemiddel…

Jeg overvejer dog at smide Aslan i et bad først, da han er gård-beskidt :grin:

3 Synes om

Eeeeeew, eeew eeew. Dem kom gårdkatten altid med, da hun var ung :tired_face: og satte dem levende fri, så jeg kunne fange dem

2 Synes om