Så kan det næsten ikke blive bedre ![]()
.oO(Her er det rigtig Lisbeth vejr :D)
Forklaring udbedes ![]()
Er det ikke noget med torden?
Amèlie paa DR K i aften kl 21.30. Kan kun anbefale at I (gen)ser den. Den er simpelthen fantastisk. ![]()
Lyn og torden ![]()
Og det er Lisbeth glad for går jeg så ud fra?
oO Nuller ruinere mig!
Først så var bakken for lille til hende når der kom låg/tag på… Så det tog jeg af, og skyndte mig ud og købe et Jumbo wc til hende med hus… Så kommer man hjem, også vil damen ikk bruge det når taget er på
Så nu er huset taget af igen, og Nuller har fået det som hun ønsker… (hun er van til bakke med hus fra opdrætter)… Men her passer det åbenbart ikke damen… Og den skal stå i stuen, for hun nægter at bruge bakken hvis den står ude i gangen, badeværelset er for lille, og køkkenet vil jeg ikk ha den i… Suk!
Glæder mig meget til jeg får en større lejlighed…
Oo
oO Meeeen udover det, så er hun nu meget sød
Hun lå det meste af aftenen mellem mine arme og snork sov…
Og i nat sov vi pote i hånd… Hvis jeg havde den frækhed af fjerne hånden, fik jeg et dask…
Tror vist hun har det meget godt her hos mig
Oo
oO Fik også forsikret hende igår…
Det var lidt morsomt at få en bekræftelse der lød “Dyrekassen DK byder velkommen til Nuller og ejer” :høhø:Oo
[QUOTE=Maria-Amalie;1022315]oO Nuller ruinere mig!
Først så var bakken for lille til hende når der kom låg/tag på… Så det tog jeg af, og skyndte mig ud og købe et Jumbo wc til hende med hus… Så kommer man hjem, også vil damen ikk bruge det når taget er på
Så nu er huset taget af igen, og Nuller har fået det som hun ønsker… (hun er van til bakke med hus fra opdrætter)… Men her passer det åbenbart ikke damen… Og den skal stå i stuen, for hun nægter at bruge bakken hvis den står ude i gangen, badeværelset er for lille, og køkkenet vil jeg ikk ha den i… Suk!
Glæder mig meget til jeg får en større lejlighed…
Oo
oO Meeeen udover det, så er hun nu meget sød
Hun lå det meste af aftenen mellem mine arme og snork sov…
Og i nat sov vi pote i hånd… Hvis jeg havde den frækhed af fjerne hånden, fik jeg et dask…
Tror vist hun har det meget godt her hos mig
Oo
oO Fik også forsikret hende igår…
Det var lidt morsomt at få en bekræftelse der lød “Dyrekassen DK byder velkommen til Nuller og ejer” :høhø:Oo[/QUOTE]
hahaaaaaa, du skriver det rigtig sjovt…![]()
Måske vil hun ikke have bakken i entréen, fordi der kan være støj fra opgangen…
Du må bare lade det stå i stuen…
![]()
Der er nok en Nuller, der har fået snoet sit menneske om sin lillepote, må det da hedde, det kan jo ikke hedde lillefinger…![]()
Fornuftigt, at du har fået hende i Dyrekassen. ![]()
Har du tordenvejr…ih altså…bare det var her ![]()
Ja…jeg elsker tordenvejr, jo værre, jo bedre ![]()
.oO(
)Oo.
Ja, så enkel var min tanke…
Som sagt andetsteds også: Dagens uden sammenligning bedste nyhed
Søde Figaro fortjener sådan at få en ny chance ![]()
Nå må vel hellere se om jeg kan få hentet de kapitler ned på den dersen tablet…
Har allerede fået læst til ugens to første forlæsninger:D
årh - Yasha har ENDELIG fået overbevist Unni om at putning i ske med flettede poter i mere end 20 minutter er RIGTIG hyggeligt ![]()
jaja - så længe roen varer!
lad os se hvor meget Unni får tid til at lege, når hun forhåbentligt får en lillesøster:tihi:
Der er noget anderledes her på kattegale…jeg plejer at have 200 indlæg pr side…nu er der kun 50…jeg kan ikke hitte ud af hvordan jeg får det ændret…
Så lille tablet nu åbner du den PDF fil for mig, så er du meget sød!
tror det er fordi alle de særlige indstillinger er slået fra her mens de roder med forummet ![]()
ok…tak for info Pia.![]()
Ja det er simpelthen fantastisk. Han har været ude og tjekke hvor kattebakken, maden og vandet er. Været ude i udestuen og nusset med bedstemor med højt løftet hale og spinden, og nu har han så lagt sig under sofaen for at hvile lidt. ![]()
Ps) Glemte lige at skrive at det ikke var mig som var pylret og ringede for at tjekke hvordan det gik, men Brian som gjorde det. :høhø: