.oO(Novembers tanker)Oo

Uha jeg kan vist godt melde mig under fanerne som Menneskelig Hamster. Jeg DUER ikke til at smide ud. Hvilket kan ses, det er lige før vi har minegange i stuen gennem alle tingene…

Men… jeg er SIKKER på at det jeg smider ud i dag får jeg brug for i morgen!

Mon man kan gå i terapi for sådan noget?! Indimellem kunne det faktisk være sjovt at kunne se sit spisebord. Eller gulvtæppe…

.oO Har slet ikke sovet nok. :frowning: Men op og afsted. Andet dur ikke.

.oO Spændende om bussen kommer… Ifølge Movia-app’en er der ingen bus indenfor den næste time, selvom den skal køre hvert 10. minut :gruble: Men busserne skulle køre normalt.

.oO(Har lyst til at krybe ind under dynen igen… Gider SLET ikke i dag :()

Det har jeg også - Jeg har SLET ikke sovet i nat og skal op kl. 8.

:kaffe: :godmorgen:

Jeg har brug for weekend efter den her weekend! Og næste weekend står den på endnu mere udstilling, så næste mandag har jeg nok endnu mere brug for weekend - og da skal jeg på kursus. Jeg glæder mig til weekend om 2 uger!

[QUOTE=TrekkieGrrrl;734337]Uha jeg kan vist godt melde mig under fanerne som Menneskelig Hamster. Jeg DUER ikke til at smide ud. Hvilket kan ses, det er lige før vi har minegange i stuen gennem alle tingene…

Men… jeg er SIKKER på at det jeg smider ud i dag får jeg brug for i morgen!

Mon man kan gå i terapi for sådan noget?! Indimellem kunne det faktisk være sjovt at kunne se sit spisebord. Eller gulvtæppe…[/QUOTE]

Ja, det kan man godt. Det er vist et ganske veldokumenteret fænomen, der kan behandles :stuck_out_tongue:

:argh:dumme face book jeg kan ikke ligge bileder fra weekendens show ind på den lige nu . Den laver fejl hele tiden. :frowning:

.oO Nå, så gik det ikke længere. Har ellers klaret hele denne weekend med oprydning og knoklearbejde uden at tage smertestillende… det stoppede så idag :frowning:

.oO Skal bare lige have det til at virke - og så skal det sidste skrammel ryddes af vejen… godt Jan er hjemme, så han kan hjælpe :slight_smile:

.oO Men planen om at få ordnet den lille, men lange reol idag, er vist gået i vasken… skulle jo gerne kunne fungere, når Camilla og NP kommer i aften…

.oO Hmm… må også få ryddet bare lidt af køkkenet… kan jo ikke lave mad :S og spise de to af med en leverpostejsklapsammen med agurk - det går nok ikke rigtig :smiley:

Jaja, man tænker sit :cool:

[QUOTE=Ann K;734276]Lige nu hærger det søde lille dyr faktisk på reolens allernederste niveau - der hvor de store samlemapper med tidskrifter, brugsforvirringer og diverse papirer også står… Samlemapperne stod så fint på række lige ud til kanten, så der var luft ind til væggen (nødvendigt i det her gamle hus) - og derfor også med goooood plads til en lille fed abypige bagved… Lad mig bare konstatere at det var en fejl!!! en stor fejl… suk
Hesten har besluttet sig for at droppe karrieren som bjergbestiger i hvert fald for i aften - og er i stedet ved at knuse Jans brystkasse, fordi det lige nu er det eneste sted i hele huset det stakkels dyr kan ligge…[/QUOTE]

Ja se der er det en fordel at have persere - de holder sig til det rum i reolen jeg har ladet være ryddet til dem - man kunne jo komme til at træde på noget :tihi:

Det må være anderledes med Exotics så, for Bertha er sgu ligeglad med om der er ryddet på hylderne :venter:

Lige nu hvor vi har killinger har jeg rykket bøgerne på de nederste hylder helt ind til væggen fordi ellers kunne jeg ikke bestille andet end at samle dem op, og hvis de ryger ud på gulvet begynder de også at tygge i dem.

Men hende Bertha der, hun kan altså godt finde på at spurte fra den anden ende af stuen og så springe op på anden hylde, hvor hun lige kan klemme sig igennem. Når hun så skal UD derfra igen vælter hun selvfølgelig alle bøgerne ned af hylden! :argh:

Jeg har overvejet at klage til opdrætteren, men tror ikke jeg får noget ud af det :høhø:

En af dagene MÅ jeg altså tage en alvorlig snak med Brians opdrætter… Jeg er efterhånden sikker på at han er produkt af lyssky blandingsavl af en eller anden slags…
Man skal IKKE lade dørene til klædeskabene stå åbne her i hytten… i hvert fald ikke hvis man ønsker at der skal være noget andet på hylderne end en rød perser, når man kommer tilbage…
Brian holder lige nu selv fest bag tidskriftsamlerne… det’ sjawt! Ting er helt elendig, fordi han har taget hendes legeplads :smiley:

[QUOTE=DK Thomani;734424]Det må være anderledes med Exotics så, for Bertha er sgu ligeglad med om der er ryddet på hylderne :venter:

Lige nu hvor vi har killinger har jeg rykket bøgerne på de nederste hylder helt ind til væggen fordi ellers kunne jeg ikke bestille andet end at samle dem op, og hvis de ryger ud på gulvet begynder de også at tygge i dem.

Men hende Bertha der, hun kan altså godt finde på at spurte fra den anden ende af stuen og så springe op på anden hylde, hvor hun lige kan klemme sig igennem. Når hun så skal UD derfra igen vælter hun selvfølgelig alle bøgerne ned af hylden! :argh:

Jeg har overvejet at klage til opdrætteren, men tror ikke jeg får noget ud af det :høhø:[/QUOTE]

Det hjælper sjældent at klage til opdrætteren, det er som om de fralægger sig ethvert ansvar så snart katten er ude af døren :tihi:
Men altså… Vi har ingen problemer i reolen - at det så er det eneste sted Aslan viser en smule hensyn til hvad han træder på er en heeelt anden snak - vi forsøger stadig at lære ham at hoppe over vores ansigter når vi ligger i sengen frem for at træde os i øjet :cool:

Om det kan være fordi at alle andre rum i rumdelerens to nederste rækker er fyldt ud af kurve og lignende skal jeg også lade være usagt - vi har ikke tænkt os at teste det…

.oO(jeg skulle have lavet noget i går, mens der var en smule energi i min krop :S)
.oO(i dag kan jeg nærmest ikke stå på mine ben, så meget slingrer jeg)
.oO(jeg bliver et ømt syn, til træning i morgen :cool:)

Kylling!

[QUOTE=Ann K;734425]En af dagene MÅ jeg altså tage en alvorlig snak med Brians opdrætter… Jeg er efterhånden sikker på at han er produkt af lyssky blandingsavl af en eller anden slags…
Man skal IKKE lade dørene til klædeskabene stå åbne her i hytten… i hvert fald ikke hvis man ønsker at der skal være noget andet på hylderne end en rød perser, når man kommer tilbage…
Brian holder lige nu selv fest bag tidskriftsamlerne… det’ sjawt! Ting er helt elendig, fordi han har taget hendes legeplads :D[/QUOTE]Brian er altså en herlig dreng. :hjerte: :hjerte: Det lyder i hvert fald til, at livet aldrig er kedeligt med ham i huset.

Tror desværre ikke Lunas padde er på toppen - og vi mistede jo den anden for en måned siden.
Kører til dyrlæge med den i dag og håber det bedste.

jeg tror sørme det hjælper på helbredet at sidde på sofaen med halstørklæde på og stor varm dyne omkring sig…

varm honningmælk og god the er helt klart også virksom :smiley:
der er ligeledes købt flere strepsil og nogle andre sugetabletter - og dyrt dyrt penicillin på lægens ordre…

Halsbetændelse kom an! :slight_smile: jeg synes allerede jeg har det bedre end i morges :slight_smile:

.oO(Så blev Bibi graviditets-sikret med en babybodystocking og en halv “musemadras” :høhø:…og Mosquito følger hende som en …ja,som en lille hund :tihi:)