.oO September tanker - store som små

Godmorgen! Sikke en herlig lørdag!
… ser virkelig frem til at tilbringe 12 timer i lab… må hellere se at komme af sted, så ikke det bliver natarbejde…

Kan desuden reklamere til alle fynboerne herinde. Fjordens dag 2012 - i morgen Klintebjerg: Kom og oplev biologi på SDU. Vi har 4 spændende projekter med: Ålekvabber og økotoksikologi, Svovlormen i Odense Fjord, Ålegræsset i Odense Fjord (Hvorfor kommer det ikke tilbage?), og interessant viden om Odins Bro.
Hvis man interesserer sig for natur og fjordens rekreative oplevelser, så kom glad. Jeg kommer ! (De lover dejligt vejr søndag)

Skal ud og besøge min veninde, hendes kæreste og ikke mindst deres lille nyfødte dreng om lidt :love2:

Er træt i mit hår - og har ondt i benet … tror det er en danseskade …

[QUOTE=Diana F;935339]Hvor svært kan det liiiiige være at finde en beholder til tørfoder? Jeg skal bruge en høj plastikbeholder med låg, som kan rumme ca. 1,5-2 liter, men hold da OP hvor er det kropumuligt at finde! Har været i Bilka, Inspiration, Bahne, Kvickly og eeh…var det en Imerco…? INGEN af stederne havde de noget, der kunne bruges…suk

Men har hørt et rygte om, at Ikea måske har…der er bare lidt langt ud…[/QUOTE]

Vi bruger disse :slight_smile:

[QUOTE=Diana F;935339]Hvor svært kan det liiiiige være at finde en beholder til tørfoder? Jeg skal bruge en høj plastikbeholder med låg, som kan rumme ca. 1,5-2 liter, men hold da OP hvor er det kropumuligt at finde! Har været i Bilka, Inspiration, Bahne, Kvickly og eeh…var det en Imerco…? INGEN af stederne havde de noget, der kunne bruges…suk

Men har hørt et rygte om, at Ikea måske har…der er bare lidt langt ud…[/QUOTE]

Prøver lige igen. Kan ikke få lov at “edit’e” mit qoute… :venter:

Vi har disse :slight_smile:

Wehuu så skal vi snart ud og lægge vinyl hos Pour Homme, så han flytter lige ind i hedsteboksen ved siden af for et par timer.

Og så kom jeg også til at bestille et nyt kradsetræ ud til ham.

Sjovt nok blev jeg slet ikke spurgt om det, da jeg købte Chili. IK har det jo ellers også med, at de fleste katte er udekatte. Jeg tænkte bagefter, at det måske kunne skyldes, at hun kunne høre, at jeg ikke var helt grøn katteejer :slight_smile:

Så hvis du finder en kat, du kan lide derinde, kan det vel aldrig skade at høre ad - og så sørge for, at de kan høre, at du er en erfaren katteejer.

Åh hvor var han bare køn, og med massere af mørkebrunt hår :hjertehop:

[QUOTE=galath;935560]Sjovt nok blev jeg slet ikke spurgt om det, da jeg købte Chili. IK har det jo ellers også med, at de fleste katte er udekatte. Jeg tænkte bagefter, at det måske kunne skyldes, at hun kunne høre, at jeg ikke var helt grøn katteejer :slight_smile:

Så hvis du finder en kat, du kan lide derinde, kan det vel aldrig skade at høre ad - og så sørge for, at de kan høre, at du er en erfaren katteejer.[/QUOTE]

Det kan da aldrig skade at prøve, så vil da gøre forsøget.

[QUOTE=Eife;935443]
Jeg fandt nogle rigtig pæne matterede glaskrukker med tætsluttende metallåg (plastik med “sug” indvendig) i IKEA sidst jeg skulle have. Meget anvendelige, og så pæne at de kan stå fremme :)[/QUOTE]

[QUOTE=Bølle-missen;935546]Prøver lige igen. Kan ikke få lov at “edit’e” mit qoute… :venter:
Vi har disse :slight_smile:

Jamen dog, sikke en masse forslag - tusind tak allesammen! :slight_smile: Jeg kiggede faktisk lige på Ikeas hjemmeside sent i går aftes, og de har nemlig flere ting, jeg synes ser velegnede ud. Så jeg må vist finde tid til at tage derud en dag i nærmeste fremtid. :slight_smile:

. o O ( Ih, jeg glæder mig til fest med arbejdet i Odense 22/9 )

. o O ( Linda P., The Storm, Outlandish … og var der en til…? Det bliver sjovt! :smiley: )

. o O ( Så er den første Orange Habanero ved at skifte farve. Endelig! :smiley: )

Øv, hvor Mosier mangler en legekammerat. :frowning:

Så er gulvet lagt. Nu skal jeg så bare have pudset væggen nogle steder, og derefter male.

Gad vide hvor min stemme er blevet af:?
Godt jeg skal lave infosøgning hjemme på mandag, så kan jeg forhåbentlig nå at være frisk igen:D

. o O ( Om lidt vil jeg tøffe i køkkenet og lave lidt forskelligt. - Muffins, nogle får lidt chili i toppen. :slight_smile: Så skal der laves chili sukker og chili salt - Spændende. :smiley: )

Jamen, det er da nemt at gøre noget ved. Og I bestemmer jo selv nu :ok:

Ja, men det ville ikke være ansvarligt at få en mere nu. Vi har hverken råd, tid eller overskud. Med ekstra vægt på råd.

.oO(Du er godt nok smart fru Rasmussen :høhø:)

Hmm, ja man kan jo ikke tillade sig at brokke siger over unge mennesker, der udviser økonomisk ansvarlighed :slight_smile: