.oO September tanker - store som små

. o O ( Mums, lun chokolade muffin med glasur er lækkert - Nu skal jeg snart sætte dem over med chili i. Spændende! )

.oO(håber Charley godtager mit arbejde, for så kan jeg også kalde mig for autoriseret abereperatør :rock:)
.oO(har fået både hylder og mit store billede op på væggen + lys over trappen, det bliver helt vildt at kunne se noget, når jeg skal i seng i aften :D)

… det bliver vidst kun til 10 timer idag… om 12 min afslutter jeg for i dag - kan simpelthen ikke tænke mere, laver fejl og jeg gider altså ikke gøre det hele to gange:dokdok:!

… Og jeg vil hjem til misserne…!

En time og tre minutter til Matador - det bliver så hyggeligt.

Men synes godt nok jeg er træt, har været vågen siden 5…15 i morges, og været mødeleder på en konference hele dagen…

Ja, den glæder jeg mig også til :slight_smile:

. o O ( Hold da op hende Kalypso giver ikke så nemt op - Hun ville SÅ gerne have min chokolade chili muffin - Synes måske ikke det var det smarteste, men det mente hun. Hun fik fisket den af tallerknen 3 gange. G Nu efter 10 min. kamp gav hun op. )

Tak for kaffe noget jord (eller hvad det er) i det smalle bed ind mod naboen - jeg har vandet det nu og håber det er mere samarbejdsvilligt i morgen og der ikke skal køres for meget væk. Skal plante benved - og det skal jo have det godt - for de skal vokse i en fart:-)

.oO (Hygsom eftermiddag med min far og bror inde i byen. Var inde og se på bogbusser, biblioteket holdt stort bogbustræf med åbne busser fra 15 til 18. Og det var den store gensynsglæde da jeg hilste på et par studieveninder, den ene havde jeg ikke set siden vi blev færdige for 11 år siden og den anden er det 3 år siden. Så fik vist ikke set så meget bogbus men mere snakket :tihi:)

.oO (Hvad skal jeg mon lave til aften? Kødsauce med grøntsager og brune ris eller risengrød? Har ingredienserne til begge dele hmmmm…)

[QUOTE=Skattekat;935742].oO(håber Charley godtager mit arbejde, for så kan jeg også kalde mig for autoriseret abereperatør :rock:)
.oO(har fået både hylder og mit store billede op på væggen + lys over trappen, det bliver helt vildt at kunne se noget, når jeg skal i seng i aften :D)[/QUOTE]

100% godkendt :ok: :slight_smile: :slight_smile:

Han tog selv aben op af posen og med ned på gulvet, hvor den fik en ordentlig tur :slight_smile:

Nu har de lige fået aftensmad, han og Chili er gået udenfor en tur og så skal vi have aftensmad.

1000.000 tak for hjælpen.

Du udnævnes hermed til Autoriseret Abereperatør :slight_smile:

Edit: Billed-dokumentation kommer, men nok først i morgen …

:slight_smile:

.oO(Hvem var det nu der ledte efter et sted at bo i Århus området hvor man må have kat?)

[QUOTE=danpia;935792]100% godkendt :ok: :slight_smile: :slight_smile:

Han tog selv aben op af posen og med ned på gulvet, hvor den fik en ordentlig tur :slight_smile:

Nu har de lige fået aftensmad, han og Chili er gået udenfor en tur og så skal vi have aftensmad.

1000.000 tak for hjælpen.

Du udnævnes hermed til Autoriseret Abereperatør :slight_smile:

Edit: Billed-dokumentation kommer, men nok først i morgen …

:)[/QUOTE]

Super :thumbup:

Var det ikke DK Jannam ?

Jo, hun gør/gjorde i hvert fald :slight_smile: (kan godt være der også er andre)

Er det tilladt at kvæle sin hunkat med den begrundelse, at hun er i løb og larmer for meget?

Og nu har jeg alligevel uploadet billederne til computeren …

… Og så kan jeg ikke få uploadet her til KG :mad: ØVØVØV

Jeg skal muligvis resize dem først …

Oh no :noway:

Du må godt komme og låne hende lidt :wink: Bare så du kan nyde lydniveauet :tihi::tihi:

Nej, men du må bruge den begrundelse til at kastrere hende :wink:

Ikke før hun har haft killinger sgi da :frowning:

Så må du lide ind til da - men ikke i stilhed :smiley: :smiley: