.oO(Novembers tanker)Oo

Ahrr - en enkelt Kato mere kan I vel klare :stuck_out_tongue:

Nej…vil gerne have en laaang pause med hvalpe :slight_smile:

Køb nogen løbetidsunderbukser… Eller køb en baby bodystocking, så burde han ikke kunne trænge igennem. Det jo bare når i er der hjemme, uden for tager du kun en med af gangen :slight_smile:

Det ville da være smadder frustrerende for begge hundene - Så hellere få den ene passet ude i den kritiske periode, efter blødningen er ophørt.

Lilla er også min kusines yndlingsfarve, så der var ikke mange andre kandidater. :tihi:

[QUOTE=Eva;733487]Hold da helt op, hvor er den skøn - hvilken race er det?

:love2::love2::love2::love2::love2:

PS Billederne er da smaddergodt (som altid) :thumbup:[/QUOTE]
Ja hun er bare en rigtig lille nus. Er spændt på at se hende vokse op. :slight_smile:
Jeg mener hun er en: Svensk Lapphund.

Tusinde takker for roserne Eva. Jeg er ikke selv 110 tilfreds, men sådan er det bare. Det er også første gang jeg har en hund som model. :ups:

[QUOTE=Skattekat;733490].oO(Nuhhhrr … :inlove:)
.oO(hvad er hun for en race ?)[/QUOTE]

Mener hun er en svensk lapphund. :slight_smile:

Det tror jeg bestemt ikke Hanne…de vil hellere det end at være adskilt.
Nu hvor vi er her ligger de begge op af hinanden på sofaen og sover.
Når jeg ellers lukker en af dem væk herfra er de meget kede.
Chihuahua er meget sociale og elsker at være sammen, så jeg tror at det er en rigtig god ide med en bobystocking til Bibi, tvivler bare på om hun kan passe en.
Jeg har desværre ingen som kan tage en af dem…alle har selv en hund.

c

. o O ( Hvor var det dejligt at se kæresten igen! :hjerte: )

.oO(Madeleine og d’Huez går og småmjaver og kigger rundt omkring, de savner deres søstre… :(…det har jeg ikke det godt med og syntes ikke jeg har prøvet det før…de VAR nu også meget glade for hinanden de 5 :hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte:)

[QUOTE=Ann K;733763][klip]
.oO Nå, ja… og i samme proces røg alle Jans gamle pcblade ud… der gemmer sig med sikkerhed intet nyt i blade fra 2009 og tilbage i tiden :smiley:

[klap]
Nå, en bogsortering må være det sidste jeg foretager mig - sådan engang om mange år… man kasserer jo ikke bøger vel??? :wink:
[/QUOTE]

Ih altså… sådan nogle computerblade bli’r da lige netop sjovere og sjovere som tiden går! Det er RENT nostalgitrip at sidde og se annoncer fra dengang en 386 var det VILDESTE - og jeg huske stadig da jeg fik mit første LYDKORT… holddaop! Det var godt nok … fantastisk.

Men nej, man smider ikke bøger væk. Bare tanken O.o

Så sidder man på sin sofa efter en kanon dejlig, men LANG weekend i flensborg…
sidder og deler en pose chips med både min store og lille stjerne… de er så søde når de tikker chips :tihi:

Chicabee - Hvad med Waka Waka ellers? (Synes nu også det der med plante tema var en god idé :))

[QUOTE=Ann R;733303]Det ER svært…
Det var det her fænomen jeg sellv fik øje på, hvis jeg laver hår/tøj/makeup for varmt i farverne. Yikes!

http://www.truth-is-beauty.com/celebrity-cool-summers.html[/QUOTE]

Er du god til at se hvilken type folk er? Du ved, ud fra billeder? :slight_smile:

[QUOTE=TrekkieGrrrl;734180]Ih altså… sådan nogle computerblade bli’r da lige netop sjovere og sjovere som tiden går! Det er RENT nostalgitrip at sidde og se annoncer fra dengang en 386 var det VILDESTE - og jeg huske stadig da jeg fik mit første LYDKORT… holddaop! Det var godt nok … fantastisk.
[/QUOTE]

Men de FYLDER!!! Især når man bor så forbistret småt som vi gør :slight_smile:
Der skal sorteres og ryddes ud med hård hånd ind i mellem… og da jeg bor sammen med en menneskelig hamster, så er det mig der bestemmer, hvad der skal ud, og hvad der skal blive - selvfølgelig med hensyntagen til hamsterens ønsker :wink:

.oO Er der f’resten nogen som mangler enten en coon i str halv hest, eller en aby model klods? gerne begge dele…
Efter at den høje reol er blevet ryddet for ophobet skrammel holder de to skvaddermikler FEST på hylderne… og det har mine pæne ting altså ikke alt for godt af!!!

