oO(Decembers Tanker)

:kram:

1 Synes om

:kryds::kryds::kryds::kryds::kryds::kryds:

1 Synes om

Rigtig mange gange :kryds:

1 Synes om

image

1 Synes om

Tusinde tak for krydsede fingre, hilsner og tanker, :hjerte:

Finn klarede natten fint, og jeg hentede ham hjem for en times tid siden. :grinning:
Han er dopet med morfin og derfor lidt groggy, men han trampede glad ud af transporttasken, hilste spindende på de andre katte, kastede sig over vådkosten og gav sig til at lege med støvkosten. :grin:

28 Synes om

Sikke en dejligt opdatering :hjerte:

1 Synes om

Kære @Lovehjerte hvor er jeg glad for at læse din opdatering. Håbede sådan på en positiv opdatering, men turde på den anden side heller ikke spørge til det, for hvis det nu var gået helt i hejs, så magter man bare ikke de spørgsmål. SÅ glad. De bedste tanker og ønsker om fortsat god bedring herfra os i Casa Klostervang

4 Synes om

Jeg er så glad for at han har klaret natten og ser ud til at have det godt :heart::heart::heart:

2 Synes om

Island er ved at lukke ned i de her minutter, da vejrudsigten forudser den værste storm længe :s:

3 Synes om

og det er vist noget af den vi får bagsiden af her

3 Synes om

Lyder ikke rart, men også til at de har et godt advarsels system på plads, thumbs up til Island for at være forberedt :slight_smile:

3 Synes om

Det blæser 13 m/s og regnen slår ind mod ruderne. Ikke brandstorm som på Island men jeg er super glad for at huse er hule og min dyne er varm…

2 Synes om

Alexander er ikke miljøvenlig!

Hans nye ide er at stå i vindueskarmen på badeværelset, derfra kan han sætte forpoterne på skyl-ud-knappen på toilettet.

Først støtter han bare på den fordi så siger den sådan en sjov brummelyd… når det har stået på en rum tid, iøvrigt tæt overvåget af de andre, træder han igennem og skyller ud…

Det her show foregår flere gange om dagen. Håber på han hurtigt bliver træt af denne nye leg!

5 Synes om

det skal du ikke forvente …Pjuske har gjort det jævnligt de sidste 3 år

2 Synes om

De er lidt dyre i drift de kræ :wink:

1 Synes om

:see_no_evil: øj de heste har også fået deres bid af “julekagen” Dyrlæge til vaccine og tjek, smed idag og i morgen kommer dyrlægen og tjekker tænder. + der skal købes sko (Boots) til Asti da strålen skal aktiveres mere og når vi skal til at køre på vejen. :star: Så får de ej heller mere iår :joy::crazy_face:

4 Synes om

Vaffel vækkede mig tidligt i morges, ved at han kom strygende ind under min seng, højt proklamerende at han havde fanget noget. For tiden kommer han kun ind med visne blade, så jeg tog det meget roligt. Men så her til aften, ville jeg nu alligevel se efter hvad det var han havde efterladt under min seng. Det var hverken et vissent blad eller en mus. Det var en stor fed rotte :blegne: :besvimer:

6 Synes om

en af mine amerikanske bekendte er blevet færdig med at julepynte. Dette er kun noget for dem som virkelig vil jul og som ikke har katte… ! :wink:

Og ja godt gættet vi deler ikke juledekorationssmag :wink:

6 Synes om

Men altså… Det er sgu da imponerende!

1 Synes om

Enig og ja så er alting bare lidt større derovre, det gælder også juledekorationer :wink: