Weekend!![]()
nu har jeg spist aftensmad - og er mere sulten! ihhh altså!
Spis noget mere - var det ik os det lægen sagde? ![]()
jo - er også i gang med at lune to gode forårsruller ![]()
Fantastisk produktiv uge! afsluttede min uddannelse og startede job i én og samme uge - meget god statistik!
Zooplus har været gavmilde! Havde bestilt én oste-pasta tube - har fået 10 (!) uden at betale mere… Heldigvis kan de godt lide det
Tak zooplus. Misserne takker for de tog halvsmadrede papkasser med grus i - fantastisk legetøj - der er underholdet de næste timer!
Snøft, nghgmhkrkghkx - er nu ved at være nået til snotfasen efter et par dage med sandpapirshals og rusten stemme Får heller ikke sovet meget om natten, når jeg skal hoste.![]()
Jeg har været til møde i Vejle i dag, og på vej hjem, fik jeg ustandselig hosteanfald - og det var selvfølgelig i en stillekupe… Jeg var nu ikke alene om det, vi var hurtigt et helt kor af hostere og nysere
(Det gjorde det selvfølgelig ikke bedre, at toget var stopfyldt, så der hele tiden stod åben dør ud til den kolde mellemgang).
Var det i dag? Hvordan gik det (hvis det var i dag)?
:S sikke den dag endte er både lidt ked af det og sur . 2 gange har de spurgt om hjælp en lørdag og det er bare lige siger de ja ja og nu kan jeg køre Hjallerup Brabrand, Ishøj også til Skive med lastbilen . Så jeg kommer ikke med til firma hygge i morgen plus firma mødet havde glædet mig til at se mine kollegaer som jeg ikke ser så tit, men det fik jeg ud af at ville hjælpe …
[QUOTE=Sussi;1021801]Fantastisk produktiv uge! afsluttede min uddannelse og startede job i én og samme uge - meget god statistik!
Zooplus har været gavmilde! Havde bestilt én oste-pasta tube - har fået 10 (!) uden at betale mere… Heldigvis kan de godt lide det
Tak zooplus. Misserne takker for de tog halvsmadrede papkasser med grus i - fantastisk legetøj - der er underholdet de næste timer![/QUOTE]
Hvilket job har du så fået? ![]()
.oO( Brændt finger har det bedre… Hovedet derimod gør ondi… Skal huske at spise noget inden jeg tager i fredagsbaren igen
)
HJÆÆÆÆÆLP!
Er der mon en barmhjertig sjæl som har en oplader til en iPhone som jeg må låne på hobbyshowet i Horsens i morgen???
Min egen ligger i Rødovre ![]()
Tænk at det kan være så svært at lade sine katte passe af andre:uha:
Jeg ved de nok skal blive passet godt og at det drejer sig om maks 1½ døgn, men selvom jeg er blevet lovet smser med status på hvordan de har det, så har jeg bestemt ikke lyst til at skulle til fødselsdag:(
Heldigvis plejer mit hjerte at smelte og mit humør blive godt når jeg ser de to nevøer, der holder fødselsdag, sammen med min kæreste, der er ingen tvivl om at de er meget glade for deres onkel:smelter:
Kom lige til og tænke på tråden om den cornish rex opdrætter ledte efter, efter den var blevet omplaceret fra køber. Kan se der igen formidles endnu en fertil rex pige 7 år gammel til den nette sum af 1000 kr… forstår ikke man ikke neutralisere sådan en pige inden
Det gik både godt og skidt …
Skidt fordi ergoterapeuten ikke var det mindste i tvivl om at jeg har smertesyndromet som ortopæden snakkede om - hvilket er noget rigtig møg fordi det er det der gør at jeg har så vanvittig ondt i fingeren og det kan i sidste ende ødelægge min finger helt hvis jeg er helt uheldig. Får man hjælp tidligt ang. smertesyndromet er der 75% chance for bedring kommer man sent som jeg så er odds jo en del lavere desværre. Så pt prøver jeg på at forholde mig til tanken om at jeg skal påregne at have ondt i min finger i et par år (ergoens ord) og det er ik sk*de fedt når man kæmper for at komme tilbage på arbejdsmarkedet.:S
Godt fordi jeg kan lave mine øvelser, mængden er til at overskue osv. - men nøj hvor gør det nullernaller og mine piller og jeg er bedste venner ![]()
Og så har jeg tre drøn nysgerrige unger der skal se når jeg laver mine øvelser - det er simpelthen bare fedt for dem (og for mig) at heppe på mig når jeg kæmper for at løfte min pegefinger fra bordet (flad hånd på bordet hvor man så skal løfte pegefingren op alt det man kan - pt ligger jeg på 0.5cm - men ungerne og jeg er enige om at imorgen får vi den helt sikkert op op 0.7cm :høhø:)
Nej…heller ikke jeg…hvor er det synd for sådan en missepige ![]()
Hvis du er heldig er det kun en pakning eller en slange den er galt med. Har du ikke mulighed for at have den på badeværelset? Det er dumt med vaskemaskiner og uopvarmede rum om vinteren
Øv ja…da vi for mange år siden boede til leje stod vores vaskemaskine også hvor den kunne fryse…det var altid slangen eller ventilen…synd vi bor så langt væk skattekat, for Tommy ville kunne lave den for dig.
Der er altså ikke så langt fra Nakskov til Næstved eller også er det bare mig der har en anden opfattelse af afstande ![]()
Tro mig, hvis der var mulighed for at have den indendørs, så var den det … der er ikke engang plads til et vaskebræt på badeværelset :S
Ja, det er synd ![]()
Der er ca. 1½ times kørsel ml. Spjellerup og Nakskov, så det er en sjat … ![]()
Så må du gøre som jeg gør i sommerhuset. Have en lille radiator på frostfri. Det har jeg i mit vaskehus, jeg ved godt at det koster men hvad er alternativet?
Lidt hjernespind - hvad med at pakke vaskemaskinen godt ind i rockwoll eller noget lignende så det kun er fronten der er åben? Aner ikke engang om det vil hjælpe…