..oO(Februars tanker)

. o O (Jeg kan faktisk godt lide det udseende på forum - bortset fra at logoet mangler, selvfølgelig :))

Ja det er okay. :slight_smile: Grundlæggende tror jeg at jeg er ligeglad med hvordan det ser ud, bare det er brugtbart & forbliver det skønne kattegale jeg nødig vil undvære :hjerte:

Dygtige Delle. :klappekat:

Og stort tillykke :flag::flag::flag::flag::flag: med femlingerne.:smiley:

Så er de vejet. 75 gr til 102 gr. Den lille virker dog ikke helt så frisk som de andre, så vil hjælpe med at knappe ham på, men han forstår ikke helt fidusen. Du nu ligger Delle og hygge og varmes da af de andre, så prøver vi igen senere, hvis jeg ikke selv ser ham finde en plads i baren, de andre tager alle selv fint plads har jeg set

Tillykke :smiley:

Det er noget med, at det skal være det rette bar-tal…ligesom et bildæk.

[QUOTE=PiaB;1022142]Apoteket, Fakta OG Super Brugsen - tur/retur klaret på 1½ time i lørdags-indkøbshelvede, og så endda på cykel! jeg er lidt stolt af mig selv og jeg holdte mig NÆSTEN til min indkøbsliste… der var bare SÅ mange gode små tilbud inde i Fakta, og det er mest til kattene jeg har “syndet” :ups:

Whiskas temptations og Dreamies til 5,- - det SKAL jo gå galt :ups:[/QUOTE]

Jeg var i Superbrugsen…der var minirisk vaskepulver på tilbud…20 kr for 1 kg.
Jeg købte 14 pakker…+ en masse andre gode ting.

jeg endte med at købe så meget der og i Rema 1000, så jeg måtte tage en taxa hjem, fordi jeg ikke kunne bære det op til bussen… :D…men jeg sparede jo en masse på det vaskepulver…:smiley:

[QUOTE=DK Sugieh

Er du kommet i tøjet?[/QUOTE]

Det er da noget underligt noget at spørge folk om…:tihi:

. o O (Bassen nyder rigtigt, det er solskin udenfor. Han er den eneste, der er vågen, og han tilbringer det meste af tiden ude på altanen :ferie01:)

ah ja ok - det sådan noget fancy noget :slight_smile: Ja ellers skal du ud og have sådan en pumpe med gaspatron i :slight_smile: (sådan ønsker jeg mig til den dag jeg kan gå mere op i min cykel - pumpet dæk på 2 sekunder :smiley: )

[QUOTE=Sim-Sim;1022207]Jeg var i Superbrugsen…der var minirisk vaskepulver på tilbud…20 kr for 1 kg.
Jeg købte 14 pakker…+ en masse andre gode ting.

jeg endte med at købe så meget der og i Rema 1000, så jeg måtte tage en taxa hjem, fordi jeg ikke kunne bære det op til bussen… :D…men jeg sparede jo en masse på det vaskepulver…:D[/QUOTE]
Jeg havde ALT hvad jeg overhovedet kunne proppe ned i min rygsæk + sætte på uden på rygsækken :tihi: :ups:
og jeg fandt i Super Brugsen en øko butternut-græskar til bare 20,- :smiley: uhm så er der græskar suppe i morgen aften :smiley: elsker simpelthen den Super Brugsen i deres øko-grøntsags udvalg :smiley: (deres sødekartofler er også bedre end dem jeg ellers kan finde i området :smiley: )

. o O (Det var godt med lidt frokost… )

. o O (Er svært godt tilfreds med at jeg fik købt en ny voksdug til spisebordet, det var tiltrængt med de mærker/revner der var kommet i den gamle)

[QUOTE=Eife;1022216]. o O (Det var godt med lidt frokost… )

. o O (Er svært godt tilfreds med at jeg fik købt en ny voksdug til spisebordet, det var tiltrængt med de mærker/revner der var kommet i den gamle)[/QUOTE]

Jeg SÅ glad for mit spisebord :smiley: den er i et kunststof som gør voksdug helt unødvendigt :smiley: selv sort akrylmaling har jeg spildt på bordet og kunne tørre det lige af, selvom det var størknet :smiley: har efterhånden sat og trukket mange tunge ting hen over bordet også uden at det blev ridset.

