..oO(Februars tanker)

[QUOTE=KKH;1022353]Ja det er simpelthen fantastisk. Han har været ude og tjekke hvor kattebakken, maden og vandet er. Været ude i udestuen og nusset med bedstemor med højt løftet hale og spinden, og nu har han så lagt sig under sofaen for at hvile lidt. :thumbup:

Ps) Glemte lige at skrive at det ikke var mig som var pylret og ringede for at tjekke hvordan det gik, men Brian som gjorde det. :høhø:[/QUOTE]

Haha - busted :slight_smile: Dejligt at høre, at han så hurtigt er ved at finde sig til rette. Figaro - ikke Brian :cool2:

[QUOTE=PiaB;1022331]årh - Yasha har ENDELIG fået overbevist Unni om at putning i ske med flettede poter i mere end 20 minutter er RIGTIG hyggeligt :inlove:

jaja - så længe roen varer! :tihi: lad os se hvor meget Unni får tid til at lege, når hun forhåbentligt får en lillesøster:tihi:[/QUOTE]

Er du ved at være lige så utålmodig som mig?? Men samtidig syntes jeg stadig at Haley kun er en baby endnu. Uha, det er lidt svært.

Hvor gammel ER Haley egentligt nu? :slight_smile:

Knap 11 mdr, der er planlagt date en gang efter Fredericia. Kan bare ikke forstå at PiaB, glæder sig:dokdok:. Et kryds mellem Haley og Søren Sko, tak for kaffe:S.

Skal det ikke foregå hos dig?? Dvs. du har fornøjelsen af kuldet
de første 16 ufer :lol:

GAB 810 km i dag håber godt nok mine kollegaer hygger sig til firma komsammen i dag med den tørn jeg har taget i dag GAB

[QUOTE=DK Sugieh;1022401]Skal det ikke foregå hos dig?? Dvs. du har fornøjelsen af kuldet
de første 16 ufer :lol:[/QUOTE]

Jo, killingerne bliver født her. Vi har også allerede bedt om aflastning, fra bedsteforældrene(Eva og SusanneW). Men at skulle have dem i hjemmet efter de er blevet 15 uger, hvem gør det frivilligt:?:?:?

Glæder mig? jo da! For hvis der faktisk dukker en smuk lille pige op i kuldet, hvor der står “Unnis lillesøster” på en lille seddel i nakken - så glæder jeg mig helt vildt! :smiley: det bliver liv og glade dage - jeg vil ELSKE at have en lille Haley baby, nu hvor jeg ikke få selveste Haley :ups: og Søren er LÆÆÆÆÆÆÆKKER sød dreng! :smiley:

utålmodig tror jeg ikke det er - det er bare begyndt at gå op for mig, at der er en reel risiko for, at der ikke bliver en lillesøster - hvis der nu kun kommer drengebørn! DET tror jeg ikke Unni vil være helt tilpas med - en lilleBROR?! aaarrhhh… Så det er nok mere et HÅB der vokser med tiden om, at der vil komme en enkelt lille pige med “Unnis Lillesøster” stående i nakken… jeg håber VIRKELIG! :ups:

Nøj, det gør da bare intet godt for humøret at sidde hjemme fanget af specialet, mens man ved nærmest hele kollegiet (incl kæresten) holder stor fest :frowning:

[QUOTE=PiaB;1022409]Glæder mig? jo da! For hvis der faktisk dukker en smuk lille pige op i kuldet, hvor der står “Unnis lillesøster” på en lille seddel i nakken - så glæder jeg mig helt vildt! :smiley: det bliver liv og glade dage - jeg vil ELSKE at have en lille Haley baby, nu hvor jeg ikke få selveste Haley :ups: og Søren er LÆÆÆÆÆÆÆKKER sød dreng! :smiley:

utålmodig tror jeg ikke det er - det er bare begyndt at gå op for mig, at der er en reel risiko for, at der ikke bliver en lillesøster - hvis der nu kun kommer drengebørn! DET tror jeg ikke Unni vil være helt tilpas med - en lilleBROR?! aaarrhhh… Så det er nok mere et HÅB der vokser med tiden om, at der vil komme en enkelt lille pige med “Unnis Lillesøster” stående i nakken… jeg håber VIRKELIG! :ups:[/QUOTE]

Jaah, altså… Nu har vi jo set hvor velopdragen Athea har været med at levere lige det, der har været bedt om, og Haley slægter jo sin mor på ganske meget pt, så mon ikke, der kommer den helt perfekte lillesøster til Unni :smiley:

Undskyld mig, MEN… jeg vil påstå, at man er moden til aflastning og aflevering når de er 16 uger… :smiley: :smiley: :smiley: Tro mig, det trækker vand i store mængder, men man NYDER roen, når de er veletableret i deres nye hjem :slight_smile:

.oO(Finn nyder synet af Eifes billeder på FB, han siger hun har smukke katte :))

Jeg er helt enig med Finn :slight_smile:

Bliver sørme spændene om PiaB får en lillesøster til Unni. Nu fik jeg jo hvad jeg ønskede ved Delle farvemæssigt, nu venter jeg spændt på pelslængden :wink:

[QUOTE=GitteS;1022442]Jeg er helt enig med Finn :slight_smile:

Bliver sørme spændene om PiaB får en lillesøster til Unni. Nu fik jeg jo hvad jeg ønskede ved Delle farvemæssigt, nu venter jeg spændt på pelslængden ;-)[/QUOTE]

Enig enig enig :slight_smile: Jeg er ret glad for Europeén :slight_smile: Zotter derimod er jeg 100% allergisk overfor… de giver mig udslæt og kløe :wink:

Sugieh er begyndt at nurse Dione BIG TIME… Hun er bare SÅ meget mor :hjerte:

Puhh har lige set Hvidstens gruppen

Ih, tak! :slight_smile: (Skulle lige tænke, Finn var først Finn Frode, og han var da ikke på FB, og hvorfor skulle han sige det til dig :tihi: Til der så gik en prås op for mig…)

De er også dejlige! :smiley:

.oO(Spotty for høvlede! :argh:)
.oO(først på den ene bakke grave-grave grave, så springer han ud på gulvet og slæber en bunke grus med sig … kun for at gå i den næste bakke og gentage successen :venter:)
.oO(man kan snart ikke se, at jeg rent faktisk støvsugede tidligere på dagen …)

[QUOTE=Skattekat;1022480].oO(Spotty for høvlede! :argh:)
.oO(først på den ene bakke grave-grave grave, så springer han ud på gulvet og slæber en bunke grus med sig … kun for at gå i den næste bakke og gentage successen :venter:)
.oO(man kan snart ikke se, at jeg rent faktisk støvsugede tidligere på dagen …)[/QUOTE]

Finn undre sig skam også over hvorfor jeg absolut skal støvsuge badeværelset hvor misserne har deres bakker når han endelig er hjemme. Jamen hvis jeg ikke gør det dagligt så har jeg grus ud i gangen og helt sikkert i sengen og det kan jeg bare ikke klare. Derfor skal der støvsuges hver dag på det badeværelse.

Fik en lille snak med relativt nye katteejere i Plantorama idag :slight_smile: Server råt istedet for tørt… det er den bedste tandbørste… Få en misseven til jeres kat… det er den bedste adfærdsbeskæftigelse det findes :slight_smile:

De var unge, søde og forstående… måske de rent faktisk lyttede :slight_smile: Jeg må tro på det :slight_smile:

Tester lige om jeg kan skrive æ, ø og å. :kryds: