Nu hvor du har nået den alder at du ikke kan se noget uden briller, så nyd dog at du har din hørelse endnu ![]()
Der er heldigvis (næsten) stille om natten - medmindre jeg da vågner og skal op og tisse ![]()
![]()
Den er så overgået til at være selektiv
Samtalerne til sommerfesten kunne jeg ikke høre, men hunkat i løbetid - noooooo problem :klapper::klapper:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nej, for hvis Mette stemmer i sammen med katten, så bliver det nok endnu bedre derhjemme :høhø:
HA! Min milde røst er vand ved siden af Ana i løbetid, Galliano der vil være i centrum og Sander, der er træt af, at pigerne hele tiden vil have hans krop :klapper::klapper::klapper:
Nu har jeg fået uploadet billederne til Google.
Hrönn, håber du kan se dem, der er også nogle stykker af dine dejlige katte-dyr
![]()
Det er dælme længe siden jeg har måttet stoppe bilen fordi jeg grinede så meget jeg ikke kunne se ud af mine øjne
![]()
Gitte… Det har været fantastisk at have dig med på lift til Vamdrup
også selvom det ikke blev på cykel
eller Onkel Sofus
![]()
[QUOTE=danpia;935913]Nu har jeg fået uploadet billederne til Google.
:)[/QUOTE]
Det er da ægte kærlighed ![]()
Og skønne billeder af Hrönns katte oveni ![]()
Øj mand, det kan være du kan lave sådan en CD med kattesang, ligesom den vi fik i på udstilling i Tyskland for nogle år siden! :engel2:
[QUOTE=Temple Bar;935915]Det er da ægte kærlighed ![]()
Og skønne billeder af Hrönns katte oveni
[/QUOTE]
Helt sikkert, Charley blev SÅ glad for den genfødte abe :juhu::juhu::juhu:
Ja det er nogle rigtig dejlige katte-dyr - Spotty er en rigtig charmetrold ![]()
Gør Bernie også ![]()
Ufatteligt som to små killinger kan larme!
De afholder brydekamp ude i gangen lige nu, og det lyder jo som om de er mindst ti om det - på ti kg hver!
.oo(Jeg er træt af at svare på de mail hvor der bare står…hvad koster katten…er den øretatoveret…jeg svarer med en lang mail og hører så ikke mere
…jo jo, fik en mail i dag hvor der bare stod…hvad koster Dumle og bliver han øretatoveret…hvorfor dog ikke ringe og spørge om det man gerne vil vide hvis man er virkelig interesseret…jeg kan snart ikke tage de mail alvorligt mere…)
nu sætter jeg en dvd på computeren og så går jeg altså i seng…
i morgen vil jeg i silvan efter de sidste ting til netdøren og sikkert også have den bygget, inden jeg vil smide mig på sofaen med Supernatural og hygge mig resten af dagen - når jeg ikke lige skal læse lidt lektier…
[QUOTE=danpia;935913]Nu har jeg fået uploadet billederne til Google.
:)[/QUOTE]
Ihh, du har fået fine billeder af kattene ![]()
Og gensynsglæden er ikke til at tage fejl af hos Charley
… men helt ærligt, hvad har han gang i her ? ![]()

[QUOTE=Skattekat;935933]Ihh, du har fået fine billeder af kattene ![]()
Og gensynsglæden er ikke til at tage fejl af hos Charley
… men helt ærligt, hvad har han gang i her ? ![]()
[/QUOTE]
Du så jo hvor slidt den var i bunden ![]()
Han er så glad for endeligt at ha’ fået den igen ![]()
Så gør det jo ikke noget vi skulle på 250 kms køretur ![]()
Jamen så må hun kontakte mig i løbet af imorgen formiddag jeg har måske en løsning ![]()
Sender hende lige en PB ![]()
[QUOTE=danpia;935940]
Så gør det jo ikke noget vi skulle på 250 kms køretur :D[/QUOTE]
Tossede kattemennesker :høhø:
. o O ( Har nydt en dag helt alene, bare mig og Katte-Misserne.
Er glad for jeg ikke skal ud og hente ham i aften/nat, er godt nok træt. GAB Så godt han selv har bilen! )
Så er første skridt taget mod Europas første officielle Bu-ko katte
Felikat har her til aften godkendt et burmeser/korat udkrydsningsprojekt, som Camilla og jeg har været lidt inde over (hvis ikke Camilla havde fortalt, at der var korater i Europa, der bærer cb, var tanken nok slet ikke opstået).
Det bliver meget spændende at følge udviklingen ![]()