Også fuglene har de sidste dage kvidret lystigt - så foråret er på vej - selvom det måske stadig er koldt, så er det da blevet lysere
Og følelsen gør én så glad, så hvorfor ikke lade illusionen blive til virkelighed (om en måned er det forår i følge kalenderen)
Nemlig
og små erantiser pibler frem og smiler med deres små gule hoveder, dejlllliiiiiiigt ![]()
Der findes ikke noget bedre end at have en kat på skødet, mens man sidder ved pc’en!
Nej, men det sker sjældent… Her i huset tramper de rundt på tastaturet ![]()
Er du kommet i tøjet?
Jeg elsker simpelthen når Slaggy slæber rundt på sin fjerpind. Hun er bare så glad og stolt. ![]()
Og hun havde selvfølgelig retning mod badeværelset. :høhø:
[QUOTE=DK Sugieh;1022111]
Er du kommet i tøjet?[/QUOTE]
Selvom det er fristende at spinde en historie om hvordan jeg sidder splitterravendes med katten på skødet, må jeg nok indrømme at jeg er i tøjet
Burde dog nok lige få en børste igennem håret også ![]()
Ja ok… Jeg må lære at formulere mig lidt bedre
Men du kommer bare over, når det er, jeg er klar ![]()
Det ser ud til, at min bærbare måske alligevel kommer sig over sine tømmermænd efter at have rødvin i torsdags
Men jeg fortryder bestemt ikke, at jeg ofrede en tablet på mig selv. Den er langt mere behagelig at sidde med.
. o O (Hmm, gad vide, om mine katte nu igen har været oppe at trampe på tastaturet? Eller det faktisk er forummet, der har skiftet udseende:?)
Det er selve forummet, for her ser det også underligt ud ![]()
Jeg havde så mange planer for weekenden, men jeg er syyyyg :S Og så er vejret endda så flot udenfor og fuglene pipper. Æv, jeg vil være frisk!
Oprindeligt postet af galath.
o O (Hmm, gad vide, om mine katte nu igen har været oppe at trampe på tastaturet? Eller det faktisk er forummet, der har skiftet udseende:?)
Godt at høre, var nervøs for jeg enten ikke var vågnet til trods for jeg sidder & spiser morgenmad. Eller at jeg i nattens løb havde ændret syn på kattegale :klapper:
Apoteket, Fakta OG Super Brugsen - tur/retur klaret på 1½ time i lørdags-indkøbshelvede, og så endda på cykel! jeg er lidt stolt af mig selv og jeg holdte mig NÆSTEN til min indkøbsliste… der var bare SÅ mange gode små tilbud inde i Fakta, og det er mest til kattene jeg har “syndet” ![]()
Whiskas temptations og Dreamies til 5,- - det SKAL jo gå galt ![]()
Hvad skete der lige for forum :?
Så sidder man og skriver noget i det “gamle” forum, poster og frem popper det “nye” forum…
Så kunne Delle ikke holde på dem længere
5 små killinger er der kommet, i meget forskellige farver ser det ud til. De er endnu ikke vejet og tjekket køn, for hun har klaret det hele selv, så det bliver først tjekket lidt senere når de er færdige med at hygge i mælkebaren og der kan skiftes underlag, selv om hun har ryddet det hele så flot op. Hun er bare dejlig
Tillykke
![]()
![]()
![]()
Køre i et meget langsomt gear i dag. Har først lige været i bad, fået tøj på og spist “morgenmad” ![]()
Glæder mig til fødselsdag senere hos storebror og yndlings svigerveninden ![]()
[QUOTE=StinePigen;1022152]Køre i et meget langsomt gear i dag. Har først lige været i bad, fået tøj på og spist “morgenmad” ![]()
Glæder mig til fødselsdag senere hos storebror og yndlings svigerveninden :D[/QUOTE]
Også det tempo der kører herhjemme idag…
Jeg har endnu ikke været i bad ![]()
Tillykke med femlingerne. Glæder mig til masser af billeder efterhånden som de vokser ![]()
[B]Battlestar skrev i Nyt fra admin:
jeg arbejder med forummet i weekenden
hej alle
jeg har pt lavet forummet om til default udseende for at mine supportere kan prøve at se hvad der hænger sammen
det vil se sådan ud i et stykke tid til vi har fundet ud af om det har nogen indflydelse overhovedet
[/B]