..oO(Februars tanker)

En dut på fingren i 30 min , (AVS)

Giver et vildt sejt mønster :høhø:

Dutten og jeg er ikke gode venner - men hvis den kan fjerne hævelsen så skal jeg nok slås med den :muhaha:

Så har Brian lagt sig på sengens anden hovedpude -storspindende… Tegn på at nu kan jeg godt lægge mig på siden så vi kan nusse inden han skal sove :hjerte:
Jeg simpelthen elsker at rejse med den kat!
:godnat:

[QUOTE=birtheras;1021959]Så må du gøre som jeg gør i sommerhuset. Have en lille radiator på frostfri. Det har jeg i mit vaskehus, jeg ved godt at det koster men hvad er alternativet?

Lidt hjernespind - hvad med at pakke vaskemaskinen godt ind i rockwoll eller noget lignende så det kun er fronten der er åben? Aner ikke engang om det vil hjælpe…[/QUOTE]

Eller måske kunne man - hvis man ellers var lidt handy - lave et isoleret skab hvor den kunne stå i?

[QUOTE=birtheras;1021959]Så må du gøre som jeg gør i sommerhuset. Have en lille radiator på frostfri. Det har jeg i mit vaskehus, jeg ved godt at det koster men hvad er alternativet?

Lidt hjernespind - hvad med at pakke vaskemaskinen godt ind i rockwoll eller noget lignende så det kun er fronten der er åben? Aner ikke engang om det vil hjælpe…[/QUOTE]

Jeg har ikke råd til at have en radiator kørende i et uisoleret vaskehus, med vinduer der ikke slutter tæt :frowning:
En del af problemet er jo også, at det ikke kun er maskinen der fryser, men at der er en ‘‘gør-det-selv’’-løsning med en plastikvandslange i flexrør, som går ud fra huset, og ligger måske-måske ikke isoleret, under fliserne :S
Jeg kan godt vaske hos min veninde (mor til mine udlejere), men det er sgu træls, ikke bare at kunne sætte en maskine over når man føler for det …

Nej, kun 100 km ca :slight_smile:

[QUOTE=Skattekat;1021958]Ja, det er synd :ked:

Der er ca. 1½ times kørsel ml. Spjellerup og Nakskov, så det er en sjat … :)[/QUOTE]

Ja, øv…han er ellers sådan en handyman :smiley:

Jamen det er jo bare en bette smuttur, sådanne lidt ala ned til købmanden - siger hende der kørte 4000 km for at hente genbrugskatte to gange med tre ugers mellemrum :smiley:

[QUOTE=Ann K;1021966]Så har Brian lagt sig på sengens anden hovedpude -storspindende… Tegn på at nu kan jeg godt lægge mig på siden så vi kan nusse inden han skal sove :hjerte:
Jeg simpelthen elsker at rejse med den kat!
:godnat:[/QUOTE]
Hvor lyder det bare hyggeligt :hjerte:
Jeg gad godt hvis mine ville sove på min hovedpude. Men det gider de ikke :frowning: De har deres Pet Fun…

He he…vi har også kørt langt for at hente misser :høhø:
Og vi er også af og til i Næstved…men…Skattekat vil nok gerne have at vaskemaskinen dur nu :smiley:
Og så kører vi jo ikke bare lige :slight_smile:

[QUOTE=Coon Danica;1021983]He he…vi har også kørt langt for at hente misser :høhø:
Og vi er også af og til i Næstved…men…Skattekat vil nok gerne have at vaskemaskinen dur nu :smiley:
Og så kører vi jo ikke bare lige :)[/QUOTE]

Hvis hun nu kan vente og hvis hun nu invitere på nogle af de der islandske specialiteter som hun modtog i julepakken så er i måske fristet til en tur i den nærmere fremtid :smiley:

[QUOTE=Rumle;1021931]Det gik både godt og skidt …

Skidt fordi ergoterapeuten ikke var det mindste i tvivl om at jeg har smertesyndromet som ortopæden snakkede om - hvilket er noget rigtig møg fordi det er det der gør at jeg har så vanvittig ondt i fingeren og det kan i sidste ende ødelægge min finger helt hvis jeg er helt uheldig. Får man hjælp tidligt ang. smertesyndromet er der 75% chance for bedring kommer man sent som jeg så er odds jo en del lavere desværre. Så pt prøver jeg på at forholde mig til tanken om at jeg skal påregne at have ondt i min finger i et par år (ergoens ord) og det er ik sk*de fedt når man kæmper for at komme tilbage på arbejdsmarkedet.:S