(men jeg også glad for jeg ikke selv har betalt bordet! :tihi: )

[QUOTE=PiaB;1022215]ah ja ok - det sådan noget fancy noget :slight_smile: Ja ellers skal du ud og have sådan en pumpe med gaspatron i :slight_smile: (sådan ønsker jeg mig til den dag jeg kan gå mere op i min cykel - pumpet dæk på 2 sekunder :smiley: )

Jeg havde ALT hvad jeg overhovedet kunne proppe ned i min rygsæk + sætte på uden på rygsækken :tihi: :ups:
og jeg fandt i Super Brugsen en øko butternut-græskar til bare 20,- :smiley: uhm så er der græskar suppe i morgen aften :smiley: elsker simpelthen den Super Brugsen i deres øko-grøntsags udvalg :smiley: (deres sødekartofler er også bedre end dem jeg ellers kan finde i området :smiley: )[/QUOTE]

Kæresten plejer at smide min cykel ind i sin bil…køre hen på tankstationen og så pumper han den…hvis jeg selv skal gøre det, så eksploderer hele dækket garanteret :smiley:

Og jeg er helt enig…Superbrugsen i Vejgård har en dejlig øko-grøntafdeling…:thumbup:

Det synes jeg så også at Føtex nede ved Universitetet har…de har mange økovarer…de siger, at de har stort salg heraf, fordi der er mange Københavnere, der bor eller arbejder på Uni. :tihi:
De sælger flere økovarer end Føtex inde i Slotsgade.

Nu har jeg mad og diverse andre ting til 1½ krig…og et par snestorme…jeg havde bestilt 50 poser solsikkekerner i Føtex herude…

.Oo(10 minutter - 10 f*cking minutter gik der fra jeg var færdig med at støvsuge og til der blev slæbt kattegrus ud på gulvet igen! :argh:)
.oO(nåh, men fik i det mindste støvsuget og åbnet lidt vinduer … det gi’r lidt bedre luft :))

[QUOTE=Sim-Sim;1022221]Kæresten plejer at smide min cykel ind i sin bil…køre hen på tankstationen og så pumper han den…hvis jeg selv skal gøre det, så eksploderer hele dækket garanteret :smiley:

Og jeg er helt enig…Superbrugsen i Vejgård har en dejlig øko-grøntafdeling…:thumbup:

Det synes jeg så også at Føtex nede ved Universitetet har…de har mange økovarer…de siger, at de har stort salg heraf, fordi der er mange Københavnere, der bor eller arbejder på Uni. :tihi:
De sælger flere økovarer end Føtex inde i Slotsgade.

Nu har jeg mad og diverse andre ting til 1½ krig…og et par snestorme…jeg havde bestilt 50 poser solsikkekerner i Føtex herude…[/QUOTE]

Ja Føtex er også ok - de er bare så dyre med alt andet :S og jeg kunne ikke finde Græskar derude i går - så mit håb lå hos Super Brugsen som “plejer” at have dem i deres øko-udvalg :smiley:

Måske man skulle forsøge at få spist noget… Er ved at være over et døgn siden jeg sidst har ku få noget ned, udover et par chokoladekiks…

Ikke en gang 5 timer efter afgang hjemmefra, er første sms tikket ind om at kattene har det godt:thumbup:
Skønt at vide at de bliver kigget til ofte når vi nu ikke kan være hjemme…

Yesssss så er der fundet et godt hjem til Figaro, og jeg kan komme til at se ham jævnligt. Han flytter ud til mine svigerforældre. :rock:

.oO( Så blev der skisme lavet kemiaflevering. )

.oO( Gid dette design ville forblive… det er langt bedre end det gamle…)

[QUOTE=Sussi;1022090]Var det en god fredagsbar? ALLE snakkede om fredagsbaren som jo ENDELIG åbnede igen :slight_smile: Vi overvejede at gå derned, men første arbejdsdag var ikke så produktiv, så jeg havde ikke samvittighed til at tage Nedenunder.

Jeg er ansat som “Videnskabelig assistent” i en 3 mdr projekt ansættelse i et projekt min vejleder er med i. Så jeg vidste det inden jeg blev færdig :slight_smile:

Hvad har du lavet med fingeren?[/QUOTE]

Så om 3 mdr. skal du igen til at finde et fast job? :slight_smile:

Narj der var faktisk ikke så meget gang i den, selvom juleøllene kostede en 10’er og, man kunne vinde Ana Trolle (???) biletter til i går aften på Posten hvis man var den første i baren, der sagde “Bispens Gips Gebis” eller var køberen af den 100. genstand.
Jeg købte 1 fadøl (og blev OK fuld, da jeg ikke havde spist noget hele dagen), og en Chicken wrap :tihi:

Fik brændt den på det metal, der er ude på enden af de varmepistoler i lab, man bruger når man destillerer :frowning: