Det er da praktisk med de store stykker stof nede på gulvet … man kan hurtigt få stuvet nogle ting af vejen, i tilfælde af uventede gæster 
Hmmm, jaaaah - jeg kan nok godt have lidt svært ved at se, hvor julen lige præcis kommer ind i billedet - hvis man lige ser bort fra nissen i vinduet (har hun fået den af dig?) Jeg tænker mere sådan noget i retningen af udsmykning i en bolsjebutik ![]()
But when in Rome og alt det der ![]()
Det hjælper nok heller ikke, at døren står åben ud til noget, der ikke ligner en dansk december ![]()
Jul i Florida er lige et koncept man skal træne i ![]()
Jeg tog for det meste til Boston og holdte is-og-sne-jul.
Jul i 15-20 graders varme og en tur på stranden skal man nok være vokset op med for at det sådan er helt rigtig ![]()
Og selv der er det forkert… Der er er en grund til, at mange australiere holder ‘Christmas in July’ ![]()
Det er utrolig flot, men må tilstå jeg ikke lige tænker jul.
Min mor og jeg bager vaniljekranse men det er lidt svært når hele 3 sprøjteposer går i stykker… ![]()
Må jeg anbefale den originale metode ![]()
Det er i hvert fald sådan jeg gør, når og hvis jeg kaster mig ud i julebag ![]()
(billedet er stjålet)
UMM, vaniljekransedej - når min mor bagte vaniljekranse tror jeg at vi unger åd halvdelen af dejen inden den nåede ovnen ![]()
![]()
Min mor har hakkeren men ikke stjernetyllen
Jeg har både hakker og stjernetyl.
Jeg har også den som kan lave rutebiler…
Det kan enhver jo komme og sige! Vi vil smage beviser, i Nørresundby, tak ![]()
VH
Susanne
Rutebiler har jeg aldrig lavet, husker dem som verdens bedste småkage da jeg var barn.
Hmmm må lige se om logistikken kan gå op ![]()
Har bygget mig en netdør i dag. I morgen henter jeg Fiona hjem - håber jeg kan få hende tilbage i flokken ![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Mmmmm
dem glæder vi os til at smage!
Finn er ikke glad for sin post-operation body. Han bliver helt ulykkelig og pibende, når han for den på, for han tror tilsyneladende ikke, at man kan bevæge sig i den. Det resulterede i går i, at han tissede i sengen. Den lille stakkel lå ynkeligt klagende i en kæmpe pøl.
Så! Nu får han altså lov til at gå bodyløs så meget, som han kan. Han er syet med indvendige sting og er ret god til at lade såret være, så jeg tror, at det går. ![]()
Det er jo en spændetrøje ![]()
Brian går så fint i sele på shows, men jeg kom i min iver til at afprøve den her hjemme
Total kropslammer siger jeg bare ![]()
Åh, det lille pus ![]()
Det var vist lidt på samme måde, Asani reagerede, da jeg på et tidspunkt forsøgte at sætte et halsbånd på ham. Han løb ud i køkkenet og lagde sig under skabene klemt helt op ad soklen. Så det opgav jeg igen - selv om det faktisk var svært at få lov til at tage det af ham igen, så bange var han. Det kunne jeg ikke holde til at se på.
(Når jeg ville give ham halsbånd på, er det, fordi der står i vores husorden, at katte skal have halsbånd på. Men eftersom mine jo ikke kommer uden for matriklen, går det også nok uden.)
Det var da den værste regel man kunne lave. Man kan nogle gange godt se hvis det er folk som ikke har katte som har lavet reglerne.
Deltagerne i den britiske ‘‘Bagedyst’’ skal lave Laufabrauð … en islandsk julespecialitet fra det nordlige Island: