Desværre har Magic så i aften været sur og gnaven og har knurret af alt og alle ![]()
Men ja, jeg synes da bestemt, du skal komme forbi
Du ville jo også gerne se abyerne, ikke?
Desværre har Magic så i aften været sur og gnaven og har knurret af alt og alle ![]()
Men ja, jeg synes da bestemt, du skal komme forbi
Du ville jo også gerne se abyerne, ikke?
[QUOTE=Diana F;935339]Hvor svært kan det liiiiige være at finde en beholder til tørfoder? Jeg skal bruge en høj plastikbeholder med låg, som kan rumme ca. 1,5-2 liter, men hold da OP hvor er det kropumuligt at finde! Har været i Bilka, Inspiration, Bahne, Kvickly og eeh…var det en Imerco…? INGEN af stederne havde de noget, der kunne bruges…suk…
Men har hørt et rygte om, at Ikea måske har…der er bare lidt langt ud…[/QUOTE]
Kig hos Olivers, de sælger foderspande i forskellige størrelse ![]()
. o O (Hübbe holder stilen fra sidste år. Gad vide, hvorfor han er med igen? Men han er vel gode venner med Palle Strøm eller Gitte Madsen eller noget)
.oO(Hvalpene er så ømme efter at de er blevet chippet, de piver bare man rører dem :(…hvor er det synd…det er godt nok også en stor sprøjte til de små hunde :()
.oO(Så er det vist tid igen)
.oO(Mmmmm kanelknækbrød
)
[QUOTE=irene;935344]oO… Hvad tid skal vi tage hjemmefra i morgen tidlig, for at nå til Vamdrup. Måske kl.8 hvis vi lige skal forbi en bager også. Kunne også vente til 8.30. Nå, det ser vi på i morgen.
Hvad tid kører i andre hjemmefra. Nej, sorry.Nyder bare at det er så tæt på.[/QUOTE]
Vi regner med at køre kl. 7. Så kan vi nå at komme igennem dyrlægecheck og få vores grej slæbt ind, inden Flemming skal hente Helle (Panthera) på banegården kl. 8 ![]()
Flemming er gået i seng. Jeg havde egentlig planer om, at jeg ville se Hancock, inden jeg gik samme vej, men nu har de rykket den 20 min. pga. Villy Sleepvalley… Nå, mon ikke det går, vi skal da trods alt ikke SÅ tidligt af sted i morgen ![]()
Ja, vi har det dejligt nemt denne gang
Jeg glæder mig til i morgen, men jeg glæder mig ikke til jeg skal stå ude i Hvidovre kl 5.00 ![]()
.oO (Gad vide om man skulle foretage sig noget fornuftigt…ude i den virkelige verden…der bliver garanteret stille herinde de næste to dage :p)
.oO (Så er det jo typisk at der er ryddet op og gjort rent og opvasken der står er minimal. Tøj er også vasket men jeg kunne selvfølgelig pudse vinduer for de trænger godt nok. Og hvis der er tørvejr kunne det være Devi trængte til at blive luftet en lille smule
)
[QUOTE=irene;935344]oO… Hvad tid skal vi tage hjemmefra i morgen tidlig, for at nå til Vamdrup. Måske kl.8 hvis vi lige skal forbi en bager også. Kunne også vente til 8.30. Nå, det ser vi på i morgen.
Hvad tid kører i andre hjemmefra. Nej, sorry.Nyder bare at det er så tæt på.[/QUOTE]
Altså vi regner med at være der kl. 8!
dvs. at Pia og jeg bliver hentet ca. 6.30 af Kirsten, der er kørt hjemmefra kl. 6…
Jeg fandt nogle rigtig pæne matterede glaskrukker med tætsluttende metallåg (plastik med “sug” indvendig) i IKEA sidst jeg skulle have. Meget anvendelige, og så pæne at de kan stå fremme ![]()
Ork, det er intet problem at være derude så tidligt. Det er langt værre når kl. nærmer sig 15 i morgen eftermiddag og poserne under øjnene begynder at hænge nede ved knæerne :høhø:
Hey kom ind i kampen
vi kører senest kl 5.45
![]()
Arh, jeg tror nu ikke det bliver så nemt når vækkeuret ringer ![]()
Men jeg kan allerede nu glæde mig til jeg kommer helt hjem, sent i morgen aften :høhø:
Eva, dit lille myr var ikke så meget for hendes bad i dag. Men vi var hurtigt tilgivet, hun er bare klar til i morgen.
[QUOTE=Diana F;935339]Hvor svært kan det liiiiige være at finde en beholder til tørfoder? Jeg skal bruge en høj plastikbeholder med låg, som kan rumme ca. 1,5-2 liter, men hold da OP hvor er det kropumuligt at finde! Har været i Bilka, Inspiration, Bahne, Kvickly og eeh…var det en Imerco…? INGEN af stederne havde de noget, der kunne bruges…suk…
Men har hørt et rygte om, at Ikea måske har…der er bare lidt langt ud…[/QUOTE]
Der er bl.a disse i IKEA: IKEA 365+ Opbevaring med låg til tørvarer, transparent/hvid, 1.3 l - IKEA (str 1,3L eller 2,3L)
Mødte den søøøøødeste lille gule labrador hvalp i dag ![]()
Den syntes vidst også at jeg var ret så sød, og mine fingre smagte gååååt
![]()
Har ikke hørt fra min veninde siden hun skrev i nat at hun havde født - de er sikkert travlt optaget. Håber hun svare mig i morgen og jeg kan komme ud og se guldklumpen :love2:
Ja, men de har næsten udelukkende ude-katte - selv killinger sælges kun som udekatte.
Hihi, I forkæler hende sikkert for meget ![]()
Her er vi også klar. McCoy bobler i sengen nedenunder og Athea og May leger fræs, og jeg er endelig færdig med at pakke taske ![]()
[QUOTE=ThildeL;935224]http://ohlsson-birma.dk/
Og er desuden også rigtig spændt på HVEM af de røde de selv vælger så vi kan vælge den anden
Eller OM de overhovedet vælger en ![]()
Men det taler vi mere om når vi besøger dem og man bedre kan se aftegn :)[/QUOTE]
Årh, DET er nogle søde pelsklumper! Det er sørme godt min kæreste har forbudt mig at købe flere katte førend vi flytter til noget større…