.oO September tanker - store som små

.oO(tror jeg skal til at :godnat:)
.oO(takket være Jens og Pia, har jeg nu lys i opgangen, så jeg kan komme sikkert op/ned ad trappen :ok:)

[QUOTE=Temple Bar;935953]Så er første skridt taget mod Europas første officielle Bu-ko katte :smiley: Felikat har her til aften godkendt et burmeser/korat udkrydsningsprojekt, som Camilla og jeg har været lidt inde over (hvis ikke Camilla havde fortalt, at der var korater i Europa, der bærer cb, var tanken nok slet ikke opstået).

Det bliver meget spændende at følge udviklingen :D[/QUOTE]
Iiih hvor spændende… Altså den del jeg forstår :ups: Hvad er cb? Det må være noget farve-værk, eller hvad?

Den allel på maske-genet, der giver burmeser maske :slight_smile:

.oO Øj, hvor har jeg trætte ben! :zzz: Har været til Golden Days åbning i Enghaveparken, og bagefter travede vi rundt på Vesterbro, hvor både manden og jeg har boet som unge (hvilket vil sige omkring 30 år siden… :tihi: ). Det var sjovt at gense gamle steder - og alt det nye, der er kommet til.

Og tænk: Jeg synes faktisk, København er (mindst) lige så fed en by som London.:ok: Masser byliv, parker, fede butikker, cafeer osv. Og billigere end London. :cool:

. o O (Øv, jeg har kvalme og dårlig mave…)

Tak ! :ok:

Øj jeg har svært lyst til at bruge mange penge på bøger…og tøj…og sko…:ups:

. o O ( Så gik der lige 1½ time med sjov i PSP - Nu må jeg da vidst også heller finde min seng, har jo været træt de sidste 3-4 timer. G )

Vores datter og jeg sad og lavede pompommer til Micro og My igår og kom så til at snakke om hvor meget legetøj vi har til dem - vores datter ville gerne have at vi lige kiggede på det fordi hun er sikker på vi altså mangler en HEL masse :høhø:

Behøver jeg sige at jeg grinte en lille smule da vi fik lagt det ud :ups:
-hun mener stadigvæk at vi ik har ret meget :øhmm:

[QUOTE=Rumle;936016]
-hun mener stadigvæk at vi ik har ret meget :øhmm:[/QUOTE]

Enig med datteren - køb noget mere :slight_smile:

Jeg ved jeg ik kan lade være :høhø:

I Thailand har kattene mere været delt op efter deres pelsfarve end så meget andet og derfor hedder en blå kat Korat, en hvid kat Khao Manee, en masket kat med blå øjne siameser og en brunlig masket kat med gule eller akvamarinblå øjne en Suphalak. Suphalak’en er det, der kommer tættest på en vestlig burmeser, men fordi kattene gennem årene har parret sig lidt tilfældigt, er der også nogen af de blå katte, der kan lave burmesere.

Koratopdrætterne har jævnligt hentet korater i Thailand og de tester for alt, hvad der kan tænkes at være relevant, herunder om de bærer maske (som koratopdrætterne ikke er interesserede i) og det har så vist sig, at der er nogle stykker i Europa, der gør det og via Camilla er der så en hollandsk burmeseropdrætter, der har fået kontakt til den hollandske ejer (heldigt :D) af en korat hankat, der bærer burmesermaske og de er blevet enige om at foretage en parring, når han er gammel nok, dvs. om nogle måneder. Og hendes forbund har nu godkendt projektet, så næste skridt er…at vente :venter:

Velkommen til en gang god gammeldags omgangssyge :surrender: Umiddelbart varer det en uges tid, hvis man kan regne med varigheden af min kollegas tilstand. Mange tak! :venter:
Har vekslende kvalme, ondt i maven og så have det fint. Skal slet slet ikke påtænke at tage en ekstra portion af noget lækkert mad, for når jeg spiser for meget bliver det bare værre… :frowning:

.oO(Hmm… Kan ikke bruge “edit post” eller avanceres redigering…?)

Skal på Højer Fåremærken i dag :smiley:

[QUOTE=Rumle;936016]

-hun mener stadigvæk at vi ik har ret meget :øhmm:[/QUOTE]

Nej, det har I da heller ikke. Og så til hele TO katte - hvordan kan de forventes at kunne klare sig med det :venter:

:høhø:

.oO(Adrr … kunne du ikke gå på bakken ude på badeværelset for at splatte ? :venter::besvimer:)

[QUOTE=Skattekat;935933]Ihh, du har fået fine billeder af kattene :thumbup:
Og gensynsglæden er ikke til at tage fejl af hos Charley :smiley: … men helt ærligt, hvad har han gang i her ? :ups:[/QUOTE]

Da jeg først kastede et blik på det billede, tænkte jeg “To tøjdyr”, for Charleys mønster er så fint og skarpt, at han ligner den plydstiger, vi engang vandt…

Flot udvalg, men I mangler en Da Bird eller lignende med fjer, der roterer, når man svinger den rundt…
Og måske nogle kaninhaler - kan som regel købes på Racekattens udstillinger. :slight_smile:

Er så glad for jeg kom afsted, kan leve højt på sådan en super dag i langtid, sørme længe siden jeg har grinet så meget