.oO Har en halv opvask til salg… anyone? :surrender1:
Jeg er tæt på gennemsnittet så… Jeg er 164 høj…
.oO Murphys lov: Når jeg taber en bøtte med vådrumsmaling på køkkengulvet, så SKAL Bailey løbe hen over malingsøen, så han får det på tre ud af fire poter - OG et par små stænk på maven og det ene ben…:S
Og det sk*de maling størkner på nul komma fem, så det var ikke meget, jeg fik af med en fugtig klud - så nu render han rundt og er pletvist lysegrå…
Mor her må heller ikke nulre det ud af pelsen - det resulterede lige i et ‘flugtforsøg’, hvilket gav mig nogle fine lange kradsemærker på brystet.
Suk…håber ikke, han bliver skidt tilpas, når han begynder at ‘gnufle’ klatterne af…
[QUOTE=Diana F;940964].oO Murphys lov: Når jeg taber en bøtte med vådrumsmaling på køkkengulvet, så SKAL Bailey løbe hen over malingsøen, så han får det på tre ud af fire poter - OG et par små stænk på maven og det ene ben…:S
Og det sk*de maling størkner på nul komma fem, så det var ikke meget, jeg fik af med en fugtig klud - så nu render han rundt og er pletvist lysegrå…
Mor her må heller ikke nulre det ud af pelsen - det resulterede lige i et ‘flugtforsøg’, hvilket gav mig nogle fine lange kradsemærker på brystet.
Suk…håber ikke, han bliver skidt tilpas, når han begynder at ‘gnufle’ klatterne af…[/QUOTE]
Altså med de ting hans Far og specielt ene bror fyrer indenbords, så overlever han uden tvivl lidt størknet maling
Men Bicolor har pludselig fået hel ny betydning
. o O ( Øv hvor er jeg træt - Skal bage i aften var min plan, men det er godt nok ikke lysten som driver mig… gab )
[QUOTE=DK Sugieh;940976] Altså med de ting hans Far og specielt ene bror fyrer indenbords, så overlever han uden tvivl lidt størknet maling
Men Bicolor har pludselig fået hel ny betydning :D[/QUOTE]
- rent teknisk er han vel så ‘tricolour’ nu…:cool2:
Nej, jeg håber sørme heller ikke, at der sker så meget…det ER da trods alt ‘bare’ vandbaseret maling…
Stakkels Fanny havde godt nok kvalme tidligere Først sad hun helt stille i et stykke tid og savlede en lille smule og så gik hun lidt væk og sad så heeeelt stille i laaaang tid og ventede på at det gik over
Et par timers søvn hjalp på tingene, så nu er hun frisk igen
[QUOTE=Temple Bar;940982]Stakkels Fanny havde godt nok kvalme tidligere Først sad hun helt stille i et stykke tid og savlede en lille smule og så gik hun lidt væk og sad så heeeelt stille i laaaang tid og ventede på at det gik over
Et par timers søvn hjalp på tingene, så nu er hun frisk igen :)[/QUOTE]
hvad sker der lige når en kat bliver drægtig… af og til synes jeg det er som om de rammes af “mandesyge”
Men godt at en lur kan gøre kål på det
[QUOTE=Diana F;940950]Velbekomme - hvilken af dåserne stod så på menuen i aften?
(Og også tak til dig, min lokale grus-pusher…:cool2:)[/QUOTE]
De fik øko høne
. o O ( Så er kagen sat i ovnen - Endelig fik jeg taget mig sammen til at fikse den sammen selv og ikke købe en færdig blanding - Spændende )
jeg håber virkelig at jeg med en masse korrekt træning og måske lidt hjælp fra en læge, der tager mine hænder seriøst!, at jeg kan få trænet mine hænder (og ryggen sekundært…) op til, at jeg igen kan holde til skovarbejde…
Jeg ELSKER bare at gå derinde og klippe, hugge, fælde og slæbe - det er SÅ befriende at gå og knokle inde i den skov!
kors hvor har jeg ondt bagefter i især hænderne, men det SKAL lykkes mig at kunne arbejde mere i den skov - det er SÅ fedt at lave noget manuelt arbejde en gang i mellem, og virkelig se det fysiske resultat af at man har gået en hel for- og/eller eftermiddag og slæbt træer, fælder rafter, ryddet op i frugthaven, kørt jord og flis ud i bede og på stier eller have fjernet store dynger af grene og lavet det til kæmpe dynger flis.
jeg ELSKER virkelig skovarbejde/groft havearbejde! hvem der bare kunne arbejde i en skov hele dagen og leve af det… leve af at gå ude i naturen og passe en skov…
havde jeg fysikken til det, så var “skovridder”/plantør/“hvad det nu hedder” nok i virkeligheden min drøm det er SÅ fedt at arbejde i skoven, men det er ikke ligefrem job der hænger på træerne (fnis
) og det slidder på kroppen af h til, så det må blive ved drømmen
Endnu en opdatering på frk Mathilde. Hun er nu gået ombord i RC kitten, de helt små bidder. Og vådmad gider også fint ned…
Hun halter en lillebitte smule, men ikke nok til at give smertestillende.
Hun får synolox og det håber vi hjælper.
Hun er livet meget mere op og leger og pjatter igen.
Godt nok interessant udsendelse på DR2 til aften om sukker/lightprodukter
Ja. Lidt skræmmende, selvom man jo godt vidste at sukker ikke er godt:uha:
Nu kommer der en advarselsside når man logger på kattegale…jeg er lige logget på og klikkede bare “videre, selvom det kan skade din PC”…man havner direkte på en side, hvor den advarer…nå, men det kan jeg ikke tage mig af…
[QUOTE=DK SismoCats;941014]Endnu en opdatering på frk Mathilde. Hun er nu gået ombord i RC kitten, de helt små bidder. Og vådmad gider også fint ned…
Hun halter en lillebitte smule, men ikke nok til at give smertestillende.
Hun får synolox og det håber vi hjælper.
Hun er livet meget mere op og leger og pjatter igen.[/QUOTE]
Dejligt at det går fremad med hende.
Det er gammelt nyt.
Derimod er det vist ret nyt med de problemer der er ved light
Rigtig god udsendelse med det om sukker, lært da en del nye ting om light produkterne og kan se en del af det er sandt… tankevækkende.
Åh så er vi på den igen… hader simpelthen når folk ikke kan holde deres fordomme sammen med fakta… øv
.oO(Der kommer en og kigger på Liva i morgen…jeg dur ikke til det der med at dyrebørn skal flytte herfra…men vi kan jo ikke beholde dem alle…men lad os nu se, måske kan hun slet ikke lide Liva :))
.oO(I morgen vil jeg lave en god gammeldags æblekage…altså en med æbler, flødeskum og ribsgele-klatter har fået Tommy til at plukke friske æbler, så skal jeg nok lave resten :))