Godt fordi jeg kan lave mine øvelser, mængden er til at overskue osv. - men nøj hvor gør det nullernaller og mine piller og jeg er bedste venner :ups:
Og så har jeg tre drøn nysgerrige unger der skal se når jeg laver mine øvelser - det er simpelthen bare fedt for dem (og for mig) at heppe på mig når jeg kæmper for at løfte min pegefinger fra bordet (flad hånd på bordet hvor man så skal løfte pegefingren op alt det man kan - pt ligger jeg på 0.5cm - men ungerne og jeg er enige om at imorgen får vi den helt sikkert op op 0.7cm :høhø:)[/QUOTE]

Det er godt nok skammeligt, hvad du har været udsat for i det her forløb. Men du må jo prøve at sikre dig udtalelser fra alle relevante autoriteter, så du kan påvise, hvor uhensigtsmæssigt du er blevet behandlet stort set hele vejen igennem :frowning:

Hvor er det godt, at børnene er gode til at heppe på dig. Jeg kan forestille mig, at de også nok skal holde dig til ilden med øvelserne og måle dine fremskridt :slight_smile:

nu skal jeg lige have spist min morgenmad færdig, ind under bruseren og blive menneske igen - se lidt tv bare lige ½ time…

og så vil jeg CYKLE ned i Vejgaard og handle ind, for solen skinder og det er fantastisk vejr! :smiley:
Det er sikkert skide koldt - især fordi jeg ikke kan finde mine handsker :S men det har jeg prøvet så tit! :ups: jeg vil nyde at vejene nu er sådan at jeg kan tage min racercykel ud på veje og stier igen! :smiley:

og min krop har helt sikkert haft godt af 9 timers søvn :smiley: ud over en let hovedpine, så er jeg fit for fight :smiley: men jeg har også meget der skal læses i den her weekend, så det var også på tide! :tihi:

. o O (Åh hjælp, hvad sker der nu her bag ved mig :yikes:)

. o O (Nåh, det var bare solen, der pludselig brød igennem :ok:)

.oO(Ville så gerne ud og fotografere i det dejlige vejr, men helbredet er ikke til det. :frowning: Og vil egentlig gerne have Søren med, så ingen bliver fristet til at overfalde mig og stjæle kameraet…)

[QUOTE=PiaB;1022059]nu skal jeg lige have spist min morgenmad færdig, ind under bruseren og blive menneske igen - se lidt tv bare lige ½ time…

og så vil jeg CYKLE ned i Vejgaard og handle ind, for solen skinder og det er fantastisk vejr! :smiley:
Det er sikkert skide koldt - især fordi jeg ikke kan finde mine handsker :S men det har jeg prøvet så tit! :ups: jeg vil nyde at vejene nu er sådan at jeg kan tage min racercykel ud på veje og stier igen! :smiley:

og min krop har helt sikkert haft godt af 9 timers søvn :smiley: ud over en let hovedpine, så er jeg fit for fight :smiley: men jeg har også meget der skal læses i den her weekend, så det var også på tide! :tihi:[/QUOTE]

Jamen, så ses vi nok i Vejgård…jeg skal også derind…med bussen. Min cykel er flad :-(…og kan ikke pumpes med en cykelpumpe…men en sår’n trykluftpumpe, eller hvad den hedder på en benzintank.
Kæresten er hjemme i Rungsted denne week-end…men han må ordne det næste lørdag…:slight_smile:

hvorfor kan den ikke pumpes med cykelpumpe :? er det ikke bare at der er den rette ventil-tingest på pumpen?

. o O (Solens stråler sender intense bølger af forår gennem min hjerne - en grum og hjerteløs illusion :()

[QUOTE=ThildeL;1021882]Hvilket job har du så fået? :slight_smile:

.oO( Brændt finger har det bedre… Hovedet derimod gør ondi… Skal huske at spise noget inden jeg tager i fredagsbaren igen :dokdok: )[/QUOTE]

Var det en god fredagsbar? ALLE snakkede om fredagsbaren som jo ENDELIG åbnede igen :slight_smile: Vi overvejede at gå derned, men første arbejdsdag var ikke så produktiv, så jeg havde ikke samvittighed til at tage Nedenunder.

Jeg er ansat som “Videnskabelig assistent” i en 3 mdr projekt ansættelse i et projekt min vejleder er med i. Så jeg vidste det inden jeg blev færdig :slight_smile:

Hvad har du lavet med fingeren?

Præcis sådan havde jeg det igår! Et par forræderiske minutter bildte jeg mig selv ind at foråret var på vej…kun for, slemt skuffet, at indse at jeg narrede mig selv :frowning:

Forår? Sol? Blå himmel?

Her er det gråt og der er sne.