[QUOTE=Ann K;734253]Men de FYLDER!!! Især når man bor så forbistret småt som vi gør :slight_smile:
Der skal sorteres og ryddes ud med hård hånd ind i mellem… og da jeg bor sammen med en menneskelig hamster, så er det mig der bestemmer, hvad der skal ud, og hvad der skal blive - selvfølgelig med hensyntagen til hamsterens ønsker :wink:

.oO Er der f’resten nogen som mangler enten en coon i str halv hest, eller en aby model klods? gerne begge dele…
Efter at den høje reol er blevet ryddet for ophobet skrammel holder de to skvaddermikler FEST på hylderne… og det har mine pæne ting altså ikke alt for godt af!!![/QUOTE]

Havde Ting ikke været aby havde jeg hjertens gerne taget imod hende, men aktivitetsniveauet overstiger lidt resten af husholdningens (inklusive de tobenede) og ville nok føre til stress med tiden, hun er ellers daaaaaarjlig!

:rofl::rofl::rofl::rofl:
Menneskelig hamster - fantastisk udtryk!

Lige nu hærger det søde lille dyr faktisk på reolens allernederste niveau - der hvor de store samlemapper med tidskrifter, brugsforvirringer og diverse papirer også står… Samlemapperne stod så fint på række lige ud til kanten, så der var luft ind til væggen (nødvendigt i det her gamle hus) - og derfor også med goooood plads til en lille fed abypige bagved… Lad mig bare konstatere at det var en fejl!!! en stor fejl… suk
Hesten har besluttet sig for at droppe karrieren som bjergbestiger i hvert fald for i aften - og er i stedet ved at knuse Jans brystkasse, fordi det lige nu er det eneste sted i hele huset det stakkels dyr kan ligge…

.o0( Hvor længe har føtex jubilæum, for jeg er ved at være træt af ladidiladidum. :fløjte: )

Menneskelig hamster - fantastisk udtryk![/QUOTE]

Hæ… er ikke helt sikker på at Jan ser sig selv som sådan… hans verdensbillede er vist mest at han er vældig økonomisk, praktisk og gemmer til hvis nu engang man skulle få brug for… et eller andet :smiley:
Han har gudskelov endnu ikke gennemskuet taktikken med at gemme noget af vejen i et år - og hvis det så ikke er blevet brugt, smide det ud :wink:
Mit problem har så bare været, at jeg ikke har orket det rent fysisk… men jeg skal have gæster mellem jul og nytår og har besluttet at huset skal være klar til den tid! Og det tror jeg faktisk også på at jeg kan nå, selv om jeg er nødt til at arbejde i korte intervaller :slight_smile:

Jeg kan hermed konstatere, at et glas rødvin fylder meget, når det bliver spredt i et tyndt lag…

Godt der var en lille sjat mere :wink:

[QUOTE=Eife;734228]Chicabee - Hvad med Waka Waka ellers? (Synes nu også det der med plante tema var en god idé :))

Er du god til at se hvilken type folk er? Du ved, ud fra billeder? :)[/QUOTE]
Næh… :lol:
Det er nok derfor jeg har troet jeg var gyldenttonet i årevis - selv om nogle af de anbefalede farver overhovedet ikke er mig. Det burde have fået mig til at fatte noget :doh:
Det var først da jeg læste at varme hudtypers årer på håndleddet ser grønlige ud :uha: (kolde hudtoners er blålige) Og grønne årer - DET har jeg sgutte :wink: SÅ faldt tiøren, og alle brikkerne faldt på plads. Langt om længe… For jeg ved da godt at gulgrøn og gul får mig til at se ud som om jeg har det ene ben i graven, og at blå, hindbær og grå stort set altid er et hit… :dokdok:

[QUOTE=Ann K;734282]Hæ… er ikke helt sikker på at Jan ser sig selv som sådan… hans verdensbillede er vist mest at han er vældig økonomisk, praktisk og gemmer til hvis nu engang man skulle få brug for… et eller andet :smiley:
Han har gudskelov endnu ikke gennemskuet taktikken med at gemme noget af vejen i et år - og hvis det så ikke er blevet brugt, smide det ud :wink:
Mit problem har så bare været, at jeg ikke har orket det rent fysisk… men jeg skal have gæster mellem jul og nytår og har besluttet at huset skal være klar til den tid! Og det tror jeg faktisk også på at jeg kan nå, selv om jeg er nødt til at arbejde i korte intervaller :)[/QUOTE]
Jeg har det som Jan.

Jeg samler på de mærkeligte dippedutter og dingenoter + bidder af gamle lister og brædder og de få gange, jeg har haft oprydningsdille, har jeg først stået med en STOR bunke “smid ud” og en LILLE “gemme”.
Når smid-ud bunken så skulle læsses, har jeg alligevel pillet fra, så der kun var en lille bunke, der kom af sted.
Og tro mig - kort tid efter har jeg stået og skulle bruge noget af det, der var kørt væk.

Men det kunne være, jeg skulle kigge på alle mine ringbind. Jeg har diverse papirer tilbage fra 1992. Om ikke andet kan jeg fodre brændeovnen med det.