Man må da håbe, at de får opskriften oversat - ellers kommer det nok til at knibe ![]()
![]()
Indtil videre går det fint med Theodor og Joy. Alexander skulle lige stille sig an, så han blev sat udenfor døren.
Fiona brummer en lille smule, men virker ok afslappet. Håber på hurtig afvænning fra netdøren, den er da besværlig
Enig. Jeg ved egentlig heller ikke, hvad de mener, det gør godt for ![]()
Lige om lidt…tyve minutter til, så er det den 14 december ![]()
Og for 40 år siden var det snestorm og …der fik vi vores datter Rikke…Malthe, Clara og Gusses mor ![]()
Hvor tiden dog går, husker det som var det i går ![]()
Ser Go’morgen Danmark hvor de taler om nytår og dyr. Og så er jeg lige lidt ekstra taknemmelig for at Sigga er bare er som ellers nytårsaften
Det er dejligt ikke at skulle bekymre sig om hende. Men lidt sjovt at tænke på, at hun til gengæld var panisk bange for fugle, da jeg fik hende. Man er vel en kat fra storbyen ![]()
MEGET stille aften på job! Næsten som en søndag! Og god engelsk krimi på DR1, som gerne lader sig streame
Det er helt hyggeligt at være på job på den måde ![]()
En god engelsk krimi kan opveje meget ![]()
Ej prøv lige at se ham her! Ærgerligt Sigga ikke ønsker sig en lillebror! Woofie, hankat (huskat) på 2 måneder
Det var mere ærgeligt hvis hun havde ønsket sig ham som lillebror, for nogen har allerede hapset ham ![]()
Åh hvis jeg skulle ud og købe kat nu, så har ham her de helt rigtige farver. ![]()
Muffe er generelt bange for det der udenfor (men ikke fyrværkeri
). Han lægger stadig ørerne tilbage og går ned i knæ… Bare for at gå ud i havestuen
Tænk, hvis der var vind!
Han må være skrækslagen i dag
Eller blæser det ikke hos jer? Her på Midtfyn må det i hvert fald gerne snart holde op. Ind imellem bliver jeg helt bange for, at mit tag skal lette, sådan som det tager fat ![]()
Færdig med julegaver, så mangler jeg kun den der mandelgave ![]()
Altså i gamle dage var det en lækker marcipangris. Den er vel stadig lækker?
Hvis ikke lige man er til årsmøde i diabetesforeningen, så burde de fleste da kunne bruge en lækker marcipangris til noget ![]()
VH
Susanne
Jow, men har du mødt min bror? Han er endnu mere kræsen end Anne P ![]()
Men vi har aldrig givet en marcipangris i mandelgave i min familie så det bliver det ikke ![]()
Hvis ikke han kan lide en lækker marcipangris, kan man jo også bare give ham et rap med en kæp og æde grisen selv - det ville SÅ meget virke her ![]()
VH
Susanne
Hvis ikke han kan lide en lækker marcipangris, kan man jo også bare give ham et rap med en kæp og æde grisen selv - det ville SÅ meget virke her
VH
Susanne
Det lyder MEGET tiltalende ![]()
I alle de år jeg har boet her i huset, har jeg aldrig oplevet at blæsten står ned i skorstenen … før i dag. Så hele huset (stueetagen i al fald) stinker af sod fra brændeovnen ![]()
Han må være skrækslagen i dag
Eller blæser det ikke hos jer?
Her er regn og slud, men ikke så meget blæst. Luksusdyret er alligevel så smart, at han bliver inde ![]()
“I believe in America” - DR K sender Godfather lige om lidt.
Læg mærke til killingen, som Marlon Brando har i skødet. ![]()