oO(Decembers Tanker)

:face_with_thermometer::mask::sneezing_face: Hurra eller nowet… Jeg kunne åbenbart ikke holde til en hobbyudstilling. Kernetemperaturen toppede i går med 39,4 :blonde_woman::gun: Til gengæld er der tre misser der gerne holder mig ved selskab :hjerte:

1 Synes om

jeg får ikke stress …jeg er kun smittebærer…kadaveret skal kunne holde til det hele, derfor begynder jeg i oktober …kører jeg ryggen for hårdt koster det hurtigt en uge vandret, derfor er der en tidsplan …

2 Synes om

Mon det var hans fætre vi havde besøg af på Gimle i fredags, vi havde besøg af 3 heavy band og publikum til det plejer at være noget af det sødeste ( jo skindet bedrager) men der var en enkelt der var så fuld at han dårligt kunne stå - og ikke en der plejer at komme til den slags musik. Han startede med at hælde ud over merch boden, og var bare rigtigt dårligt selskab, brokkede sig og ville slås, og jo det var tæt på at vi ringede til politiet, og ham den anden brokkede sig over at det band han kom for at høre var gået på lidt før tid … man kunn jo evt komme i god tid en anden gang … og han ville sørme også gerne slås og gerne med den polske merch sælger …
Suk suk

Drik så du bliver i godt humør, og vil feste ellers skal du lade helt være

2 Synes om

Piv! Min lille dejlige Finnsterfyr er i dag blevet indlagt og opereret for tarmvagination. :cry:

I må meget gerne krydse fingre for, at han kommer sig både hurtigt og godt. :kryds: :kryds: :kryds:

8 Synes om

Åh nej dog! :ked: Mange krydsede fingre :kryds:

1 Synes om

Stakkels lille fyr :heart: :kryds: Hvordan opstår sådan noget?

1 Synes om

Det opstår spontant på samme måde som f.eks. tarmslyng. Det er simpelthen bare sort uheld. :cry:

I har da været hårdt ramt af sort uheld

1 Synes om

Masser af :kryds: her fra.

1 Synes om

Ja! Sgu! :weary:

Godt året snart skifter… Nu skal Finn overleve og så skal det blive 2020 hvor i kommer til at få alt held med jer… I 2020 skal I kun besøge dyrlægen til vaccinationer… Eller fordi I vinder en konkurrence om års forbrug af grus og mad… Ikke mere sort uheld

4 Synes om

Sikke da noget øv, X alt jeg kan for ham

1 Synes om

Krydser fingre og poter for at han kommer igennem :kryds: :pote:

1 Synes om

Sender gode tanker jeres vej :bebe::bebe::bebe:

1 Synes om

:kryds::kryds::kryds::kryds::kryds::kryds: for at Finn snart er rask igen og kan lave tossestreger

1 Synes om

Mange krydsede fingre for Finn herfra :kryds:

1 Synes om

God bedring til Finn. :hjerte:

1 Synes om

Ej, noget forbandet møg. Vi krydser også alt hvad vi kan her. :kryds:

1 Synes om

Masser af krydsede fingre og poter herfra :kryds: :kryds:

1 Synes om

:kryds::kryds::kryds::kryds::kryds::kryds:
Mange tanker til jer
:kram: