.oO September tanker - store som små

[QUOTE=DK SismoCats;941014]Endnu en opdatering på frk Mathilde. Hun er nu gået ombord i RC kitten, de helt små bidder. Og vådmad gider også fint ned…

Hun halter en lillebitte smule, men ikke nok til at give smertestillende.

Hun får synolox og det håber vi hjælper.

Hun er livet meget mere op og leger og pjatter igen.[/QUOTE]

Sikke en god opdatering :slight_smile:

Føler mig som verdens værste kattemor lige nu :frowning:
Emma har været lukket inde på badeværelset siden vi kørte klokken 15 og kom hjem her for 15min siden :ked:
I det mindste havde vi så også glemt at slukke lyset derude, så hun har ikke siddet i totalt mørke, men alligevel… Bliver så trist når jeg kommer til sådan noget :frowning:

[QUOTE=Marianne;940928]ELSER ELSKER ELSKER DM :inlove: Sådan BIG time altså!!! :inlove:

[/QUOTE]

Ja… og der er da et par stykker derude der virkelig prøver at løfte arven :wink: Inspirationen er tydelig :ok:

//youtu.be/6CvuyaKmLnw

//youtu.be/XJgh7iaN164

Nogen der kan give highlight på det med light produkter og sukker? Så godt st det kom, men drengene ville gerne se fodbold, så det fik de lov til :slight_smile:

Hold da op, er du virkelig 5 cm mindre end mig? Det troede jeg godt nok ikke :smiley:

Har lige købt 2 billetter til Lasse Rimmers nye show. Når det nu alligevel skal
optages her i Valby, og det kun kostede 100 kr, så skal man da se det! :thumbup:

. o O Jeg ser det for mig: En familie, der er taget hele vejen til Nakskov for at kigge på en killing, står de og banker på en lukket dør, mens I gemmer jer bag nedrullede gardiner med alle kattene: “Shh, Liva, stille - ellers ta’r de dig.” :tihi:

[QUOTE=Vivi_Fletcher;941030]Det er gammelt nyt.

Derimod er det vist ret nyt med de problemer der er ved light[/QUOTE]

Ja det var faktisk en rigtig spændende udsendelse. Overvejede at ringe til svigerforældrene så de kunne se det. De går rigtig højt op i light i øjeblikket i forbindelse med deres vægttab.

.oO Kors, hvor er det irriterende, at man ikke kan redigere sine indlæg… har lige fundet de to sidste, jeg postede i går eftermiddags - fulde af fejl :thumbdown:
.oO Vidste godt at det var helt galt med det ene - fik trykket send for tidligt - men kunne ikke komme ind pgr den der advarsel om malware

[QUOTE=Ann K;941135].oO Kors, hvor er det irriterende, at man ikke kan redigere sine indlæg… har lige fundet de to sidste, jeg postede i går eftermiddags - fulde af fejl :thumbdown:
.oO Vidste godt at det var helt galt med det ene - fik trykket send for tidligt - men kunne ikke komme ind pgr den der advarsel om malware[/QUOTE]

Lån Jans iPad - jeg bruger kun iPad og kan både citere og redigere helt uden problemer.

[QUOTE=Eife;941075]Nogen der kan give highlight på det med light produkter og sukker? Så godt st det kom, men drengene ville gerne se fodbold, så det fik de lov til :slight_smile:
D[/QUOTE]

Det er svært for der var ikke mange facts - derimod flere forskellige forskere med stærke mistanker om at light stimulere appetit og sukkertrNgen

nu så jeg ikke selv programmet … MEN min personlige erfaring med fx alm sukkersødet sodavand og light sodavand er at drikker jeg light så tømmer jeg køleskabet i løbet af aften også. Det gør jeg ikke på alm. sodavand, så jeg tror på at der er noget om snakken.
Jeg “skal” også drikke langt større mængder af light for at få stillet “mit behov” for sodavand fx.

• Jeg er ihvertfald stoppet med light sodavand.

Den var jo ikek hjemme igår… den er jo med ham på arbejde :wink:

.oO(må hellere under bruseren så ikke de andre flygter, når jeg ankommer til killingenus i Glostrup :S)
.oO(det kan godt være at Tine selv flygter, når jeg kommer med min hvidløgsdressing … :muhaha:)
.oO(mobilen med GPS er sat til opladning, så jeg kan finde derhen … :S)

[QUOTE=Skattekat;941183].oO(må hellere under bruseren så ikke de andre flygter, når jeg ankommer til killingenus i Glostrup :S)
.oO(det kan godt være at Tine selv flygter, når jeg kommer med min hvidløgsdressing … :muhaha:)
.oO(mobilen med GPS er sat til opladning, så jeg kan finde derhen … :S)[/QUOTE]

Du ringer bare hvis du og GPS bliver væk :cool2:

Jep :ok:
Ikke at det ville hjælpe særlig meget … jeg HADER at køre i Kbh-området og min hjerne går i panik, hvis der er noget der ikke er som det skal være :S

[QUOTE=Skattekat;941193]Jep :ok:
Ikke at det ville hjælpe særlig meget … jeg HADER at køre i Kbh-området og min hjerne går i panik, hvis der er noget der ikke er som det skal være :S[/QUOTE]

Nu ikke panikke, det skal nok gå :ok:

[QUOTE=Rumle;941167]nu så jeg ikke selv programmet … MEN min personlige erfaring med fx alm sukkersødet sodavand og light sodavand er at drikker jeg light så tømmer jeg køleskabet i løbet af aften også. Det gør jeg ikke på alm. sodavand, så jeg tror på at der er noget om snakken.
Jeg “skal” også drikke langt større mængder af light for at få stillet “mit behov” for sodavand fx.

• Jeg er ihvertfald stoppet med light sodavand.[/QUOTE]

Problemet er jo ikke, hvis du så bare holder dig til light - nogle af teoriers går på at det fx er appetitstimulerende - andre at din hjerne slet ikke. Opfatter det som sukker

Så må du da ringe ham hjem - det er jo et spørgsmål om prioritering, det må han da forstå :cool:

Hmmm… Syntes da godt nok bund og loft-plade-dimserne på Petfun’en sidder LIGE LOVLIGT fast. Gad vide om det slet ikke er meningen, det skal kunne flyttes, når det først har været sat i spænd… Måske skal jeg sætte en kniv imellem plader og loft/gulv, for at prøve at løsne dem - men ødelægger jeg så de her loftsplader?!!.. Det duer jo ikke at det skal blive stående, hvor det står, når jeg skal omrokere i stuen… :?: :ups:

Rigtig god killingenus til alle jer, der skal afsted i dag :thumbup:

[QUOTE=Marianne;941269]Hmmm… Syntes da godt nok bund og loft-plade-dimserne på Petfun’en sidder LIGE LOVLIGT fast. Gad vide om det slet ikke er meningen, det skal kunne flyttes, når det først har været sat i spænd… Måske skal jeg sætte en kniv imellem plader og loft/gulv, for at prøve at løsne dem - men ødelægger jeg så de her loftsplader?!!.. Det duer jo ikke at det skal blive stående, hvor det står, når jeg skal omrokere i stuen… :?: :ups:

Rigtig god killingenus til alle jer, der skal afsted i dag :thumbup:[/QUOTE]

Prøv at banke forsigtigt på siden med en hammer. Mange gange, ganske let. Jeg tror at den sillikone-stribe der er på klistrer lidt.